Achterhaaldquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:39 schreef tuxepux het volgende:
Misschien had ze geen muntjes van 5 cent meer, maar had ze wel net 6 rollen euromunten in de kassa gegooid.
dat zou ik ook doen als mijn 5 centen bijna op zijn, 6 rollen euromunten erin flikkeren!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:39 schreef tuxepux het volgende:
Misschien had ze geen muntjes van 5 cent meer, maar had ze wel net 6 rollen euromunten in de kassa gegooid.
Je hebt het niet altijd zelf voor het zeggen, als kassamiep. Je moet het doen met wat je krijgt, he.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:15 schreef rival het volgende:
dat zou ik ook doen als mijn 5 centen bijna op zijn, 6 rollen euromunten erin flikkeren!
It's a sucky life, and just when you think it can't suck anymore it doesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:16 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Je hebt het niet altijd zelf voor het zeggen, als kassamiep. Je moet het doen met wat je krijgt, he.
Misschien had ze ook geen 10 cent stukken meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:15 schreef Renesite het volgende:
Al had die muts beter kunnen zeggen "heeft u er nog 5 cent bij? Ik ben bijna door mijn kleingeld" or whut...
Wat is daar mis mee? Liever Dirk dan Aldi of Lidl, waar je 10 à 15 minuten voor de kassa staat te wachten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:03 schreef spijkerbroek het volgende:
TS gaat naar de Dirk van den Broek om boodschappen te doen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Liever Dirk dan Aldi of Lidl, waar je 10 à 15 minuten voor de kassa staat te wachten.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi bij de MacDonalds oid, als je zegt "zal ik er 20 cent bijdoen?" en dat het angstzweet dan al uitbreekt en er een bange blik in die ogen verschijnt bij zo'n kassadoos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |