waar? zie geen (-)quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:48 schreef -J-D- het volgende:
Verkeerde - gebruikt?
Er staat ook een (-) op. Probeer die eens.
rechtsonderquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:34 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
welke?
[..]
wtf? en dan? :p
Sorry jongens ik ben anderhalf jaar niet naar school geweest en daarvoor VMBO - T gedaan.. nu aan de havo begonnen en moet eigenlijk voor 't eerst met een GR werken en snap er nog weinig hoe en wat.
Bij lineair dacht ik juist aan een optelsom van alle individuele datapunten van verschillende winkels zonder enige correctie en non-lineair dus een soort van gewogen (en derhalve niet lineaire?) functie.quote:Op maandag 1 september 2008 11:20 schreef GlowMouse het volgende:
Ik vermoed dat linear een lineaire functie is van je data (zoals het gemiddelde), en non-linear een niet-lineaire functie is van je data (zoals s˛).
Hier valt eigenlijk niets aan te berekenen. Als je een getal met een macht van 10 vermenigvuldigt schuift gewoon de decimale komma (c.q. punt) een aantal plaatsen op. Het lijkt me niet de bedoeling dat je daarvoor een GR gebruikt, en dat zie ik ook niet in je opgave staan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:52 schreef julian6 het volgende:
Vraagje: Hoe type je 25*10^-4 in op je grafische rekeninmachine? Het is de bedoeling dat ik vraag bereken en het antwoord in de standaardvorm schrijf..
[ afbeelding ]
Alweer: gewoon uit het hoofd doen, niks GR. Je wil toch niet gaan beweren dat je niet ziet dat voor x = 0 de uitkomst y = 3 is?quote:Op maandag 1 september 2008 22:05 schreef julian6 het volgende:
Wie weet hoe ik deze formule op mijn GR moet intikken?
[ afbeelding ]
Voor -2 en -1 krijg ik hetzelfde antwoord Dat kan toch niet kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |