Voorlopig lukt België dat vaker bij Brazilië dan andersom.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:37 schreef Reya het volgende:
Belgie weet in het strafschopgebied van Brazilie te komen
Is het ookquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:41 schreef TheArt het volgende:
Dit moet toch geel zijn voor Pocognoli.
Niet vergeten dat hij tegenover De Roover staat hè...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:40 schreef pekel het volgende:
Doet Ronaldinho ook nog mee?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:18 schreef Susi het volgende:
die gele sokken bij die rode shirten kunnen écht niet
Het is toch ook gewoon op De Belg?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:12 schreef RedGuy het volgende:
Gewoon lekker kijken via uitzendinggemist, hoef je je ook niet te ergeren aan Eurosport. 14.gif.
Had ik gezegd dat jij de keuken uit mocht?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:18 schreef Susi het volgende:
die gele sokken bij die rode shirten kunnen écht niet
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Had ik gezegd dat jij de keuken uit mocht?
Neuh indd, op die eerste minuut na rust na heeft België het gewoon op orde...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:20 schreef Suijk het volgende:
Dit hoeft Belgie echt niet te verliezen hoor.
quote:Trekfoutje van de Roover
Ja, maar ik zit op mijn werk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon op De Belg?
De Smet is ook niet de minste in de Belgische competitie. Maar hij staat toch beter achter de spitsen dan op links. Scoorde er toch een 10-tal en ook qua assists was hij top in de competitie. Oogt wat trager enzo, maar dat is schijn. Natuurlijk heeft ie minder ervaring dan Martens.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:23 schreef ScudRaket het volgende:
Ik ben benieuwd of de Belgische commentator weer 'BINNEN!!!' gaat schreeuwen als er gescoord wordt.
[..]
Naja terecht hoor. Een professionele fout, maar zo dom. Er stonden zoveel medespelers bij hem.quote:
Deze gele kaart is wel terecht, maar die eerste die hij kreeg sleog nergens op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Naja terecht hoor. Een professionele fout, maar zo dom. Er stonden zoveel medespelers bij hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |