Ik heb me wel ruim 3 uur zitten ergeren. Daarnaast heb ik besloten vanmiddag niet te gaan werken en is het niet makkelijk om even weg te lopen van mijn werkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:36 schreef -skippybal- het volgende:
Dan zet je de radio weer terug op 3fm. Ze werken toch maar tot 12.
Opgeslot!
Ja laten we allemaal iPods aanzetten, dan wordt het echt gezelligquote:
Zo goor waren zijn poten niet eensquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:38 schreef Heatseeker het volgende:
Jouw baas moet met zijn gore poten van de radio afblijven.
Voor als je dit leest baas van dubidub, blijf met je tengels van die radio af!
Zo vreemd is dat toch niet? Normaal gesproken wordt er in overleg de radiozender verzet, nu deed í ehet ineens zonder wat te zeggen. Ik heb op die manier ook eens 2 weken Q-mjoesik moeten overleven. Dat is echt een zender van de laagste kwaliteit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:38 schreef TommyGun het volgende:
[..]mensen die zich storen aan radio op het werk
Nee jij bent lekker, zit ik je een beetje te helpen krijgen we dit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:39 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zo goor waren zijn poten niet eens
Ik bedoel, sommigen hier willen helemaal geen radio aanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat toch niet? Normaal gesproken wordt er in overleg de radiozender verzet, nu deed í ehet ineens zonder wat te zeggen. Ik heb op die manier ook eens 2 weken Q-mjoesik moeten overleven. Dat is echt een zender van de laagste kwaliteit.
Het was meer een verwijt richting mijn baas, dat 'ie z'n poten 'es goor moet makenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:41 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker, zit ik je een beetje te helpen krijgen we dit.
Want ik zit namelijk nog maar --> ZO <-- VER VAN HET FOKKING RANDJE AF!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:38 schreef Heatseeker het volgende:
Jouw baas moet met zijn gore poten van de radio afblijven.
Voor als je dit leest baas van dubidub, blijf met je tengels van die radio af!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |