Wat betekent deze droom? Dromen schijnen iets te zeggen over je toekomst en zo, en ik ben er niet gerust op.
quote:Dit wil zeggen dat je vroeg kaal word!
Op zondag 17 maart 2002 16:51 schreef apestaartje het volgende:
Zat ik zojuist even een middagdutje te doen en viel ik in slaap, toen droomde ik opeens dat de ene na de andere tand uit mijn mond voel. Niet allemaal tegelijk, maar een voor een. Ze kwamen telkens steeds losser te zitten, waarna ik ze e in mijn droom zelf uit trok.Wat betekent deze droom? Dromen schijnen iets te zeggen over je toekomst en zo, en ik ben er niet gerust op.
quote:Of dat komend weekend in een café iemand je de tanden langs je hals slaat!
Op zondag 17 maart 2002 16:54 schreef bossie het volgende:
Volens mij is het zo dat als er in je dromen je tanden uitvallen dant er dan iemand in je naaste omgeving zal overlijden.
Ik denk dat je je er niet druk over moet maken. Je gaat op deze manier elke gebeurtenis relateren aan je droom. In mijn leven heeft zoiets nog nooit een rol gespeeld...maar dat ben ik.
(Uit: George Flink - Dromenencyclopedie)
Had dit te maken met de angst voor inpotentie.
quote:Noemt zich prof... Freud?
Op zondag 17 maart 2002 17:14 schreef Profesor het volgende:
Volgens Froit (? of zo..)..Had dit te maken met de angst voor inpotentie.
quote:Alsof iedereen weet wat iNpotentie betekent
Op zondag 17 maart 2002 17:17 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Noemt zich prof... Freud?
quote:Juist
Op zondag 17 maart 2002 17:17 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Noemt zich prof... Freud?
quote:LOL
Op zondag 17 maart 2002 17:12 schreef Barb het volgende:
Het verlies van tanden in een droom wijst op een opmerkelijk verlies van energie. Het kan ook wijzen op schuldgevoelens in de liefde. Volgesn oudegyptische droomonderzoekers betekent het tegenspoed, er zou een familielid kunnen overlijden. Ben je een jong meisje en net sexueel actief, dan duidt het vermoedelijk op het verlief van je maagdelijkheid of op remmingen op het intermenselijke vlak.(Uit: George Flink - Dromenencyclopedie)
Een vriend van mij heeft dat ook en het is bij hem duidelijk schuldgevoel in de liefde
quote:[doordemandval]
Op zondag 17 maart 2002 17:20 schreef Barb het volgende:[..]
Alsof iedereen weet wat iNpotentie betekent
Juist
*dieper schaam*
[/doordemandval]
quote:Maf, heb zo'n zelfde droom gehad over mijn vriendin..(Haar tanden dus) Nooit gesnapt. Zou me er niet zo'n zorgen om maken.
Zat ik zojuist even een middagdutje te doen en viel ik in slaap, toen droomde ik opeens dat de ene na de andere tand uit mijn mond voel. Niet allemaal tegelijk, maar een voor een. Ze kwamen telkens steeds losser te zitten, waarna ik ze e in mijn droom zelf uit trok.Wat betekent deze droom? Dromen schijnen iets te zeggen over je toekomst en zo, en ik ben er niet gerust op.
quote:
Op zondag 17 maart 2002 18:21 schreef Revian het volgende:[..]
Maf, heb zo'n zelfde droom gehad over mijn vriendin..(Haar tanden dus) Nooit gesnapt. Zou me er niet zo'n zorgen om maken.
Ik wil niet stoken, maar misschien heeft zij dan wel een schuldgevoel in de liefde
quote:dat schijnt inderdaad zo te zijn.
Op zondag 17 maart 2002 19:12 schreef nikky het volgende:
tegen mij hebben ze ooit eens gezegd dat het een teken van machtsverlies is. dat hoeft niet te betekenen dat je niet meer de baas over iemand/iets bent. maar kan ook zijn idd dat iemand overlijd, of je relatie gaat kapot of dat je ergens de controle over kwijtraakt in je leven, zoals je baan verliezen e.d. terwijl je daar niks meer aan kunt doen
quote:Volgens mij droomde je over mijn val van de fiets.
Nog zo'n soort droom: sta ik ineens op een heel groot spoorweg terrein. Met allemaal sporen en wissels naast elkaar. En dan komt er in de verte een trein aan. Aan dan schiet ik in de stres. Waar moet ik gaan staan om ervoor te zorgen dat ik niet wordt platgereden? Het einde van deze droom kan ik me nooit herinneren.
quote:Heb ik ook, meestal gebruik ik dan mijn ondertanden om de andere tanden eruit te wippen, met enige "pijn" lukt dat altijd, vrij vaag.
Bron: www.Dromenweb.nl
groet en suc6 mir
Ik hoop dat er nu niemand ziek wordt of dood gaat.
quote:ik heb zo een droom gehad eergisteren...en net gehoord dat me oom kanker heeft....
Op woensdag 03 april 2002 22:08 schreef miriamzwelgje het volgende:
Tanden staan voor perioden in je leven,geassocieerd met veranderingen van baby tot bejaarde.ook wijst een droom over tanden erop dat je in aanraking gaat komen met mensen met een ziekte. Als je droomt dat je tanden los gaan zitten dan staan je mislukkingen en slechte tijden te wachten. Vallen de tanden uit dan heeft het te maken met je trots en zakelijke bezigheden.als je de tanden uitspuugt in je droom heeft dat te maken met het ziek worden van uzelf of een familielid.Als je zelf de tanden verwijdert en ze dus niet zomaar uitvielen dan is dit meestal een voorbode van honger of dood.Bron: www.Dromenweb.nl
groet en suc6 mir
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |