Die Lisa uit de bakery he, GODDAMN!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:50 schreef Gert het volgende:
Dementor, hoe was Weeds? Kan ik me verheugen?
Luister mijn DEMENTOM-EDIT.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet in voor zwaarmoedigheid hoor.
Maar het verbaasd me gewoon.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo had ik in de beginperiode van internet ooit eens een pagina binnengehaald met frontpage, van een advocatenkantoor uit A'dam. Gewoon om eens te kijken hoe zo'n pagina was opgebouwd. Had wat aanpassingen gedaan, tekstjes veranderd en die pagina weer opgeslagen. Ik dacht lokaal maar het bleek rechtstreeks op de server te zijn van dat advocatenkantoor. Ze hadden die site niet beveiligd![]()
Heb ze maar een mailtje gestuurd met excuus. Maar juist bij een advocatenkantoor.....ik had al visioenen, gelukkig met een sisser afgelopen.
Beetje léuk raar? Barbapapa's die over het scherm dansen en kunnen worden wat ze willen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:52 schreef blomst het volgende:
Hee fok doet raar, dat is lang geleden.
Ik heb die dingen dus echt nog nooit gegetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach , een beetje misschien maar noekje brengt de luchtigheid terug. Good for her en ik smijt nog wat Zweedse gehaktballen de dinges binnen.
Deed die gisteren ook even. Even een flinke schop verkocht et voila.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:52 schreef blomst het volgende:
Hee fok doet raar, dat is lang geleden.
Als er een Ikea in de buurt is, doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:56 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik heb die dingen dus echt nog nooit gegeten![]()
Toch maar eens gaan proberen van de week
zijn dat niet blikballen dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als er een Ikea in de buurt is, doen.
Wat een skattiesquote:
Bij de AH legge ze ook trouwens, in de diepvries.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als er een Ikea in de buurt is, doen.
Je gaat me toch niet vertellen dat de Appie Zweedse ballen verkoopt hè?, plagiaat zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij de AH legge ze ook trouwens, in de diepvries.
Maar die van Ikea zijn eh... 'echter'.
Mooie mensen hè? Carice van Houten vind ik ook zo mooi.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:10 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
She bakes the best cookies in town![]()
Gert, MLP is yours.
Ikea en zweedse ballen zijn één begrijp ik hieruitquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij de AH legge ze ook trouwens, in de diepvries.
Maar die van Ikea zijn eh... 'echter'.
Carice is ook mooi!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooie mensen hè? Carice van Houten vind ik ook zo mooi.
Gut gut, wat een non informatie.
Ping ooohh nee een sisserquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar juist bij een advocatenkantoor.....ik had al visioenen, gelukkig met een sisser afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |