Hottie and the Nottie? Epic Movie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:30 schreef kraaksandaal het volgende:
Je zoekt ff op de laagste beoordelingen en dan zie je de beste films.
Dat ik me niet de tering zou vervelen als ik er naar keek.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:29 schreef GaylordF0kker het volgende:
Wat had je verwacht bij Batman, Zohan of Wilderness? Een diepe filosofische verhandeling over het zijn?
Bij Zohar kan ik me dat voorstellen maar Batman was nou niet echt een verveel-film. Misschien je humeur dat wat onwrikbaar was?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat ik me niet de tering zou vervelen als ik er naar keek.
Dat trekt nog wel bijquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:32 schreef afcajos het volgende:
Hmm dat een film kan tegenvallen doordat je er grote verwachtingen van hebt maakt de film toch niet slecht?
Ik zie er tegen op om de dark knight te kijken, vooral omdat ie op elke ratingsite hoger staat dan mijn favoriete film: "the shawshank redemption" Doordat ie zo hoog staat moet ie eigenlijk wel beter zijn en kan ie alleen maar tegen vallen
Inderdaad, paar weken en die film staat op 30 ofzoquote:
Ik vond Batman gewoon kut, wanneer ik hem nou zou kijken maakt echt niet uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:33 schreef GaylordF0kker het volgende:
[..]
Bij Zohar kan ik me dat voorstellen maar Batman was nou niet echt een verveel-film. Misschien je humeur dat wat onwrikbaar was?
Maar the dark knight heeft toch al bijna 200.000 stemmen, das toch al meer dan de nummer 4 en 5quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Inderdaad, paar weken en die film staat op 30 ofzo
Was net zo bij No County For Old men, die stond toen ie net uit was op 1, daar bleef die een hele tijd, en staat nu dik in de 40 ofzo
Maarja, IMDB verpaupert ook.
[..]
Ik vond Batman gewoon kut, wanneer ik hem nou zou kijken maakt echt niet uit.
Omdat je dat niet van te voren weet, getuige dit topicquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:45 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Als het goede films zijn, waarom niet?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:45 schreef El_Rolando het volgende:
Dark Night, wat een titel.
Dat kan ook niets anders dan bagger zijn..
In een kat in de zak heeft iedereen al ooit weleens gekocht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat je dat niet van te voren weet, getuige dit topic![]()
Wel in een kooitje, maar in de zak.....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:49 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
In een kat in de zak heeft iedereen al ooit weleens gekocht.
In de zak kun je ze beter ver in de vijver gooien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wel in een kooitje, maar in de zak.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |