Geen idee waarom het zolang duurt! Maar zal vast wel een lastig bed zijn ofzoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:39 schreef Roi het volgende:
Pauper, ik heb ook een Ikea bed (elektronisch instelbaar) en die heb ik in 5 minuten in elkaar gezet
![]()
En waarom liet je het niet bezorgen? Kost maar ¤20 ?!?
Mensen die alles laten afhangen van anderen en vervolgens gaan klagen omdat het niet volgens wens gaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Geen idee waarom het zolang duurt! Maar zal vast wel een lastig bed zijn ofzozitten ook allemaal dingen aan de binnenkant waarvan we echt niet wisten waarvoor dat kon dienen
, zal wel goed zijn.
En waarom we het niet lieten bezorgen: geen ideemoet je me pa vragen. Moest en zou hem meenemen.
"En als het niet past, dan toch!"
Ach, kreeg me ouders niet zover een Auping voor me te kopenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:45 schreef Lyzio het volgende:
IkeaMensen die naar de Ikea gaan
Mensen die daadwerkelijk spullen bij de IKEA kopen
![]()
tja...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:42 schreef Heatseeker het volgende:
Ikea is voor klootjesvolk en mensen met een caravan.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Na 5 jaar op een matras op de grond geslapen
sterfsterfsterfsterfsterf...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ach, kreeg me ouders niet zover een Auping voor me te kopen.
Jaweeeeeeeeequote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:50 schreef godigita het volgende:
Ikea matrassen zijn
De bedden en lattenbodems, not so much.
Nee want het doet zoveel pijn wat TS allemaal uitkraamtquote:
Bijna mijn complete inrichting in mijn huisje is Ikeaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:04 schreef Kekaa het volgende:
Jaaaaaa Ikea!
Nieuw huisje, dus binnenkort weer even heen
Onterechte klacht trouwens... zoals al is gezegd: gewoon de plaatjes volgen.
Niet alleen voor de arme student hoor.. Ikea heeft echt wel leuk spul!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:11 schreef freddygonzales het volgende:
Ikea is voor de arme student die net op zichzelf gaat ideaal. Ik heb ook Ikea spullen en schaam mijn er heul niet voor
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:17 schreef JortK het volgende:
Poor.
Doe eens beter je best danquote:Immer kwaliteitsposts
Oh, want ik heb niet eerst op dat bed en op het matras gelegen voor ik het kocht natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:02 schreef pisnicht het volgende:
wijf, je hebt er nog geen moment op geslapen zeg je zelf. Hoe kan je dan nu zeggen dat het zo'n geweldig product is?
Waarschijnlijk is 75% van alles wat jij bezit 'made in china' maargoed.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:47 schreef KingOfPop het volgende:
Ikea is net als alle Chinese producten, kost niks maar je hebt ook niks.
Nee in die 5 minuten heb je natuurlijk wel een goed beeld kunnen vormenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh, want ik heb niet eerst op dat bed en op het matras gelegen voor ik het kocht natuurlijk.
Er staan toch gewoon bedden en matrassen in de ikea, lamlul.
Dit zou toch wel de hoofdklacht kunnen zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
SUBSUBKLACHT: TS HAD 5 JAAR GEEN BED.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:59 schreef Metro2005 het volgende:
hahaha TS kan niet eens een ikea bed in elkaar laten zetten
Hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En lattenbodem 2 is bijna klaar_!
Had mij maar gebeld, ik had je wel willen helpen hoor. Mits daarna flink platneuken.quote:
Ik dacht, laat ik dat ook eens doen. Dit is ook wel ernstig...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had mij maar gebeld, ik had je wel willen helpen hoor. Mits daarna flink platneuken.
edit na fotoboekcheck: lama, nadat die outsidr op je is gekropen hoef ik al niet meer
enquote:Geboortedatum 17-04-1990
quote:Favo FOK!kers
# k-Rin, want bitch en jeugdsentiment
Troost je, die kunnen net zo waardeloos zijn. Die van mij heeft al van begin af aan een ontwrichte poot, waardoor ik ook op de grond slaap.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik vind het best lekker om op de grond te slapen, vergeleken met mijn Aupingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef servus_universitas het volgende:
Wie gaat er nu vijf jaar lang op een matras op de grond slapen? Dat is heel erg slecht voor je. Je gaat me toch niet vertellen dat je niet een bed kon kopen omdat je de financiële middelen niet had?
Dat is belachelijk duur..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |