Klacht lijkt me duidelijkquote:LONDEN - Vrouwentailles zijn nu al 17,8 cm breder dan die van onze grootmoeders. En ze groeien maar door: over 50 jaar is de taille uitgezet van 86,4 cm naar een omvang van 106,7 cm, zo hebben Britse onderzoekers berekend.
Het appelfiguur wordt stilaan de norm, waardoor het lichaam van vrouwen steeds mannelijker gaat lijken, zo voorspellen wetenschappers.
Laten we hopen dat het dan alleen betrekking heeft op de UK.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:50 schreef ColtZ40 het volgende:
Dat is een Engels onderzoek. Je weet zelf hoe ze er uit zien in Engeland.
HUUUUUUU! mijn dagdroomquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dijen met een omtrek van 3 meter is niet meer![]()
Gewoon lekker vet wegzuigen... Ssssssslsslslsurrprprprquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:55 schreef DOKTERcu het volgende:
Plastische Chirugie, de enige redding voor de mensheid..
Die onderzoekers hebben aids denk ik!
Ow ik dacht middelomtrek, maargoed het lijkt me nogsteeds veelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:54 schreef Repeat het volgende:
Geloof weinig van die waardes. 86 is al onwijs veel, laat staan bijna 110 cm, dat kan nooit.
Ja, dat bedoelen ze toch ook of niet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:02 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ow ik dacht middelomtrek, maargoed het lijkt me nogsteeds veel
Um neequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelen ze toch ook of niet?
De gemiddelde vrouw in Nederland heeft toch een taille van 70/75 ofzo?
Tegen die tijd neem ik denk ik een gay-pil.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:54 schreef wolferl het volgende:
Mannen worden naarmate ze ouders worden knapper, vrouwen daarintegen worden lelijker.
Mensen, het gaat hier over dijenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelen ze toch ook of niet?
De gemiddelde vrouw in Nederland heeft toch een taille van 70/75 ofzo?
Dan nog slaat het onderzoek nergens op. Dat is toch totaal persoonlijk of je vette dijen wenst te krijgen of niet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Mensen, het gaat hier over dijen![]()
Niet over de taille!
Het gaat hier niet over dijenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Niet over de taille!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Niet over de taille!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |