Nou, je zweet aardig bij het fitnessen, dus ik kan me zo voorstellen dat het vervelend is als je achterover uit je havaianas glibbert.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:25 schreef Convergence het volgende:
Die Nike Air Max gaat ook niet veel helpen als je die 12kg Dumbell op je tenen laat vallen.
WTF moet je dan aan? Werkschoenen met stalen neuzen? Sowieso 12 kg dumbells laten vallenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:25 schreef Convergence het volgende:
[..]
Die Nike Air Max gaat ook niet veel helpen als je die 12kg Dumbell op je tenen laat vallen.
Zo'n barbie zit meestal met 60-70kg te bankdrukken, en dan nog een slechte uitvoering ookquote:Op woensdag 10 september 2008 16:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
Hoe veel drukt zo'n Barbie nou?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:50 schreef Beauregard het volgende:
Mode in de sportschool. WTF MAAKT HET UIT!?!!11!!
Ik draag altijd een lange joggingbroek, zaalvoetbalschoenen en een effen wit shirt, strak, met v-hals.
)
Oeh, saillant detail!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb altijd:
Lange sportbroek
T-shirt ( geen nike ) gewoon normaal katoen
en puma schoenen.
Een boxershort
En sokken
En dan zeker stiekem windjes laten hequote:Op woensdag 10 september 2008 21:18 schreef McGilles het volgende:
Mouwloos shirt hier + GASP broek, ben al uit de andere broeken gescheurd en deze is echt perfect, elastisch en luchtdoorlatend
Precies, lekker natte ruft zo dwars door m'n broekje heen op de bankdrukbank!quote:Op donderdag 11 september 2008 08:41 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan zeker stiekem windjes laten he
Toch best okee voor een mattel pop.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zo'n barbie zit meestal met 60-70kg te bankdrukken, en dan nog een slechte uitvoering ook
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:11 schreef McGilles het volgende:
In mijn gym lopen ook allemaal van die 'popie jopies' met slippers aan en de broek op half elf. Niet om aan te zien. Deze lui lopen erbij alsof ze Arnold zijn maar duwen evenveel als een barbiepop.... zucht...
Op een modeshow draag ik ook vaak een zwembroekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:39 schreef detulp050 het volgende:
Ik maak me er nooit zo druk om. Vaak sport ik in een zwembroek, dan duik ik na het sporten direct het zwembad in. Tijdens het sporten een polo erboven en klaar. Het is een sportgebeuren, geen modeshow
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |