Waar de f*ck heb je het over?quote:jbla
ja ik kan via PM ja niet reageren, vandaar deze onsympathieke weg.quote:
zal n reden voor zijn...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:24 schreef Het_hupt het volgende:
MSnijders heet, en mij een wazige PM heeft gestuurd![]()
[..]
Waar de f*ck heb je het over?
Snapt iemand het nog?
Klacht: Rare usert die een vreemde PM in je inbox dumpt, maar wel de mogelijkheid tot reageren uit heeft staan
heeft zeker geen relatiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:28 schreef NED het volgende:
Ik vind eik dat we gewoon met zn alle moeten afspreken dat alle vrouwen geen kinderen meer kunnen krijgen!
nou, ik gun het ze wel hoor, dat ze kinderen kunnen krijgenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:31 schreef Heathen. het volgende:
vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen hebben pech denk ik.
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:31 schreef kyna het volgende:
[..]
heb je je ooit wel eens iets laten ontglippen ofzo?
Dreigmailtjes ook vriendquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:35 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Priveberichten posten = ban + slotje
Op 5 August 2008 19:35 schreef Het_hupt het volgende:quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Niet dat ik weet![]()
En ik gebruik ook altijd condooms
en nu post jij ook een PM, over sad gesprokenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:37 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Op 5 August 2008 19:35 schreef Het_hupt het volgende:
Had je toch ook netjes kunnen vragen, deze PM gaat iig naar een administrator
Zo sad
Toen net noemde je het zelf een 'mailtje' dus niet ouwehoeren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en nu post jij ook een PM, over sad gesproken
ga nu maar ff ergens anders zitten trollen van achter je toetsenbord.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:40 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Toen net noemde je het zelf een 'mailtje' dus niet ouwehoeren.
Je hebt je OP toch maar gewijzigd he schat, begon je al scheetjes te laten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ga nu maar ff ergens anders zitten trollen van achter je toetsenbord.
en langs komen voor een stevige knokpartij mag jij altijd
nee, ik had gehoopt dat die doos ff serieus zou reagerenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:43 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Je hebt je OP toch maar gewijzigd he schat, begon je al scheetjes te laten?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ga nu maar ff ergens anders zitten trollen van achter je toetsenbord.
en langs komen voor een stevige knokpartij mag jij altijd
je was wat vergetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:46 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
wat ben je toch een internetheld
Je kan woorden natuurlijk ook verdraaien om de gigantische omvang van je internetpiemel te demonstreren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je was wat vergeten
ik reageerde alleen op z'm PM om me op te zoeken en verrot te meppen
* Het_hupt miauwtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:51 schreef Triptamine het volgende:
Internetheldje OP wijzigen is voor pussies
ik snap ook niet waarom die doos mij PMedquote:
misschien ongesteld worden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom die doos mij PMed
En daar door gaat haar luver mij lopen trollen?quote:
was logischer geweest als een vrouw dat had gezegtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En daar door gaat haar luver mij lopen trollen?
klinkt logisch
well, it makes sensequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:58 schreef Buitendam het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is GauloisesBlauw haar man/vriend?
en ik snap niet waarom jij het nodig acht daarover een topic te openen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom die doos mij PMed
QFT.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en ik snap niet waarom jij het nodig acht daarover een topic te openen.
flikker op, het boeit niemand. Ga weg.
Vort. Ksst.
Scheer je weg.
je bent een topperquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:59 schreef kyna het volgende:
[..]
was logischer geweest als een vrouw dat had gezegt
vandaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |