VIRGIN ALERTquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
milf-achtig
pijpsmoel
hoop dat ze wil neuken
bureaustoter die niet terug zijn hok in wil
Het plafond gaan witten op het toilet
"free my willy"
gebots met mijn genotsknots
Gaat nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:14 schreef BK_102 het volgende:
FIPO
Gewoon pleehokje in trekken en volblaffen![]()
Jij raakt spoedig je avatar kwijt, je bent gewaarschuwd!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:19 schreef thefunny het volgende:
1. Neem antidepressiva, helpt tegen bureaustoters![]()
2. Loop naar haar toe, maak een praatje, vraag haar uit en bouw wat op.
En jij bij je ouders?quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:29 schreef SteelDogg het volgende:
Doe de vogeltjesdans, gegarandeerd succes
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:19 schreef Dejannn het volgende:
Damn, iemand is desperate om ontmaagd te worden. Hoe dan ook, hoe oud is TS zelf?
Ze werkt hier op kantoor. Als ik wist waar ze woonde ging ik me in haar voortuin wel staan tampeloerissen, dan was ik ook van het probleem af.quote:Zou haar gewoon eens aanspreken, wel weten wat je gaat zeggen, beetje leuk excuus moet kunnen. Ik neem aan dat ze bij jou in de flat woont? Of heb je het over iets op kantoor? Als ze bij je in de flat woont kun je haar gewoon eens vragen voor een kopje koffie. Buren doen dat soort dingen toch ...
Maar die moet ik van het intranet afhalen en ik weet niet of dat op prijs gesteld wordtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:19 schreef beerten het volgende:
Pics, eerst eens het object bestuderen alvorens we kunnen adviseren
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Ze werkt hier op kantoor. Als ik wist waar ze woonde ging ik me in haar voortuin wel staan tampeloerissen, dan was ik ook van het probleem af.
Vast welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar die moet ik van het intranet afhalen en ik weet niet of dat op prijs gesteld wordt
Doe t!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar die moet ik van het intranet afhalen en ik weet niet of dat op prijs gesteld wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |