Ik hoor hier niet in de op, ben ik er te weinig voorquote:
Vaker dan een hoop mensen die er wel in staan, dus...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet in de op, ben ik er te weinig voor
Nou ja, dit dus:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik volg het even niet meer...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:54 schreef Pheno het volgende:
En ik heb wel een vermoeden wie ac is
quote:
quote:
En het begint dus met een X...quote:
In oktober is kermis in Luikquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
toch nog hier![]()
Afspraak verzet naar donderdag, kermis ging ook niet door (al is die nog steeds bezig) Onverwacht visite gehad
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vaker dan een hoop mensen die er wel in staan, dus....
Hoiquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
toch nog hier![]()
Afspraak verzet naar donderdag, kermis ging ook niet door (al is die nog steeds bezig) Onverwacht visite gehad
Hm, alle foto's zijn daar stuk, dus ik kan geen orrdeel geven over je haarkleurquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even het fobo van je andere account checken!
Ik was het nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
toch nog hier![]()
Doe dan ff zijn hyves kiekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, alle foto's zijn daar stuk, dus ik kan geen orrdeel geven over je haarkleur.
Welke??quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even het fobo van je andere account checken!
doe es niet zo eng...quote:
Je look-a-likequote:
Je hebt er meer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |