Nou je zin? 'k heb al vier ijsjes op vandaag en nu dankzij jou zin in nóg een ijsje...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:06 schreef MichielV het volgende:
Ola leute!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ola
Die van mij is het sinds een week ook, hij zet het af en toe spontaan op het gillen om daarna in lachen uit te barstenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Een vrouw die een sirene heeft gebaard, hahahaha!
Mèn, wat een herrie!
dat was het ook! Er wordt een filmpje gemaakt van het optreden van GEMquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
ah de webcam doet ook weer normaal , leek wel spitscreen
Wie regelt dat de zang goed overkomt , bij 3 voor 12 schort het vaak aan het geluid van de zang die te zacht staat , waardoor de muziek overheerstquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
dat was het ook! Er wordt een filmpje gemaakt van het optreden van GEM
Eén FOK!ker in de studio?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Owja, lache, FOK'er in de studio... Idd, iemand met rechtstreeks lijntje??
Wat heb ik gemist. Wat doet ie daarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Owja, lache, FOK'er in de studio... Idd, iemand met rechtstreeks lijntje??
We hebben allemaal de kans gekregen. Hij heeft em alleen ook daadwerkelijk gegrepen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sersjee heeft de kans gekregen bij de Gem-sessie aanwezig te zijn,
Jij mag niet meer raden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
On_air alweer met Sersjee meegelift?
Hey! Begin daar nu eens niet overquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoe komt t dat ik altijd t codewoord mis...? Dan heb ik de radio wel aanstaan, maar dat codewoord horen.. nee hoor..
Dit nummer doet me nu dus denken aan Happy Feet...
Vooral dat massale "looohooooove" van het publiek. Heb de dvd van het concert inclusief de repetitie-beelden, daarin uit George Michael z'n bezorgdheid of het publiek wel ging meezingen met dat stuk. Ik vind het prima gelukt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ach deze versie is ook best te pruimen
Ach, ik kon er wel om lachen... weet echter niet of dat door de film kwam, of het gezelschap met wie ik het keekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey! Begin daar nu eens niet over![]()
Wat een butt-film was dat zeg...
Kan me best voorstellen dat ie ongerust was. Probeer de schoenen van Freddy Mercury maar eens te vullen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Vooral dat massale "looohooooove" van het publiek. Heb de dvd van het concert inclusief de repetitie-beelden, daarin uit George Michael z'n bezorgdheid of het publiek wel ging meezingen met dat stuk. Ik vind het prima gelukt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
ben thuis.
eerst eten...dan praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |