linkjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Letterlijk.
Ow nee wacht. Toen waren Maricha en Jessica er ook nog bij (maar weer zonder TJibbe).
past makkelijk, op de gang staat dezelfde bank en past makkelijk in de studio, dus met zn 30-en op twee banken gaat primaquote:
Trusten!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga slapen, hopelijk voel ik me morgen goed genoeg om te werken.... ze schijnen me hard te missen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga slapen, hopelijk voel ik me morgen goed genoeg om te werken.... ze schijnen me hard te missen
zjin vooral live heel erg goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
EVANESCENCE
Zijn ze er ondertussen niet aangewend dat je vaak ziek bentquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Beterschap.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Gelukkig wordt het voor mij deels weer goed gemaakt doordat ik nog steeds op mn netvlies gebrand heb staan hoe Domien reageerde toen hij aan de champagne ging op de nieuwjaarsreceptie en ik vroeg waar Antiroos was met de wandelzenderquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
linkje
Echt waar, het is zo extreem jammer dat er A. een deel mist en B. het alleen audio is, webcamopnames waren zo veel beter geweest
Jammer dat er een deel mist idd (al was dat dan aan het begin, aan het eind was het erger geweest), maar aan die webcamopnames mis je weinig, want de webcam stond erg slecht gericht toen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
linkje
Echt waar, het is zo extreem jammer dat er A. een deel mist en B. het alleen audio is, webcamopnames waren zo veel beter geweest
Waarom noemt iedereen Roosmarijn toch Antiroos? Gewoon Roos is toch veel makkelijker?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het voor mij deels weer goed gemaakt doordat ik nog steeds op mn netvlies gebrand heb staan hoe Domien reageerde toen hij aan de champagne ging op de nieuwjaarsreceptie en ik vroeg waar Antiroos was met de wandelzender
Waarom ben jij daar zo blij mee ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA ANdrew is terug!!!!!!!!!!!!!
Kan ik eindelijk eens horen wat er loos is met die man. Ken 'm alleen maar van jullie anti-Andrew-posts!quote:
On_Air zou zeggen; Mark the PIquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom ben jij daar zo blij mee ?
Geen idee hoe ze zelf wil heten, zullen we haar maar Haai noemenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen Roosmarijn toch Antiroos? Gewoon Roos is toch veel makkelijker?
huh?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou dan terug zeggen er is geen PI
als PI staan
Ik luister The Morning EM maar terug nuquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Andrew is persoonlijk leed, het jeukt weer
Ga zo ook maar 1ste uur terug luisteren , de rest heb ik nog meekunnen maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luister The Morning EM maar terug nu
Briljant "Vroegah"-moment
Andrew is die irritante neger met een veel te grote bekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:14 schreef Noortje. het volgende:
Is Andrew nou dat assistentje van Corton?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ga zo ook maar 1ste uur terug luisteren , de rest heb ik nog meekunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |