Ik denk dat Roger Mayer erg blij zou zijn met dit compliment!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:41 schreef Jorikjet het volgende:
en de sound van hendrix is niet te evenaren!
Mja... mijn oom stelde voor om maar even in Canada te kijken... was toch maar 3 uur rijden, maar dat vind ik een beetje onzinnig. Ik bedenk me ineens dat ik via Dusseldorf binnenkom. Weet iemand hoe ze daar zijn met import van goederen? Zal vast wel ongeveer hetzelfde zijn met die EU wetgeving...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:46 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik las trouwens dat het tegenwoordig nog moeilijker is om een Iphone zonder abbo te krijgen in de VS, maar dat moet je zelf maar ff bekijken.
Have fun daar btw!
Ga je nog een nieuwe gitaar kopen met die lage dollar?
ja zo, ik bedoel het geluid van jimi is niet na te doen, ook al heb je dezelfde gear enzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:59 schreef Witchfynder het volgende:
[ afbeelding ]
Roger Mayer, links, is een audiotechnicus die een groot deel van Jimi's effecten heeft ontwikkeld of doorontwikkeld. Zijn bekendste product destijds was de Octavia, maar later ook de Axis fuzz en verschillende vormen van wah.
Door Jimi's succes raakten ook andere gitaristen geïnteresseerd in zijn producten en heeft Roger ook gewerkt met mensen als Jeff Beck, Stevie Wonder, Isley Brothers en Jimmy Page.
Axis: Bold as love en Electric Ladyland staan vol met zijn uitvindingen. Jimi werkte graag met hem samen omdat hij als enige het voor elkaar kreeg om de geluiden die Jimi in zijn hoofd "hoorde" technisch mogelijk te maken.
Tot zover dit college..
Yep, ik ben daar ook weer te vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hier nog mensen naar lowlands behalve Brian?
Hayseed Dixie was ook erg tofquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:28 schreef Cynic het volgende:
Nope, ik heb vorig jaar genoeg drukte gehad voor de eerstkomende 5 edities van Lowlands.
En dan Hayseed Dixie de tofste band vinden...
Ik heb ze ook wel eens beter gezien dan vorig jaar (HMH en Ahoy het jaar daarvoor). Maynard had ook last van zijn stem, 1 of 2 optredens voor Lowlands hebben ze toen nog afgelast. Maar ik was erg blij dat ze Flood speelden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:28 schreef Cynic het volgende:
Jawel, maar ik had ze al eens eerder gezien en toen was het perfect. Geluid was vorig jaar niet al te best, en ze speelden ook wat nummers van de laatste plaat die ik niet zo leuk vindt. En het was veel en veel te druk overal. En bij Tool helemaal dus.
Klopt, ik ben vorig jaar na Kings of Leon het voorste vak ingedoken omdat ik Sonic Youth en Arcade Fire ook erg graag wilde zien. Daardoor stond ik bij Tool helemaal vooraan. Ik heb toen o.a. Enter Shikari moeten missen maar die had ik gelukkig op Rock Werchter al gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:52 schreef Cynic het volgende:
Het was een beetje het idee dat je 2 bands van tevoren al bij een podium moest gaan staan als je een bepaalde band wilde zien. Voor mij is juist het mooie aan zo';n festival dat je spontaan kan besluiten naar een ander podium te gaan. Maar dat werkte nu dus niet.
Enter Shakiraquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, ik ben daar ook weer te vinden.
[..]
Hayseed Dixie was ook erg tof![]()
[..]
Ik heb ze ook wel eens beter gezien dan vorig jaar (HMH en Ahoy het jaar daarvoor). Maynard had ook last van zijn stem, 1 of 2 optredens voor Lowlands hebben ze toen nog afgelast. Maar ik was erg blij dat ze Flood speelden.
[..]
Klopt, ik ben vorig jaar na Kings of Leon het voorste vak ingedoken omdat ik Sonic Youth en Arcade Fire ook erg graag wilde zien. Daardoor stond ik bij Tool helemaal vooraan. Ik heb toen o.a. Enter Shikari moeten missen maar die had ik gelukkig op Rock Werchter al gezien.
Maar dat is ook een klasse apart.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Niemand die zo bagger klinkt als mij
Kijk ook eens in dit topic, daar staat vast wel wat bruikbaars voor je bij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:15 schreef voetballeh het volgende:
hoi ik zit erover te denken gitaar te gaan spelen.
ik kwam deze site tegen, mischien handig voor in de OP,
www.justinguitar.com
vol gratis lessen + videolessen.
weet niet of hij al bekend was hier.
M'n vraag was eigenlijk of julie nogmeer sites kennen voor (absolute) beginners?
Uhm, nee....dank je.quote:
quote:
Tuurlijk goed te doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:07 schreef Witchfynder het volgende:
Yep. Kijk, dit is mijn prob: betaalbaar voor mij (de komende 10 jaar) is een Squier Precision, maar die is "deluxe" (zoals Fender dat vindt) en heeft een J-element. Die wil ik helemaal niet en hoort mijns inziens helemaal niet thuis op een P. Ik zit dan te kijken of het goed te doen is dat ik dat element eruit keil en verban naar Friesland (
) ofzo, het gat opvul met een blokje hout, opschuut en overspuit (pewter
).
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |