Neen, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:59 schreef jorisvo het volgende:
ik neem aan dat dat een grap is
Lady Gaga - The Fame is alweer de opvolger..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:48 schreef Off-ShoRe het volgende:
Lady Gaga feat. Akon - Just Dance
Damn wat een goeie popplaat![]()
Of was die al genoemd![]()
Die van de Ting Tings is (opnieuw) een heerlijk liedjequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:10 schreef ilona-scuderia het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Ting Tings - Shut Up and Let Me Goom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Keane - Spiralling (FULL HQ SONG) + DOWNLOAD LINK
(3FM Megahit)
Dit is een albumpreview, geen nieuw nummerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:28 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
Lady Gaga - The Fame is alweer de opvolger..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lady GaGa - "The Fame" Mini Video/Preview
Vooralsnog wacht iedereen op de release van de Soulwax remix:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:22 schreef Juicyhil het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
MGMT "Kids" Video
Dit is maar een fan-made video, maar vind het nummer zeer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop