Inderdaadquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:46 schreef sjimz het volgende:
Wat een aanfluiting is die scheidsrechter zeg
Precies wat ik denk !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:46 schreef Wooldoor het volgende:
Rafinha schorsen voor de volgende 2 wedstrijden, opteren met zulke spelbedervers.
En dat ook. Waar halen ze deze scheidsrechters eigenlijk vandaan? Zijn dat ook weer goedbedoelende amateurs uit Nicaragua en Guam enzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:46 schreef sjimz het volgende:
Wat een aanfluiting is die scheidsrechter zeg
een saoudi-araabquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dat ook. Waar halen ze deze scheidsrechters eigenlijk vandaan? Zijn dat ook weer goedbedoelende amateurs uit Nicaragua en Guam enzo?
etterbak is het.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:46 schreef Wooldoor het volgende:
Rafinha schorsen voor de volgende 2 wedstrijden, opteren met zulke spelbedervers.
Dat is bij WK's toch niet anders.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom haal je dan in godsnaam een scheids uit Saoedi-Arabie. De beste man zal zn best doen, maar hij is niet van topniveau. Er zijn genoeg scheidsrechters van topniveau, dat hebben we op het EK kunnen zien, laat die dan ook lekker dit toernooi fluiten.
Ongelofelijk, een Saoedie bij zo'n wedstrijd
Idd, zelfs Nederland kan hiervan winnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:49 schreef sjimz het volgende:
Dit Brazilië wordt trouwens finaal in de pan gehakt door een Argentinië.
Overschat team zeg
ja, ofwel wordt er een deftig voetbaltoernooi georganiseerd op de OS ofwel geen, maar dit is geen reclame, noch voor het voetbal, noch voor de OS.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom haal je dan in godsnaam een scheids uit Saoedi-Arabie. De beste man zal zn best doen, maar hij is niet van topniveau. Er zijn genoeg scheidsrechters van topniveau, dat hebben we op het EK kunnen zien, laat die dan ook lekker dit toernooi fluiten.
Ongelofelijk, een Saoedie bij zo'n wedstrijd
Diegene die dat lukt bied ik een gratis vakantie aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:50 schreef Vidacz het volgende:
Rafinha mag van mij zo snel mogelijk een doodschop krijgen, van zo'n houthakker uit Nieuw-Zeeland of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |