Ze misplaatst dingen redelijk vaak, en ze is niet meer 100%quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waarom heeft ze het nummer niet meteen geblokkeerd toen ze de telefoon kwijt was?
Dus omdat de buurjongen haar wel eens helpt heeft die meteen haar telefoon gejat?
Al geprobeert, maar er wordt uiteraard niet opgenomen. Heb gisteren al een ouderwetse draadloze telefoon aangesloten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:45 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Bel je eigen nummer en kijk of er wordt opgenomen? Anders tijd voor een nieuwe DECT telefoon.
Dat zal de discussie inderdaad helpen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:48 schreef Rosbief het volgende:
Jezus, in wat voor pauperwijk woont je moeder?
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:58 schreef bioloogje het volgende:
Ik weet niet hoe oud de buurjongen is maar ik zou er eens mee gaan praten. Daarna vragen naar de telefoon en hem zijn telefoontjes laten dokken. Weigert hij dan dreig je met politie.
Op zich klinkt dat we lals een optie, maar ik ben toch een beetje huiverig... Hij heeft al eerder duidelijk gemaakt dat ie niet al te frisse vrienden heeft...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:58 schreef bioloogje het volgende:
Ik weet niet hoe oud de buurjongen is maar ik zou er eens mee gaan praten. Daarna vragen naar de telefoon en hem zijn telefoontjes laten dokken. Weigert hij dan dreig je met politie.
en dat meenemen bij je gesprek met de politie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:04 schreef troma78 het volgende:
[..]
Op zich klinkt dat we lals een optie, maar ik ben toch een beetje huiverig... Hij heeft al eerder duidelijk gemaakt dat ie niet al te frisse vrienden heeft...
Nope, hij heeft absoluut geen sleutel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even een korte vraag, heeft deze buurjongen ook de sleutel van je moeders huis? (ik gok van niet, maar toch, just checking)
Zou het niet precies kunnen zeggen, maar toch mindstends een week. Vergeet niet dat je de baterijen gewoon kan vervangen met gewone AAA baterijtjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:02 schreef Artbij het volgende:
Hoelang heeft hij hem al? Hij zal het toch af en toe op moeten laden lijkt me....
Ok, das mooiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:21 schreef troma78 het volgende:
[..]
Nope, hij heeft absoluut geen sleutel.
Hangt ervan af hoe lang de kabel is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Laat dat toestel met draad voor je moeder achter . Dan kan het niet nog een keer gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |