abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220518
Goeiemorgen allemaal,

De dagstreams zijn weer ingezet, veel plezier

Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.

Nog even dit:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt.

En nou weer aan het werk

Laatste streamverslag was:

quote:
op 11-17-1999 om 01:40 AM schreef MrMurphy het volgende:
Alleen stream 1+2 werken. Stream 1 geeft de living-room, stream 2 mooie tuin-schots.

(Wat krijgen we nu? Een stukje imponeergedrag van Bart richting Karin? Interesting..)
Het gesprek gaat blijkbaar over psycho-tests ed.

B: genoeg belangstelling vd andere sexe, maar daar was ik ook niet bang voor
GW
B: Vrijdag, ……hoe hoog dan? Boven de 315 (?)
K: ik ook, hahah, volgens mij hebben ze bij ons allemaal hetzelfde gezegd
K: ze konden het moeilijk meten, geen pijl op te trekken
B dat dacht ik altijd: …… als je er op een logische manier op nadenkt, dan hoef je maar weinig vragen te stellen. (verhaal over kamers schoonmaken in dienst + logisch nadenken)
..soort psychologisch inzicht in het spelletje, … vormpjes in figuren passen ….. ehm, iets metaal, leek heel erg op de psycholoog. Iets met open vierkantjes, dichte rondjes, en dan moest je de uitkomst geven. Ik had er geen een, ik scoorde NUL van de zes. Dat ging over logisch nadenken. En naderhand zeiden ze dat ik goed kon nadenken, ik snapte er helemaal niks van.
K: gelooft niet zo in tests
B: schijnbaar ook niet "het enige wat niks was, was logisch nadenken, da's zo stom"

B:Maurice, nog last van je enkel?
M: neu..
K: er liggen nog zwachtels
B: ik heb daar geen last van, maar het duurt lang voordat het over is.

B: Even leuk voorbeeld typische B-actie. Bosnie, andere base ….. keertje schieten….
zandzakken, kippengaas, bouwen ze gewoon zelf. Tegen mortieren. Waren we opgeklommen, daarnaast berg grind. We waren met 4 man. Ik wilde in die berg springen, de rest vond dat ik dat moest doen. Ik wilde gelijk over die berg springen. 3 keer springen, steeds verder. Toen auw mn enkel, iedereen "geintje". Maar ik was dus echt heel hard door mn enkel gegeaan, en mn maatjes, die geloofden het eerst niet./ probeerde me op de schouder te nemen, maar zakte door zn knieen. Ik weeg iets van 85(?) kilo, hij 75……….
K: Was het gebroken, of niet?
B: nee, maar wel heel zwaar…….. de dokter heeft het zo getaped dat ik nog kon schieten, met onze sluipschuttergeweren. Dat schieten ging ontzettend goed. …………………
GW
B: ik had toevallig net een goede dag om te schieten. Van de 4 was ik de minst goede schutter, de anderen hadden al een cursus gehad. Ik had net een hele goede dag, alles was goed ingesteld, dan schiet je alles om, heel suf.
<iemand roept iets over microfoons>
B: je durft het gewoon niet he? haha.
R: mompel
B: op de base alle verband losgemaakt , lekker gaan slapen
(verhaal: dokter boos om de toestand van Bart zn voet, voet moest paar dagen rust krijgen)
B: Totdat ik weer kon lopen, toen had het dus weer gesneeuwd. Een andere jongen had zn been gebroken, omdat-ie was uitgegleden over het ijs. (kort daarop kreeg Bart zijn duim tussen een 400 kilo zware deur, en kon-ie weer naar de dokter)
B: (verhaal over hoe de dokter met een paperclip in z'n duim zat te prikken, het bloed spoot eruit)
B op een keer waren we keihard aan het jakkeren door het bos, zat 1 jongen klem tussen een luik dat openstond. alles ontveld en zwaargekneusd. En dat moesten we dan melden: 1 gewonde, ...... zelf hebben we wel wat 1ste hulp meegekregen, als iemand z'n been breekt, dan kan ik 'm wel spalken. Ik zou meer goed kunnen doen als kwaad. Dat leer je als militair. Maar we moesten toch 15-20 minuten wachten ........
K hebben jullie geen pijnstillers bij je, dan?
B: ja, je hebt CLS-tasje bij je (Combat Life Saving Kit) ....
K Oh ja, ja..
<Willem gaat naar bed)
K: ik ga ook naar bed, ik weet niet wat jij doet?
B: ... ik ga een stukje lezen

(ik lag me rot, hij is echt bezig om Karin te imponeren, )

Murphy

------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 17 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_220519
7.57 Volkomen rust nog in huize BB, behalve natuurlijk de kleinste bewoners niet, de kippen tokkelen er heel wat op los . De huiskamer ziet eruit alsof er een bom is ontploft dat wordt vandaag weer schoonmaken denk ik.
pi_220520
Ik ben erweer Goedemorgen, zonder zorgen!
Oliebol, ene peterRP vraagt een reactie van jou in de topic is BB watching us? Mijn reactie heb ik reeds gegeven. Succes
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_220521
Er is weer leven in de brouwerij. Ruud loopt rond in een korte broek, en zijn beroemde gele regenjas.
Ik hoor iemand zingen, denk dat dit Bart is. Maar ik zie nu niemand meer.
Hahahah, ik dacht dat Ruud in zijn korte broek rond liep, blijkt dit zijn witte onderbroek te zijn. Maurice heb ik ook als gesignaleerd.Nee, niet Bart zingt, maar Ruud.

09.45 uur
Ruud heeft aardig goede zin. Hij zingt nog steeds.

09.50
Volgens mij vindt Ruud zijn rust bij de visjes. Bijna elke morgen kijkt wel naar het aquarium. Hij heeft zijn spijkerbroek aangetrokken, en staat bij het aanrecht. Hij heeft zojuist de zak met meel hierheen gesleept, en start weer met zingen.

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 17 November 1999).]

what's life without BB

pi_220522
Binky, heb al gereageerd. BTW, zou jij me eens willen mailen, ik heb jou emailadres niet maar de mijne kun je zien op mijn homepage. Ik wil je wat vragen maar niet hier

YES zoals Binky zei leeft er weer wat in huize BB. Ruud zit tegen de visjes te praten en lijkt goed gestemd. Verder hoor ik wel geluiden maar weet niet wie en wat. Eens kijken wie van de boys het eerst zich nu gaat scheren.

9.59 Maurice is er ook uit en loopt naar de keuken.

A: "goeiemorgen Ruud"

R: "goeiemorgen Anouk goed geslapen?"

A: "ja best wel"

Anouk en Ruud zingen beide en zien er uitgeslapen uit. Ruud gaat bezig met het voorbereiden van het ontbijt.

R: "waar zijn de croisantjes nou"

M: dekt de tafel en haalt beleg etc uit de koelkast.

M: "ooh je bent croisantjes aan het maken Ruud lekker"

Karin is ook op de loopt nu naar de kast en is iets aan het opschrijven ofzo, kan ik niet goed zien. De fluitketel laat zich horen en Anouk gaat thee opschenken, als dat maar goed gaat

A: "wil iedereen thee?, Maurice jij ook?"

K: heeft het al over de knutseltherapie, wat ze nog kunnen maken.

A: "ik heb gedroomd over de kaartjes die we nog moeten maken, zo raar"

Ze beginnen te eten en wachten dus niet op Bart en Willem.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

pi_220523
Ruud werkt de kalender bij in de keuken.

A: "zijn de croisantjes al klaar?, eens even kijken, zijn dus nog niet klaar, dat duurt nog wel even"

M: herhaald wat Willem heeft gezegd gisteren, over "ruud ik doe je broek in mijn was, ja dat is goed, Ruud wil je even helpen, ja dat is goed, etcetc"

Ze hebben het over de verveling die toeslaat af en toe.

R: "ik heb dat ook wel een beetje hoor, je raakt op een gegeven moment wat uitgepraat"

OK Binky het raam staat open , je hoort van mij.
------------------

pi_220524
He oliebol,
Ik heb je een mailtje gestuurd.

Je stuurt me toch geen vies plaatje van Ruud of zo hoop ik??

what's life without BB

pi_220525
quote:
op 11-17-1999 om 10:28 AM schreef binky het volgende:
Je stuurt me toch geen vies plaatje van Ruud of zo hoop ik??

hahaha, nee joh, je hebt mail doe het raam maar open . Nu verder met de orde van de dag en het doel van deze Topic.

10.46 Ze zingen wat en praten wat zachtjes, niet zo goed te verstaan. Ze hebben het over videoclips en over muziek in het algemeen.

R: "we reden in frankrijk en dat plaatje heb ik zo vaak in de auto gedraaid"

pi_220526
Anouk gaat vandaag praten met psyco, zoals zij zelf zegt. Hij kan een eerlijk oordeel geven.
Ruud dit is zo'n klein wereltje: Maurice: maar iedereen weet het???
Op stream 3 zie je een hond buiten de schutting poepen, hahahah.
2 man bewaking laten ze nu ook zien met een hond. Een 3de persoon komt met een blauw bakje met water voor de hond aan. Deze hond poept nu ook (interessant he, lezers?)
Stream 3 laat de hele omgeving zien. Wit busje met een hond erop getekend. Bewakers, wit gebouw, caravan (treedt Frans Bauer op??, grapje voor de fans van hem onder ons)
what's life without BB

pi_220527
Tjee het is wel een puinhoop in huize BB. Ik zal even wat opnoemen

Alle knutselspullen staan bij de kast met alles erin gepropt. Kleren slingeren rond, het bankstel is een grote ravage...dat wordt opruimen geblazen.

R: "ik maak even die bakken schoon, joh he, want het brood blijft eraan plakken"

Karin heeft een zwarte korte broek aan en een t-shirtje. Ze is nu aan het warmlopen in de binnentuin. K: "jezus wat koud is het zeg"

R: "ik ga straks ook een beetje lopen, beetje bewegen"

K: "het is 8 graden dus dat valt wel mee, het voelt gewoon koud aan"

11.19 Karin is al met de weekopdracht bezig, het midgetgolfen dus. Zo te zien gaat het redelijk.

Willem zie ik nu ook zitten en zit te eten aan de tafel. Ik hoor Willem zelfs smakken dus het geluid is bij hem in elk geval goed.

R + M zijn deeg aan het kneden en baken dus brood.
------------------

pi_220528
Bart is ook wakker geworden.
Karin: kom erbij Bart, we waren net aan het roddelen over je. Het ging over zijn leven na BB, wat hij eventueel kon doen.
We hebben ook nog 1 croisontje over, maar die lust je zeker niet. En ik heb nog thee voor je zegt Willem.
Ruud is op zijn gitaar aan het pingelen. Anouk is buiten aan het midgetgolfen.
Het brood is superdroog volgens Karin. Hoe kan dit nu, vraagt ze???
De psycholoog komt zo zegt Karin.

Willem immiteerd de Psycholoog. En hoe gaat het met jou? Goed

Ruud dan kunnen we kijken of we de ballen er in 6 min in kunnen krijgen. Ze hebben het weer over het knutselen.

Maurice tegen Ruud: je kunt je een ketting maken, of een gitaartje

Ruud tegen Maurice: Ik maak jou wel een gitaartje

Karin maakte toen straks een opmerking:
De stem van vanacht die zei dat ze moesten gaan slapen, was net de stem van Mona.
Karin zei tegen de stem: Jij hebt de stem van Mona.

Maurice is met de gewichten aan het stoeien.

12.00 uur:
Willem is de was aan het vouwen. Karin heeft zojuist haar haar geborsteld.
Anouk, Ruud, en maurice zijn buiten aan het oefenen

what's life without BB

pi_220529
Ze zijn buiten met zijn allen en oefenen voor de weekopdracht. Ruud heeft het gele jasje weer aan met de rode pet op zijn kop. Bart is geheel in de war want heeft zijn korte broek weer aan. Ik zal eens kijken of ik een goede screenshot kan maken, een soort screenshot van de dag, misschien leuk voor de niet streamkijkers. Anouk zie ik niet, misschien binnen bij de psycholoog. We wachten af.

Oooh Anouk hoor ik nu ook buiten, dus ze is er wel.

Verder hoor ik dat vliegveld Lelystad weer geopent is met zijn rondvluchten

Ruud is nu de tegelplaats aan het besproeien met water en hij zal wel weer gaan schrobben.

12.27 Alle 4 streams staan gericht op de buitentuin, cameramensen zullen wel koffiedrinken .
------------------

pi_220530
Wat een ellende. Stream 1 en 2 doen het niet. Stream 3 en 4 staan op de achterkant van de deur. En niemand is meer buiten, grrrr
Ik denk dat het psychologen uurtje is begonnen.

12.05 uur.
De eerste twee streams doen het nog steeds niet. Stream 3 en 4 staan nog steeds op buiten. Het regent daar goed,je hoort de regen vallen.grrrrrrr

what's life without BB

pi_220531
Nog steeds alle streams op de tuin gericht, er moet haast wel iest gebeuren in het huis. Misschien dat Anouk toch weggaat, VOO heeft het natuurlijk gerekt zodat ze het vanavond kunnen laten zien..

we wachten af, de streams worden goed in de gaten gehouden.

Binky dat jij de regen hoort vallen betekent dat je geluid weer goed werkt, het lijkt wel of je een koptelefoon op hebt
------------------

Moderator woensdag 17 november 1999 @ 13:13:00 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220532
13:10
Nog steeds twee streams op de achterdeur en twee 'niet beschikbaar.'
Damned. Kan ik eindelijk eens even kijken en luisteren zonder dat de baas het ziet, valt er niets te beleven
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_220533
De camera's zijn nu op het keukenraam gericht waar Anouk (zittend) aan het praten is met Willem (staand). Er is helaas geen geluid van het gesprek. Ze bewaren het nieuws waarschijnlijk of voor het internetjournaal of voor de uitzending. Flauw.
pi_220534
quote:
op 11-17-1999 om 01:11 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Binky dat jij de regen hoort vallen betekent dat je geluid weer goed werkt, het lijkt wel of je een koptelefoon op hebt

hahahahahahah,dat klopt.

Ik zie nu Anouk praten met Maurice, achter het raam. Geluid van binnen is er niet. Anouk wrijft zich wel zenuwachtig over het hoofd. Balen.....grrrrrr

what's life without BB

pi_220535

Stream 1 + 2: Tuin
Stream 3 + 4: Achterkant BB-huis

Ik denk dat de psycholoog er nu is.

pi_220536
En ja hoor: testbeeld!
pi_220537
Misschien heeft Big brother geluid en beeld.whahahahahaha
Wat een doffe ellende. Voo wil nu waarschijnlijk helemaal niet meer met de billen bloot grrrrrrr
what's life without BB

pi_220538
Oké, weer beeld: 1 keer blauw scherm en 3 keer achterkant van het huis. Helaas, ik moet weer aan het werk dus ik kan deze spannende beelden niet verder volgen.

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 17 November 1999).]

woensdag 17 november 1999 @ 13:48:00 #22
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_220539
niks te zien . niks te beleven
pi_220540
Er komt weer iets geluid door op de achtergrond, ik ga luisteren. Hmm niets kan ik ervan maken dan maar even dit

Heb de foto maar verwijderd, geeft vertragingen helaas

pi_220541
Probeert VOO weer eens wat te verbergen?
pi_220542
He oliebol,
Hij is goed hoor Hadden ze deze maar gebruikt als cd-hoesje.
Ik verveel me dood zonder die streams. GRRR
Geluid heb ik niet (koptelefoon hoor,whahaha)
aleen de regendruppen. En dat is erg bevordelijk voor de wc-gang, dus ik zet hem weer af.
what's life without BB

woensdag 17 november 1999 @ 14:13:00 #26
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_220543
net gewerkt, and ready to report again,
staan alle 4 camera's op de buitenkant vh huis. wat voor belangrijks is er nu weer?
of is de psycho nog bezig?

toffe foto Oliebol2000, is dat het resultaat van je eigen creativiteit??

bogus.
"YES!! ITSA FAWKIN DANCA!!"

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_220544
Beeld, ze zijn aan het knutselen..hmm

Maurice en Karin knutselen weer met een kleed, Willem is in de keuken bezig.

Vliegtuig gaat weer over het huis, pokkeherrie. Er wordt niets gerept over iets wat erop lijkt dat er gepraat is. Dus maar weer freubelen, knutselen en fransen

Wel valt het op dat het rustig is, er wordt niet zoveel gezegd.
------------------

pi_220545
Iedereen springt van de "bank" er komt een heli over: karin: zo'n grote heb ik nog nooit gezien. Bart uitleg: deze kunnen zichzelf niet verdedigen????
Bart en Ruud lagen op de bank een boek te lezen.

Willem aait karin over het hoofd. En loopt weer terug naar de keuken.
Maurice heeft een blauw lap stof voor zich liggen, en is aan het stoeien met naald en garen.
Het lijkt wel op een gezin, een zondagmiddag als het erg hard waait en regent:

Pap staat in de keuken het zondagse diner te bereiden.

En mam houd de kids bezig met knutselen.

Er is alweer eens geen geluid.

Ruud leest het boek: leven in de hel.

Er schijnt een tas te staan met oude kleding erin. Leer (rokje), badstof. Hier maken ze ook gretig gebruik van.

what's life without BB

pi_220546
HAHAHA...jaaaaaaa een gezin Binky, de Waltons .

Bah wordt er melig van, ik ga maar even aan mijn middagrust beginnen, tot straks.

pi_220547
Wat een verademing is dit forum zeg. Eindelijk mensen die normaal over BB praten zonder meteen agressief te reageren of kinderachting te doen.

Keep up the good work ;-)

Life is to short... and then you die
pi_220548
Anoek staat in de regen onder een paraplu, aan de keukentafel zitten Maurice, Karin en Willem. Bart en Ruud liggen op de bank te lezen.
Er is geen geluid!... verdacht....

Volgens mij zat ik karin erbij te bedenken want nu zie ik ze niet (meer). Maurice is met die blauwe sjaal(?) bezig, praat met Willem maar waarover???

[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 17 November 1999).]

Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_220549
FF tussendoor: zojuist was het BB-Journaal als een live video-stream op de BB-non flash-site te zien. Martin samen met een presentatrice behandelen een paar geijkte vraagjes: is het daar zo warm, hebben ze nog genoeg sigaretten en waar komen die dan vandaan, enz.enz.
Martin kondigt dan 'nog een leuk stukje uit het archief aan, waar de bewoners nog aktief zijn': dan krijgen we wat opnamen van B. en S. in slaapkamer, zich afvragend wat de anderen aan 't doen zijn, dan beelden van de swingende groep op CD-muziek, en eindigend met S.en B. (niet meer naast elkaar liggend), een T-shirt wat op de grond geworpen wordt en het bekende gehijg.
Presentatrice vraagt aan regisseur (Kovac ?) wat het laatste nieuws is. Deze antwoordt: "bewoners zijn nogal opstandig, praten over wie ze gaan nomineren, A. is nog twijfelend en allen geven haar goede raad." Presentatrice: "Hee, dat is gek !" Regisseur: "Ja, dat mag ook eigenlijk niet, maar ze doen 't.". Pr.: "Nou dat zien we dan wel, bij de nominatie maandag."
Dit was het (heb begin van journaaltje gemist, duurde ong. 1 kwartier. Misschien toch leuk voor hen die geen live-video kunnen ontvangen.

PS: Ik kan me vergissen, maar het lijkt of die regisseur Kovac hier iets prijsgeeft van waar de gesprekken over gegaan zijn, die in dit streams-verslag onhoorbaar waren, of geblindeerd met tuinbeelden...
Zijn mededeling zou dan beter de stemming van de dag weergeven dan de Streams (en zeker de avond-uitzending) willen loslaten. Veilig ook, want voor een zéér klein publiek.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 17 November 1999).]

pi_220550
Dut ze oliebol:0

Ik heb helaas weer geen geluid.
A staat buiten onder een paraplu een sigaret te roken.

Vader Willem is in gesprek met zoonlief Maurice. De conversatie versta ik dus niet.

Wat Maurice aan het maken is weet ik niet, maar hij wrijft alleen maar over het stof, en doet er voor de rest niets mee.

Bart heeft ondertussen ook al plaats genomen aan de eettafel.

Ik laat het hier voor vandaag bij. Er is nog steeds geen geluid, en er is erg veel verkeer. Tot morgen
------------------
what's life without BB

what's life without BB

woensdag 17 november 1999 @ 15:34:00 #34
92 Frodos
Niks, noppes, nada
pi_220551
Ik zie net (15:31) dat Bart en Ruud bezig zijn om allerlei spullen in te pakken, zou er nu toch vanavond het een en ander gaan gebeuren. Volgens mij waren ze bezig met de kisten onder het bed.

Of lijkt het maar zo.

Iets te snel gepost, het lijkt erop dat het bij het knutselen hoort.

Dacht ik ook eens een keer iets te melden te hebben, meestal zijn oliebol en binky me voor.

[Dit bericht is gewijzigd door Frodos (Datum 17 November 1999).]

woensdag 17 november 1999 @ 15:38:00 #35
262 Re
Kiss & Swallow
pi_220552
ik geloof dat V een beetje bang is geworden naar aanleiding van gisteren en het geluid compleet heeft weg gedraaid

wie heeft er een cursus liplezen in kleine ruimtes?

De bewoners zijn druk bezig met dingen maken.. voor de rest is het gissen

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 17 november 1999 @ 16:14:00 #36
262 Re
Kiss & Swallow
pi_220553
er is weer geluid

W+R+K+M aan tafel
B op de grond in de woonkamer
A op een bed in de woonkamer

M het is helemaal kut Karin
(over tekort ann papier)

op stream 1 is de camaraman een beetje speels met rond tollende beelden opname van de camara..switchend wordt een beetje zeeziek

1622
B: zelfs de Koningin rookt.. 2 pakjes St Moritz ..zwak he?

en toen 4x telfort.. the prognosis looks even better... iets aan de hand of koffie break?
------------------
http://www.cruel.com/cgi/cruelette.cgi

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 17 November 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 17 november 1999 @ 16:27:00 #37
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_220554
16.22 Even beeld gehad, nu 4 x testbeeld. Dus Bart en Anouk kan ik niet vinden.
Waardeloos.

De rest is ws. bezig met de surprises.

'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
pi_220555
niets te zien, alle streams staan op testbeeld. Niets te beleven dus
pi_220556
Deze Topic hebben we gesloten, de avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt.
Bedankt allemaal namens de niet streamkijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002244.html

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')