Én kinderen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:37 schreef lcicle het volgende:
Het leek ons leuk als er nog meer OUDers komen!
Als alternatief bij slecht weer is dat natuurlijk erg gezellig! (bij mooi weer ook, maar dan is een speeltuin buiten ook leuk).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:46 schreef Sugar het volgende:
Volgens mij kun je daar niet heel makkelijk binnen zitten. Hooguit onder een afdakje of in de kantine-achtige ruimte, maar niet echt leuk voor iets langer. Maar jullie zijn natuurlijk van harte welkom hier!
Ik vind het in elk geval een goed idee en gezellig. We kunnen denk ik dinsdagochtend wel bekijken wat het plan dan zou worden, gezien het weer dat zomaar mee kan vallen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef Sugar het volgende:
Nou, ik meen het, jullie mogen echt bij slecht weer hier komen spelen en koffiedrinken. Alleen maar leuk. Maar ik wil jullie eerdere plan niet verstoren, dus als jullie dan liever in het klein bij één van jullie afspreken dan moeten jullie dat natuurlijk doen. Hier kan het altijd en is in elk geval ruim genoeg.
Huhquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef PM-girl het volgende:
Als ik het weer vandaag zag, lijkt me binnen beter, maar wie weet worden we morgen verrast!
In de meest gezellig stad van Brabantquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
HuhWaar zat jij dan vandaag?
Hier was het vandaag juist prima weer. Voorspellingen voor morgen zijn echter nogal regenachtig.
Enne, Hestria, Sugar zei dat ze plek genoeg heeft...
Hoe zit het met Popples?
kan gewoon niet echt omgaan op t moment met druktes binnen, volgende keer beterquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:41 schreef Sugar het volgende:
Jammer dat je niet komt dan, Ynske. Ook jij bent heel erg welkom, zou het leuk vinden je weer te zien.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:33 schreef PM-girl het volgende:
[..]
In de meest gezellig stad van Brabant![]()
Ze noemt hem alleen wel consequent 'baby' en ik dacht zelfs dat de naam helemaal niet op FOK! gestaan heeft, maar dat kan ik mishebben. Mss even checken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:42 schreef Sugar het volgende:
Ik vond het ook erg leuk dat jullie er waren. Al die kindjes, zo lief aan het vechten samen.![]()
![]()
Vond het een leuke middag!
Mijn foto's (Icicle's kids mogen wel even online, dacht ik, maar weghalen zodra het topic gesloten is. Dat was vorige keer wat ze graag wilde in elk geval. Als ik me vergis, geef me maar een seintje, goed?)
Deze Sugar! Zo echt Simon!quote:
He ja, zet de link er gelijk ook nog even bij.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:04 schreef lcicle het volgende:
Moonah, welk geurtje heb je eigenlijk? Het is een goede in elk geval, want mijn Babyruikt er nog steeds naar haha!
Het blijft een raar woord!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:17 schreef lcicle het volgende:
Als jij nu een vervelend mens was, dan wel. Maar ik vind je best kwant hoor
Het duurde even voordat ik snapte over welke foto je het hadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:00 schreef lcicle het volgende:
De grote en mijn kleine lieverd samen op de foto door PM-girl vind ik ook![]()
![]()
![]()
Wat lijken jullie enorm op elkaar!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:11 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Effies dan, omdat ik hem wel erg mooi vind![]()
Díe bedoelde ik ook! Dat ik vervolgens een foto plaats van een grote en een kleine, is toevalquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:09 schreef Moonah het volgende:
Ja, die is ook súper PM. Maar die bedoelt Icicle niet.
Ik moest ook even 3x lezen hoor, voor ik snapte dat ze de foto van Colin bij mij gemaakt door jou bedoelde. Het voelde ook zó heerlijk om dat kleine ventje zo lekker te mogen knuffelen.![]()
Vooral die mond hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Wat lijken jullie enorm op elkaar!
Ja zeg, zo erg verveel ik me niet he!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:53 schreef Moonah het volgende:
Oh ja! Nu snap ik ook hoe ik jóuw post moet lezen.![]()
![]()
Maar jullie ogen lijken ook enorm op elkaar! Moet je voor de gein maar eens photoshoppen en de ogen verwisselen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |