Leg es uitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:45 schreef Soury het volgende:
Hahaha genieten die radio.. En nu heb ik nagellak aan mijn oor.
Ik zou wel in een wereld zonder reclame willen leven. Je wordt overal maarquote:
Jij ook bedankt he.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:27 schreef Smash-it het volgende:
Zo, ben ook weer even uitgetuind. Gefeli, D-tor! Met je nieuwe contract (op de foutjes erin na dan)..!
Ik onderbreek je gesrpek ffquote:
Volgens mij helpt die reclame ook helemaal niet. In ieder geval ik neem mij regelmatig voor om product x niet te kopen omdat ik die reclame echt kut vind.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zou wel in een wereld zonder reclame willen leven. Je wordt overal maar
doodgegooid met reclame.........
Nah, zolang het aan beide kanten gelijk isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik onderbreek je gesrpek ffHad mijn nagels gelakt. En zit op balkon te luisteren naar de radio en ik stop die dopjes in mijn oren.. Oranje lellenbellen
Ja dat! Ik geloofde mijn ogen niet, rij na rij na rij.quote:
Welke? Die aan het zuiderdiep of die achter de Vismarkt?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het en ik zeg niets![]()
Het was lekker buiten. Terrasje, stad even in, broodjes meegenomen. En in een gigantische Chinese winkel geweest die hier al een hele tijd zit. Waanzinnig gewoon wat ze daar allemaal hebben... van Chinees tot Surinaams tot Japans tot Indiaas. Heb een hele lading zooi gekocht en ga kookboeken kopen!
Ik ben bang van niet nee... Maar ik word er af-en-toe schijtziek van.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:57 schreef Dementor het volgende:
We komen nooit meer van reclame af hoor, met on demand tv kun je dan wel vooruit spoelen maar van product placement kom je nooit af.
Niet dat ik het erg vind, ik moet er altijd wel om lachen als er overal in een serie of film Macs of Priusjes opduiken.
Dus voortaan is het noedels elke dag in Huize DisaanEnDental ?!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat! Ik geloofde mijn ogen niet, rij na rij na rij.
En die winkel zit dus maar vijf minuten lopen bij mij vandaan.
Nee, aan de Korreweg, nummer 51. De winkel heet Amazing Oriental en hij is groter dan elke andere Aziatische zaak die ik hier ken. Je moet er echt een keer heen, je weet niet wat je ziet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Welke? Die aan het zuiderdiep of die achter de Vismarkt?![]()
Daar ga ik ook regelmatig snuffelen.
![]()
En kruiden kopen, noedels, marinade, cassavechips, gedroogde bami/nasigroenten, bakbananen.....hmm krijg trek zo.
Ik ben er normaal niet zo van maar inderdaad, het was te verleidelijk om niet wat zakjes, kuipjes en bekers mee te nemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:02 schreef PeterNB het volgende:
Dus voortaan is het noedels elke dag in Huize DisaanEnDental ?!
Okay, thnxquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, aan de Korreweg, nummer 51. De winkel heet Amazing Oriental en hij is groter dan elke andere Aziatische zaak die ik hier ken. Je moet er echt een keer heen, je weet niet wat je ziet.
En is al het vuil weg?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:11 schreef Soury het volgende:
Reclame's zijn voor mij een bron van vermaak. Stomme is dat ik ik vaak niet weet achteraf waar het nou ook al weer voor was???? Vooral de leuke en grappige.
Dus dat schiet in mijn geval het doel voorbij.
Cillit Bang heb ik dan wel weer in huis
Ja ken ik, maar... lang niet zo groot hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay, thnx![]()
, ik woon natuurlijk aan de andere kant van de stad, ben jij al wel eens in toko Melati geweest? Die zit aan het zuiderdiep vlak bij pathe, die is ook erg goed.
oeh, hebben ze daar ook koopavond vanavond morgenavond bedoel ik natuurlijk ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ken ik, maar... lang niet zo groot hoor
Dat spul is harstikke duur !!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:11 schreef Soury het volgende:
Cillit Bang heb ik dan wel weer in huis
Tering goed spul voor mij.. Maar ik ga natuurlijk geen reclame makenquote:
Geen ideequote:
Dat niet. Ze zijn ma t/m za van 9 tot 18 uur open.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
oeh, hebben ze daar ook koopavond vanavond?
Zit naar je uitzending te luisteren.. Leukquote:
Moet een keer lukken dus, nogmaals bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat niet. Ze zijn ma t/m za van 9 tot 18 uur open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |