bloedkanker jij hier?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:05 schreef behangplakker het volgende:
Godverdomme ik ga zo naar de snackbar patat eten
Zorg er dan wel voor dat je de volgende zaken in orde hebt:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:05 schreef behangplakker het volgende:
Ja dat is inderdaad altijd vervelend!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:12 schreef Gripper het volgende:
Eigenlijk zou een patatboer die met zakken werkt tijdens het vullen van de zak halverwege ook even een dot mayo moeten leggen (een beetje zoals een schaal lasagne opbouwen)
Op die manier voorkom je dat je als je de bovenste rijk besmeurde helft van je patat ophebt, je de rest droog moet wegkanen. Waarom denken ze daar nou nooit aan?
Dat hebben ze al opgelost.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:12 schreef Gripper het volgende:
Eigenlijk zou een patatboer die met zakken werkt tijdens het vullen van de zak halverwege ook even een dot mayo moeten leggen (een beetje zoals een schaal lasagne opbouwen)
Op die manier voorkom je dat je als je de bovenste rijk besmeurde helft van je patat ophebt, je de rest droog moet wegkanen. Waarom denken ze daar nou nooit aan?
Nou daar ben ik het niet mee eens. Voor mij is het friet!quote:
Volgens de dikste van Nederland nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet mee eens. Voor mij is het friet!
Mayoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:22 schreef TheYoung1 het volgende:
Zelfs de Belgen kunnen het niet eens worden, of ze gaan naar het frietkot, of naar de patatkraam... Waar hebben wij het dan in foksnaam nog over?!
Als er uiteindelijk maar van die gefrituurde aardappelstengels in je bakje of zakje zitten!
Bek dicht en doorvreten voor dat de mayo schraal wordt!!!
Die dikke kan het ook soms fout hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgens de dikste van Nederland niet
Neequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:33 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Die dikke kan het ook soms fout hebben
Zit jij eigenlijk nog steeds in GTST? of ben jij inmiddels uitgefaseerd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:37 schreef LudoSanders het volgende:
Oh joy! Wederom een patat-friet topic.
Zeg ben jij niet die Bart die zelfs consequent uit de inimini moppentrommel van Henny Huisman werd geknipt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:39 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Zit jij eigenlijk nog steeds in GTST? of ben jij inmiddels uitgefaseerd?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:02 schreef retuow82 het volgende:
friet in een zak is nog altijd beter dan patat in een bak!
Nee dat was mijn broer!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet die Bart die zelfs consequent uit de inimini moppentrommel van Henny Huisman werd geknipt?
Ik moet er niet aan denken om zak in mijn patat te krijgenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:58 schreef thefunny het volgende:
Beter patat in een zak dan een zak in je patat.
Als ze nou eens die bakjes ook eetbaar maken scheelt dat weer voor het millieu.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:19 schreef afcajos het volgende:
patatje pinda in patatbakje[ afbeelding ]
Fritessaus en curry jij barbaar!!!!!!!!!quote:
Dus toen heb je niet gezegd: "Ik wilde het in een BAKJE", maar heb je gewoon het zakje aangepakt en bent naar huis gegaan om er een KLB-topic over te openen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:00 schreef JanJanJan het volgende:
Dus ik zo een frietje met bestellen. Vraagt ze nog wil je je patat in een bakje of een zakje. Dus ik zeg zo van een bakje. Doet ze m'n friet in een zakje![]()
Klacht: friet in een zak
Precies alleen curry als hij van Hela is!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:31 schreef DeathProof het volgende:
[..]
Fritessaus en curry jij barbaar!!!!!!!!!![]()
Aardappelschijfjesquote:
quote:
quote:
Inderdaad dat is zo waardeloos, bovendien heeft een puntzak friet helemaal geen voordelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Zo gaar is dat he, bovenste gedeelte verzuipt in de saus en het onderste gedeelte is saus-loos
who gives a fuck about die vuilbakkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:32 schreef error32 het volgende:
En het voordeel van een zak is dat je die veel compacter kunt weggooien dus dan puilen de vuilbakken naast de frituur niet zo uit met bakjes.
Dat liedje ook op de achtergrondquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:44 schreef Rosbief het volgende:
Echte mannen eten Friet uit een Puntzak![]()
Check ook deze heersende site (die alleen in IE werkt)
inderdaad.. ik ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:05 schreef behangplakker het volgende:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:03 schreef Tyler..Durden het volgende:
Patat is voor mislukte arrogante homo's.
Een een zak patat friet is sowieso beter. Lekker in de mayo raggen met je handen.
En toen gaf je hem terug en zei je: "ik zei bakje. Niet zakje! Graag even omwisselen."quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:00 schreef JanJanJan het volgende:
Dus ik zo een frietje met bestellen. Vraagt ze nog wil je je patat in een bakje of een zakje. Dus ik zeg zo van een bakje. Doet ze m'n friet in een zakje![]()
Ja, vlaamse frieten heb je ook nog inderdaad.... die vond ik ook altijd wel lekker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vlaamse frieten zijn lekkerder dan die dunne krengen
sondequote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:53 schreef Bartleunen het volgende:
Is toch wel sonde dat mijn topic gesloten is en dit topic nog niet.
Persoonlijk is een lekker mals biefstukje wel lekkerder als rosbiefquote:
je spreekt uit ervaring zeg maar..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:55 schreef Hyperdude het volgende:
..
Dit is nog erger dan te ontdekken dat je met een omgebouwde Thaise kerel ligt te ketsen.
..
Ja man ik was al blij dat ik van mijn begeleider wist te ontsnappenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:48 schreef tslh het volgende:
[..]
En toen gaf je hem terug en zei je: "ik zei bakje. Niet zakje! Graag even omwisselen."
(of iets van die strekking)
Of was dat te confronterend/assertief voor je?
Ja ongelooflijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:53 schreef Bartleunen het volgende:
Is toch wel sonde dat mijn topic gesloten is en dit topic nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't hurry, be crappy!
je sprak binnenmonds, ik verstond je niet goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:00 schreef JanJanJan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |