Het is vakantie ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:28 schreef Blight het volgende:
Werklozen TV.
Ja, als je "ROCK ON" smst naar 4050, maak je kans op een ringtone plus abonnement.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
IS ER AL EEN PRIJSVRAAG GEWEEST!!!
SBS6 dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:28 schreef Blight het volgende:
Werklozen TV.
Oh.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, als je "ROCK ON" smst naar 4050, maak je kans op een ringtone plus abonnement.
Lijkt het er helaaas wel op...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is sbs een Ajax zender?
Joh stel je niet zo aan is toch voor die kleine kinderenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, om je kapot te schamen dit.
Nee, man. Iedere supporter van een andere club dan Ajax is nu verschrikkelijk jaloers en baalt ervan dat hij/zij nooit Ajax-fan is geworden, geweldig toch dit verslag van SBS6?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, om je kapot te schamen dit.
Ik zou mijn kind niet willen blootstellen aan zo'n randdebiel met een liedje gebaseerd op een rijmboek en een abc-schemaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:36 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Joh stel je niet zo aan is toch voor die kleine kinderen
Neequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:43 schreef Wooldoor het volgende:
Leo Driessen is dat niet die mongool die altijd op sbs 6 commentaar geeft?
daar issie alquote:
Ja haha die viel mij ook al op in die witte broekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:48 schreef Pritt het volgende:
Op de achtergrond blondje heel debiel hooghoudend.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vorig jaar was het volgens mij nog helemaal live, incl de training.
Is gewoon 'gejat' van Ajax TV.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:51 schreef Wooldoor het volgende:
huh beelden van Sunderland?
Ik verwacht op ieder moment een PM van Jorien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:52 schreef Pritt het volgende:
Ik denk toch dat Arletta op vakantie is.
reclame jeweetsquote:
Woorden als water auwequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat veel woorden Pappie, zoveel zie ik er niet in dit topic.
Inderdaaad, nog even en je gaat stam+t nog leren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Eigen topicHet word steeds gekker
Moet je niet met je leeftijdsgenootjes "joden" "joden" gaan roepen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaaad, nog even en je gaat stam+t nog leren.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaaad, nog even en je gaat stam+t nog leren.
Zeg dat dit een grap is!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:01 schreef VoreG het volgende:
Another one bites the dust als Marco naar voren komt
Wie heeft die muziek uitgekozen
Neuh, heb nog geen kind, dus mocht niet mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moet je niet met je leeftijdsgenootjes "joden" "joden" gaan roepen?
quote:
Heeft vrij gekregen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
Wordt Kenneth Perez ook voorgesteld?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:06 schreef StarGazer het volgende:
Kennedy, wat verwacht jij van het komende seizoen?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
Wordt Kenneth Perez ook voorgesteld?
Eerder afgesteld...quote:Perez ontbreekt op de Open Dag van Ajax vandaag. Hij heeft vrijaf gekregen.
Dan mag hij helemaal niet klagen.quote:
Hier nog eenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:13 schreef Pritt het volgende:
Super mooi dit, ik zit genoeg hardop te lachen hier!
Wat een clown iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:14 schreef Nashje het volgende:
Onze eigen Robbert Schilder.
Die allang heeft te horen gekregen te mogen vertrekken. Jesus, dit gaat nergens over
quote:
Ik zou wel weten wat ik liever heb hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
"Zij hebben een plein waar ze één keer per jaar feestvieren."
Waar blijft het SMS-spel?quote:
Dat ging niet helemaal lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat plein waar ze een keer per jaar feest vieren.
Doe maar niet, dat voelden ze in Emmen zelfs...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:20 schreef stefmans het volgende:
Kan Peter Beense niet nog een optreden geven?
echt waar? ik heb meer plaatsvervangende schaamte afgewisseld door lachstuipenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:22 schreef mordradead het volgende:
Kippenvel, echt waar
Dat dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
echt waar? ik heb meer plaatsvervangende schaamte afgewisseld door lachstuipen
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tuurlijk niet manquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
uiteraardquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:24 schreef Schimpie het volgende:
Werkelijk tenenkrommend dit, is die open dag altijd zo?
Ach ik vind dit nog altijd minder tenenkrommend dan die kakkerlakken die niet eens wisten in welk jaar Feyenoord werd opgericht terwijl men het 100 jarig bestaan aan het vieren wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het is toch zo?
Typisch Ajax... Lomp, lelijk, in de verste verte niet voldoend aan de hoge eisen die Ajax meent aan zichzelf en al wat met de club in verband staat te stellen.
Een complete aanfluting.
Heb ik er ook maar een minuut van gezien? Tuurlijk niet, maar dat hoeft ook niet
Lekker interessant volgens mij hebben die kinderen daar een geweldige dag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het is toch zo?
Typisch Ajax... Lomp, lelijk, in de verste verte niet voldoend aan de hoge eisen die Ajax meent aan zichzelf en al wat met de club in verband staat te stellen.
Een complete aanfluting.
Heb ik er ook maar een minuut van gezien? Tuurlijk niet, maar dat hoeft ook niet
2 jaar geleden bij Ajax - psv ging die gast volgens mij uitleggen hoe je een tifoblad boven je hoofd moest houdenquote:
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:27 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Lekker interessant volgens mij hebben die kinderen daar een geweldige dag.
Waar zouden ze die vandaan hebben gehaald zeg?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
2 jaar geleden bij Ajax - psv ging die gast volgens mij uitleggen hoe je een tifoblad boven je hoofd moest houden
Hij is niet de vaste stadionspeaker, dat is Floris Thoolen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
2 jaar geleden bij Ajax - psv ging die gast volgens mij uitleggen hoe je een tifoblad boven je hoofd moest houden
Stel je niet zo aan man, 99% van die kids vinden dit prachtig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen.
Ben er zelf als kind ook wel geweest en vond het net zo vreselijk als nu.
Bovendien mag Ajax ook kinderen en de slachtoffers die ze mee moeten sleuren wel wat meer respect tonen dan deze kansloze, niveauloze bagger.
Ja weet ik,quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:30 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Hij is niet de vaste stadionspeaker, dat is Floris Thoolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |