I second that!quote:
Zo heeft mn vriendje zijn eerste vriendinnetje leren kennen; een italiaanse die, net als hij, helemaal fan was van brian adams.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zo heeft mn vriendje zijn eerste vriendinnetje leren kennen; een italiaanse die, net als hij, helemaal fan was van brian adams.
Nu zijn ze dat trouwens nog steeds beiden hoor, maar vriendlief reist niet meer door heel europa voor concerten
brianquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
What?
Hij zou t best willen hoor, maar heeft er het geld niet meer voor (over)!
Een naam verkeerd schrijven vind ik niet kunnen, zeker niet als ie zo makkelijk is.quote:
Naar welke zender heb jij dan zitten luisteren?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Goh, nu ik dat nummer van Amy McDonald (of hoe je dat ook schrijft..) alweer even niet had gehoord, kan ik er best wel weer naar luisteren!
En omdat hij gewoon NIET zo heet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een naam verkeerd schrijven vind ik niet kunnen, zeker niet als ie zo makkelijk is.
Heul tof.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Goh, nu ik dat nummer van Amy McDonald (of hoe je dat ook schrijft..) alweer even niet had gehoord, kan ik er best wel weer naar luisteren!
Hoe was t in de studio gister trouwens Sersjee?
kHeb gewoon niet zo veel zitten luisterenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Naar welke zender heb jij dan zitten luisteren?
Gelukkig hebben we jou om me erop te wijzen..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een naam verkeerd schrijven vind ik niet kunnen, zeker niet als ie zo makkelijk is.
Nee dank je. Het begint net weer een beetje zonnig te worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
IJskoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |