Ik werk op 2 en ik zie haar regelmatig langskomen met papier dus ik denk dat ze hier moet printen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:32 schreef MuRKie het volgende:
TS zit op zijn werk en MILF werkt paar verdiepingen boven hem?
Zou je denken? Ik weet niet of hier nog meer mensen op fok zittenquote:
Waarom?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:21 schreef mrcool het volgende:
[..]
Jij raakt spoedig je avatar kwijt, je bent gewaarschuwd!
Ik had exact dezelfde en die is verwijderd door admins omdat ie blijkbaar te groot was, dus je bent gewaarschuwd!quote:
Kunnen ze meegeilenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik weet niet of hier nog meer mensen op fok zitten
Omdat er iets is als een policy, waarin staat dat usericons 100kB groot mogen zijn. Die van jou is het tienvoudige. Daarbij is ie schurftig irritant.quote:
Zwarte balk erop? Vraag anders of ze ff voor dit topic wil poseren?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar die moet ik van het intranet afhalen en ik weet niet of dat op prijs gesteld wordt
Dan zijn die van jou en mij ook te groot toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Omdat er iets is als een policy, waarin staat dat usericons 100kB groot mogen zijn. Die van jou is het tienvoudige. Daarbij is ie schurftig irritant.
Die heeft dan ook meteen geen baan meerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:36 schreef Nr.G het volgende:
Anthony Zeus wist er wel raad mee. Zoek eens naar zijn topic!
Dat is inderdaad een rekenfoutjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:42 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dan zijn die van jou en mij ook te groot toch?
Beiden 200+ kb?
Soort van rekenfautje
Da's weer een andere klacht. Het ging hier over hoe je een milf op het werk moet batsen. En aangezien dit Fok! is verwachten we pics en filmpjes. AZ is een held!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die heeft dan ook meteen geen baan meer
Je kan beter spijt hebben van iets dat je wel gedaan hebt dan van iets dat je niet gedaan hebt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar die moet ik van het intranet afhalen en ik weet niet of dat op prijs gesteld wordt
Ik denk dat TS het niet durft ivm gegarandeerde kritiek van Fok!kersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:23 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Je kan beter spijt hebben van iets dat je wel gedaan hebt dan van iets dat je niet gedaan hebt.
Dus waar wacht je op?
Vooruit dan, speciaal voor jullie van het intranet geplukt:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:48 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Da's weer een andere klacht. Het ging hier over hoe je een milf op het werk moet batsen. En aangezien dit Fok! is verwachten we pics en filmpjes. AZ is een held!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |