Relaxed.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:15 schreef error32 het volgende:
Stel je niet aan, ik moet over een uur in een keer naar het oosten van Duitsland rijden en ik ben sinds 10 uur vanochtend wakker.
Ik ga mezelf helemaal scheel zuipen aan de red bull anders lukt het niet denk ik.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:18 schreef error32 het volgende:
[..]
Ik ga mezelf helemaal scheel zuipen aan de red bull anders lukt het niet denk ik.
Romantischquote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:15 schreef error32 het volgende:
Stel je niet aan, ik moet over een uur in een keer naar het oosten van Duitsland rijden en ik ben sinds 10 uur vanochtend wakker.
Je bent ook niks gewend ofwel?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:18 schreef error32 het volgende:
[..]
Ik ga mezelf helemaal scheel zuipen aan de red bull anders lukt het niet denk ik.
Wel vaker een nachtje doorgehaald hoor, maar nu moet ik dus nog een kut eind gaan rijden over wegen die ik niet ken achter iemand aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:29 schreef fm07 het volgende:
[..]
Je bent ook niks gewend ofwel?
Soms wel drie nachtjes achter elkaar doorgehaald, of dat goed voor je is laat ik dan maar in het midden maar 24 uur moet makkelijk lukken toch
Dat is toch juist een dikke plus? of ben ik nou gek.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:44 schreef error32 het volgende:
[..]
over wegen die ik niet ken achter iemand aan.
Nadeel is dat als ik die persoon kwijt raak ik dus een probleem heb. Maar ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:46 schreef aaipod het volgende:
[..]
Dat is toch juist een dikke plus? of ben ik nou gek.
\]quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:46 schreef aaipod het volgende:
[..]
Dat is toch juist een dikke plus? of ben ik nou gek.
Ben wel gaan liggen maar van slapen is niets gekomen, ben gewoon niet gewend om op zulke tijden al te slapen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:49 schreef fm07 het volgende:
[..]
\]
Nee is teringsaai , als je dan al niet geslapen heb is het helemaal intensief vermoeiend.
Snap alleen niet dat je niet om uurtje of 7 ff ben gaan liggen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:48 schreef error32 het volgende:
[..]
Nadeel is dat als ik die persoon kwijt raak ik dus een probleem heb. Maar ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt.
Ja true, als ik hem kwijt ben laat ik mijn minions zonder rijbewijs even bellen doen die ook nog wat zinnigsquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |