quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:45 schreef BossFight het volgende:
Ik heb mezelf een budget van rond de 600 euro gegeven om een laptop te kopen waar ik zeker 4 jaar goed mee vooruit kan
quote:En voor de nerds, ik heb al op pricewatch zitten kijken bij tweakers maar daar word ik niet echt wijzer van omdat het gewoon zo onoverzichtelijk neergeplempt word daar.
Ligt eraan wat je wilt, functies, goed geluid, goed beeld, toetsenbord, vormgeving, software (OS).quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:45 schreef BossFight het volgende:
Alleen heb ik geen IDEE wat voor een ik kan/moet aanschaffen.
Ik ga deze laptop kopen omdat het verplicht is voor mijn nieuwe opleiding.
Ik heb mezelf een budget van rond de 600 euro gegeven om een laptop te kopen waar ik zeker 4 jaar goed mee vooruit kan in acht genomen dat ik er zuinig op ben en er fatsoenlijk mee om ga.
Zouden jullie mij misschien van enig advies willen voorzien? Er zullen ongetwijfeld mensen zijn hier die er vele malen meer verstand van hebben dan ik.
De minimale systeemeisen zijn trouwens dusdanig laag dat je er amper rekening mee hoeft te houden, maar ik wil gewoon een fatsoenlijke laptop waar ik even mee vooruit kan.
Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp en suggesties.
En voor de nerds, ik heb al op pricewatch zitten kijken bij tweakers maar daar word ik niet echt wijzer van omdat het gewoon zo onoverzichtelijk neergeplempt word daar.
Wall-E is echt wel een leuke filmquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:54 schreef WALL-E het volgende:
Weet je al wat voor scherm je wilt? Qua grote?
Ik ben bang dat je dit voor 600 euro niet gaat redden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:59 schreef BossFight het volgende:
Sorry, wat informatie niet gegeven inderdaad.
De laptop moet goede beeld en geluidskwaliteit hebben want ik ga een opleiding doen in media & entertainment.
Maar het kan geen mac zijn vanwege competibiliteits problemen met programma's ed. die we gaan gebruiken.
Verder als het kan een 17 inch maar dat is in principe niet nodig. Verder zou ik graag minimaal 2 gig geheugen hebben en toch een redelijke grote harde schijf. OS maakt niet veel uit of het xp of vista is verder.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:11 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi ik ben Isdatzo en ik heb de OP niet gelezen.
Groetjes en kusjes.
Dell is nu inderdaad ook nog prima, maar ik denk wel boven TS zijn budget, wilt ie een beetje redelijkheid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:06 schreef Zjummie het volgende:
Heb je al bij Dell gekeken ? Ik weet niet hoe het tegenwoordig met de bouw kwaliteit is van Dell, maar een paar jaar terug waren de Dells behoorlijk degelijk.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:55 schreef elfzesendertig het volgende:
Heb je al gekeken of er niet via je opleiding een laptop wordt aangeboden die voldoet?
Surfspot is leuk en aardig, maar ik snap iets niet, waarom verkopen ze alleen maar Windows XP en Vista "upgrades" en niet gewoon retail of oem (volgens mij mag oem ook niet zomaar los verkocht worden).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef JJasperO het volgende:
www.surfspot.nl dus
Inloggen met je account van school/college en daar moet je wel slagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |