Nonchalant sjaaltje? Een beest is 't!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:44 schreef Gluckskafer het volgende:
Impressie van het nonchalante sjaaltje:
[ afbeelding ]
Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:11 schreef Buitendam het volgende:
Mijn hemel, wat ben jij een autist, zeg
De insinuaties n.a.v een gozer in een pak die jou niet aanstaat.quote:
Agressie op internetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De insinuaties n.a.v een gozer in een pak die jou niet aanstaat.
Zeg gewoon dat zijn kop je niet aanstond en dat je weer verder ging met je werk, jankemmer.
Welja, agressie op internetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:38 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Agressie op internet
totally sad.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:38 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Agressie op internet
totally sad.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:48 schreef B.E.D het volgende:
Goed topic.
Van die gasten die de hele dag rondrijden, en overal de betweter gaan uithangen
Maar je kind wel SCAPA Sports aantrekken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:48 schreef PPL het volgende:
Terechte klacht [ afbeelding ]
Sowieso zijn die vers-van-school-af-jochies mij een (dagelijkse) doorn in het oog.
Als je ziet hoe die Seat's rijden op de weg...
Te laag leasebedrag om een VW'tje af te mogen rossen en dan maar wat extra PK's in een Seat.
Het is allemaal tuig: onnodig links rijden, kleven, rechtsinhalen, snijden, geen richtingaanwijzer gebruiken.
Beetje de serieuze zakenman proberen te spelen in een Seat Leon met een oude Nokia 6610 in je hand omdat je voor de baas niet belangrijk genoeg bent om een carkit te mogen.
Dat ze zelf niet doorhebben genaaid te worden...
Rechstreeks van de middelbare school worden afgescheept met een kutauto, aftandse laptop en een koelkast-GSM om dan onhaalbare doelstellingen targets na te streven.
Denken dat ze een leuke boterham verdienen, zich niet realiserend dat een groot deel van het salaris prestatieafhankelijk (lees bonusregelingen) is.
... en dan het mannetje uithangen met je sjaaltje...
Vertegenwoordigers Account Managers
Buitendienstslaaf Sales Executive
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:15 schreef XiChico het volgende:
[..]
Maar je kind wel SCAPA Sports aantrekken.!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:21 schreef von_Preussen het volgende:
Who, je hebt helemaal gelijk, ik moet eens ophouden met te snel te posten..
Affijn, als je mijn post terugleest, dan zie je dat ik het over hiptrendy mensen in het zakenleven heb. En die zitten in allerlei posities, maar hun walgelijke “kijk mij dan fijn, modern en vooruitstrevend” houding, bah bah bah bah.
Gelukkig is mijn sector over het algemeen nog niet geïnfecteerd met dat soort figuren, maar bestaat grotendeels uit nuchtere zakenmensen. Maar toch wil je ze nog wel eens tegenkomen, vooral omdat ik nog studeer en op die manier ook nog binnen andere sectoren kan rondkijken.
En in tegenstelling tot bovenstaande, zijn niet alle accountmanagers/vertegenwoordigers automatisch hiptrendy mensen in het zakenleven. Dus scheer ik niet al die mensen over één kam.
Понимали?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:15 schreef XiChico het volgende:
[..]
Maar je kind wel SCAPA Sports aantrekken.!
Nee, maar tochquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:20 schreef B.E.D het volgende:
[..]
_! En hij draagt foute bruine schoenen onder zijn donkerblauwe krijtstreep (trouw?)pak
Hij is er zoeentje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |