doe je lul d'r tussen en maak pics, dan hebben wij ook wat te genieten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:41 schreef BonJovi het volgende:
Ik las op FOK topics van dat iemand een muis tussen de deur had en een topic dat er een kikker tussen de deur zat. Ik wou gaan slapen dus ik doe de deur dicht en ik keek zozie ik een sok tussen de deur i kdacht WHAT
![]()
klacht: sok tussen de deur helaas geen pics
kheb wel genoten wat een toeval
Film jij je ballen tussen de deur dan, kan heel youtube lachenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:43 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
doe je lul d'r tussen en maak pics, dan hebben wij ook wat te genieten.
preciesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Film jij je ballen tussen de deur dan, kan heel youtube lachen
die zit!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
precies
een man die mijn lul wilt zien en die ook nog uit 1900 komt vertrouw ik niet![]()
jij maakt wat meequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:41 schreef BonJovi het volgende:
Ik las op FOK topics van dat iemand een muis tussen de deur had en een topic dat er een kikker tussen de deur zat. Ik wou gaan slapen dus ik doe de deur dicht en ik keek zozie ik een sok tussen de deur i kdacht WHAT
![]()
klacht: sok tussen de deur helaas geen pics
kheb wel genoten wat een toeval
* dr.dunno doet bergschoenen met stalen neus aan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Film jij je ballen tussen de deur dan, kan heel youtube lachen
Ga GTA-vierenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het zou toeval zijn als ik zeg 'sterf, TS' en TS wordt daadwerkelijk dood achter z'n PC gevonden. Anders niet. Ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |