Opzich geen schande om met 1-0 van Brazilie te verlezenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:53 schreef Asskicker14 het volgende:
En WEER een deceptie voor België, je kunt nu niet meer spreken van pech, dit is een structureel probleem bij de Belgen.
Dit is gewoon puur de actie van naaiwerk van de Brazilianen en een aanfluiting van een scheids.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:53 schreef Asskicker14 het volgende:
En WEER een deceptie voor België, je kunt nu niet meer spreken van pech, dit is een structureel probleem bij de Belgen.
Ik snap niet wat hier een deceptie aan was. Dit verlies was min of meer ingecalculeerd. Dit team heeft veel meer klasse in zich dan een der welke andere Belgische ploeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, want vroeger wonnen we gewoon altijd van Brazilië.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Het liefst nog eerder.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rafinha
Brazilie
Ik mag lijen dat ze er tegen aartsrivaal Argentinie hard afvliegen
Hij raakt m wel. Dat is dan ook het enige.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:00 schreef dronkeykong het volgende:
wtf was er met die rode kaart??? Die gozer raakte hem niet eens
Wel lekker zo kijken vanaf me werk hahaha
Niet met zn voetjes in ieder geval.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij raakt m wel. Dat is dan ook het enige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |