NEEEEEEE het zou echt bij wet verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:44 schreef ilona-scuderia het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Monique Smit - Vrouwenalfabet
Tip jij 's een beter nieuw nummer dan!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
NEEEEEEE het zou echt bij wet verboden moeten worden![]()
![]()
![]()
Dat ik geen nieuwe nummers tip betekend niet dat jij zo`n rotzooi moet tippenquote:Op donderdag 11 september 2008 05:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tip jij 's een beter nieuw nummer dan!
Smaken verschillen...quote:Op zondag 14 september 2008 16:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat ik geen nieuwe nummers tip betekend niet dat jij zo`n rotzooi moet tippen![]()
Was dit topic al een tijdje kwijt, maar het is inderdaad een van de tofste nummers van het moment.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:27 schreef Cybart het volgende:
er is op dit moment gewoon geen betere track uit:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kings Of Leon - Sex On Fire
Ohh, die werd laatst 'exclusief voor het eerst gedraaid' bij 3fm.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kidda - Under The Sun (Herv's 'Ain't No Sunshine' Mix)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop