Truste Fanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ah...... hier dus.... owkee
ga ik eerst effe slapen ......
en even wat eten.......
alvast info voor Manu als ie langkomt. dit ga ik even eten![]()
weet ie dat alvast![]()
tot laterrrrrrr
welterustenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ah...... hier dus.... owkee
ga ik eerst effe slapen ......
en even wat eten.......
alvast info voor Manu als ie langkomt. dit ga ik even eten![]()
weet ie dat alvast![]()
tot laterrrrrrr
Tis eigenlijk de omgekeerde wereld hier somsquote:
Ja, 's nachts gebeurt hier het meeste, dat stomme slapen ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis eigenlijk de omgekeerde wereld hier soms's nachts wordt het een stuk drukker en nu is het eigenlijk qua stilte wat het zou "moeten" zijn rond 02:00uur bijv.
Nee, vanmiddag 'ff' gedaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:36 schreef blomst het volgende:
Iedereen druk aan het luisteren van de PPPS van gisteren?
Iedere dag in een ander bed slapen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
Ik weet waar ik wil wonen, in de Ikea vestiging in Utreg. Alles bij de hand, bedden, banken, tv's, pc's, logeerruimte voor alle FOK!kers en ongelimiteerd Zweedse gehaktballen eten.![]()
![]()
Op de dag zit ik dan gewoon achter de kassa en Vic kan een handeltje opzetten in bijenkasten. Appeltje eitje.![]()
Doe dan die in Amersfoort, die is gloednieuw, veel meer ruimte en veel meer spullenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
Ik weet waar ik wil wonen, in de Ikea vestiging in Utreg. Alles bij de hand, bedden, banken, tv's, pc's, logeerruimte voor alle FOK!kers en ongelimiteerd Zweedse gehaktballen eten.![]()
![]()
Op de dag zit ik dan gewoon achter de kassa en Vic kan een handeltje opzetten in bijenkasten. Appeltje eitje.![]()
Wel eerst ff luchten die handel hè? Jakkes, moet er niet aan denken. DGK deja-vu.quote:
Oh ik vond het wel een puik plan, iedere dag in een nieuw bed slapen en dan de boel de volgende dag verkopen en een nieuwe neerzetten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel eerst ff luchten die handel hè? Jakkes, moet er niet aan denken. DGK deja-vu.
Ik ben een bescheiden mens maar kastruimte is een must in huize BQ. Geeft me zo'n oceanisch gevoel, alles heeft dan een eigen plekje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:18 schreef Dementor het volgende:
Klanten zullen wel raar opkijken als bepaalde kastjes opeens niet meer open gaan omdat BQ zo nodig meer kastruimte moest hebben.
Denk je dat je muis het beter doet op het balkon muis?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:20 schreef Soury het volgende:
Mijjn muis doet het $%%#@#@@ niet .. Ga nog ff testen op balkon
Volgens mij heb ik gister ook nog wat dingetjes gezegd over Scientology (Landmark lijkt daar enorm op).quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben een bescheiden mens maar kastruimte is een must in huize BQ. Geeft me zo'n oceanisch gevoel, alles heeft dan een eigen plekje.![]()
BTW: Landmark, wat zijn dat een enge mensen zeg, niks voor mij en het kost nogal wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |