het leukste is nog wel dat je jezelf nog het meest voor lul zet met je shag en en bier. Je hebt zeker ook zo'n mooi apparaat waarmee je zelf klare sigaretten kunt maken terwijl je kansloos met je vette pens astro-tv zit te kijkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:15 schreef TheYoung1 het volgende:
Zo, ga ik ff wat schootbapjes doen van die pisnicht zn zogenaamde belastingcentjes...
Bier, chips, bitterballen en 2 pakjes shag en sigaretjes..
![]()
astro tvquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:20 schreef pisnicht het volgende:
[..]
het leukste is nog wel dat je jezelf nog het meest voor lul zet met je shag en en bier. Je hebt zeker ook zo'n mooi apparaat waarmee je zelf klare sigaretten kunt maken terwijl je kansloos met je vette pens astro-tv zit te kijken
koop er ook nog een kraskaart bij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:15 schreef TheYoung1 het volgende:
Zo, ga ik ff wat schootbapjes doen van die pisnicht zn zogenaamde belastingcentjes...
Bier, chips, bitterballen en 2 pakjes shag en sigaretjes..
![]()
Nou het is zeker geen wajong. Wat het wel is weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:55 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Dit is echt weer een topic om omzeep te helpen
Ascendancy zou je eens kunnen vragen wat voor uitkering hij krijgt. Niet alle uitkeringen hoeven negatief te zijn. Zo heb je bijvoorbeeld een WAJONG uitkering die speciaal voor jongenren is die arbeidsongeschikt zijn.
En zn woonwagen kan ook nog wel een likje verf gebruiken!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:24 schreef factillusion het volgende:
[..]
koop er ook nog een kraskaart bij.
Het zou verboden moeten worden!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
En zn woonwagen kan ook nog wel een likje verf gebruiken!
Je bent pas 39 luie hond.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:53 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Och, ik heb lang genoeg gewerkt om een WW-uitkering te vangen die meeste Fokkertjes nog niet eens als loon krijgen![]()
Mij hoor je ff niet klagen
Meestal zijn het de mensen die het harste roepen dat ze geld hebben digene die niets te besteden hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:37 schreef cheqy het volgende:
[..]
Je bent pas 39 luie hond.![]()
En voor je commentaar geeft, ik werk al 20 jaar zonder ook maar een dag uitkering te hebben genoten.
He?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:42 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Meestal zijn het de mensen die het harste roepen dat ze geld hebben digene die niets te besteden hebben.
Oh! Je gaat bij de DSW werken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg vanaf maandag ook een uitkering, maar daar staat tegenover dat ik zes weken lang halve dagen productiewerk moet gaan doen temidden van allerlei werkschuw paupervolk.
Oplossing: morgen als de sodemieter naar het uitzendbureau rennen en die lui daar op m'n knietjes smeken om een administratieve functie!
Ja leuk hè? Not! Heb jij daar ook gewerkt?quote:
Ik hoor jaloeziequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:20 schreef pisnicht het volgende:
[..]
het leukste is nog wel dat je jezelf nog het meest voor lul zet met je shag en en bier. Je hebt zeker ook zo'n mooi apparaat waarmee je zelf klare sigaretten kunt maken terwijl je kansloos met je vette pens astro-tv zit te kijken
DAT BEN JIJ ZO TE ZIEN, WERKLOZE PAUPERquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nou het is zeker geen wajong. Wat het wel is weet ik niet.
Het gaat mij erom dat iemand trots is op zijn uitkering
Ik ben 17, doorgaans werk je dan niet full-timequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
DAT BEN JIJ ZO TE ZIEN, WERKLOZE PAUPER
JE WAS GEWOON NIET GOED GENOEG VOOR HET BEDRIJF WAAR JE WERKTE EN BENT DAARVOOR OP STRAAT GEKNIKKERT
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja leuk hè? Not! Heb jij daar ook gewerkt?
Houd je horrorverhalen maar voor je. Ik zit nog in de ontkenningsfase.
Ja, dat had ik al gemerkt bij de voorlichting vanmiddagquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!
Nog nooit werkloos geweest vanaf mijn 16e... dus nee!!
Maar het echte putjesvolk, het uitschot en de werkschuwe janksmoeltjes zitten daar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |