Een column staat niet gelijk aan onzin verkondigen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat het een column is hé, hij probeert mensen er juist mee te prikkelen en een (kwade)reactie mee uit te lokken om het in de aandacht te brengen.
Dat is waar, maar zoveel onzin staat er niet in. Maar je hebt gelijk hij had er beter kunnen neerzetten dat meerendeel van de box bezitters bobo's zijn. Inplaats van zoals het er nu staat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een column staat niet gelijk aan onzin verkondigen.
dankje voor de heldere uiteenzetting van het begrip column Johan D.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat het een column is hé, hij probeert mensen er juist mee te prikkelen en een (kwade)reactie mee uit te lokken om het in de aandacht te brengen.
Ik voelde me alles behalve aangesproken hoor, maar er waren stukken bij die niet bepaald nodig waren en totaal niets toevoegden aan de discussie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Triest dat zo'n provinciaal dit topic weer komt verpesten. Blijf dan thuis denk ik dan!
Stukken? Je hebt alles zoniet bijna alles verwijderd. En dan nog durven zeggen dat we ontopic moeten gaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik voelde me alles behalve aangesproken hoor, maar er waren stukken bij die niet bepaald nodig waren en totaal niets toevoegden aan de discussie.
Feedback.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Stukken? Je hebt alles zoniet bijna alles verwijderd. En dan nog durven zeggen dat we ontopic moeten gaan.
Koeman: Sneijder en Van der Vaart kunnen niet samen op het middenveld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:30 schreef BonJovi het volgende:
DAM: "Sneijder gaat net als van der Vaart naar een middelmatige clubje uit duitsland" ze spelen nu beide bij Real Madrid
Neppertquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:37 schreef Breach het volgende:
De opmerking dat je als 'zuiderling' niet voor Ajax zou kunnen of mogen zijn vind ik echt nergens op slaan. Iemand die dat roept vereenzelvigt zich met die pannenkoek uit het welbekende 'als-je-uit-Oss-komt-ben-je-voor-TOP-filmpje'.
Ik ben opgegegroeid en woon in Noord-Brabant (praat gelukkig niet met een zachte G en haat Guus Meeuwis), maar betekend dat dat ik dan maar voor NAC of PSV moet zijn omdat dat clubs in de buurt zijn? Ik ben voor Ajax omdat ik het de mooiste club vind, met de mooiste spelers en het meest verzorgde voetbal.
En toevallig stond er vandaag een pannenkoek uit Kudelstaart naast me (wat dan regio-technisch gezien een Ajacied zou moeten zijn) geloof me, als supporter heb je meer aan mij dan aan zo iemand. Het gaat om de gedachten die je voor een club hebt niet om de plaats waar je vandaan komt.
Ik voel me er door aangesproken omdat het nergens op slaat. Dus ik probeer inhoudelijk te reagerenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar dit is weer zo'n onzindiscussie die al 100x is geweest
Haha, ik klikte dat aan omdat er stond leuk nummertje. Ik dus Bob Marley - Three little birds op pauze doen, krijg ik er precies hetzelfde nummer voor terugquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leuk nummertje, artiest/titel iemand?
Dat is wel heel triest zegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:46 schreef _Mike_ het volgende:
En dan doen ze eerst interessant om te laten zien dat ze alles weten om vervolgens zachtjes aan de persoon naast hem te vragen "Wie is die speler" en dat ging over Suarez...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:46 schreef _Mike_ het volgende:
Als er echt een Nederlander gehaald moet worden haal dan maar Ryan Donk dat is tenminste een jongen met potentie, en hij heeft ons al een gunst bewezen.
Die heeft het zwaar te verduren bij HSV jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:42 schreef BonJovi het volgende:
Mathijssen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |