Zag hem geloof ik bij de deur staan (redelijk verstopt dat wel)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm? Is ie net alsnog in beeld geweest?
Alweer gemist
Alsof ze camera shy zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zag hem geloof ik bij de deur staan (redelijk verstopt dat wel)
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ze eruit zien
Sersjee staat nu vlak achter Michielquote:
Dat zeg ik, mooi buiten het bereik van alle camera's dan dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sersjee staat nu vlak achter Michiel
Ik zie daar alleen nog maar een stoel staan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sersjee staat nu vlak achter Michiel
Zo zonde he.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik kuste een meisje en vond er geen hol aan
Love Today?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:52 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag trouwens naar Simone FM geluisterd. Mijn hemel wat een DRAMA zender is dat !!! Maar... ze draaien daar wel de nieuwe Mika.. Vond ik wel opvallend. Jammer dat ik de titel niet meer weet.
Komt bijna in beeld voor handtekeningquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen nog maar een stoel staan.
Sersjeequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ze eruit zien
Geef em ff een duwtjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Komt bijna in beeld voor handtekeningals het goed is........
Geen idee, we zien alleen een signerende Michiel, helaas niet voor wie hij signeerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Komt bijna in beeld voor handtekeningals het goed is........
Nope, was een langere titel. Net de playlist bekeken maar dat ding is schijnbaar zo nieuw dat 'ie nog niet op de playlist staat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Love Today?
Welgeteld de zesde single alweer van z'n debuut album.
OMG ik zei single. Hoe 2002 van me.
en je kan al bijna niet om sersjee heen, had hij nou een ado shirt aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Geen idee, we zien alleen een signerende Michiel, helaas niet voor wie hij signeerd.
Zou heel goed kunnen, maar volgens mij is dat dan geen shirt van ado den haag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en je kan al bijna niet om sersjee heen, had hij nou een ado shirt aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |