abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60580791
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:00 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Niet te vergeten dat het een column is hé, hij probeert mensen er juist mee te prikkelen en een (kwade)reactie mee uit te lokken om het in de aandacht te brengen.
Een column staat niet gelijk aan onzin verkondigen.
pi_60580815
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:02 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Een column staat niet gelijk aan onzin verkondigen.
Dat is waar, maar zoveel onzin staat er niet in. Maar je hebt gelijk hij had er beter kunnen neerzetten dat meerendeel van de box bezitters bobo's zijn. Inplaats van zoals het er nu staat.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:04:07 #203
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60580817
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:00 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Niet te vergeten dat het een column is hé, hij probeert mensen er juist mee te prikkelen en een (kwade)reactie mee uit te lokken om het in de aandacht te brengen.
dankje voor de heldere uiteenzetting van het begrip column Johan D.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60580939
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:53 schreef Emimich het volgende:

[..]

Triest dat zo'n provinciaal dit topic weer komt verpesten. Blijf dan thuis denk ik dan!
Ik voelde me alles behalve aangesproken hoor, maar er waren stukken bij die niet bepaald nodig waren en totaal niets toevoegden aan de discussie.
pi_60580989
Wat was trouwens de juist manier van het uitspreken van Oleguer, Oluugheh toch ofzo?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60581006
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:09 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik voelde me alles behalve aangesproken hoor, maar er waren stukken bij die niet bepaald nodig waren en totaal niets toevoegden aan de discussie.
Stukken? Je hebt alles zoniet bijna alles verwijderd. En dan nog durven zeggen dat we ontopic moeten gaan.

pi_60581127
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:12 schreef Nashje het volgende:

[..]

Stukken? Je hebt alles zoniet bijna alles verwijderd. En dan nog durven zeggen dat we ontopic moeten gaan.

Feedback.

Nu weer on-topic graag.

[ Bericht 8% gewijzigd door Blawh op 05-08-2008 18:27:33 ]
pi_60581353
DAM: "Sneijder gaat net als van der Vaart naar een middelmatige clubje uit duitsland" ze spelen nu beide bij Real Madrid
AFC AJAX
pi_60581387
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:30 schreef BonJovi het volgende:
DAM: "Sneijder gaat net als van der Vaart naar een middelmatige clubje uit duitsland" ze spelen nu beide bij Real Madrid
Koeman: Sneijder en Van der Vaart kunnen niet samen op het middenveld.

Maarja van DAM zijn we dat soort onzin uitspraken wel gewend.
pi_60581406
Van Koeman eveneens, maar zijn Ajax hart bracht Aissati wel hieropaan he
pi_60581486
De opmerking dat je als 'zuiderling' niet voor Ajax zou kunnen of mogen zijn vind ik echt nergens op slaan. Iemand die dat roept vereenzelvigt zich met die pannenkoek uit het welbekende 'als-je-uit-Oss-komt-ben-je-voor-TOP-filmpje'.

Ik ben opgegegroeid en woon in Noord-Brabant (praat gelukkig niet met een zachte G en haat Guus Meeuwis), maar betekend dat dat ik dan maar voor NAC of PSV moet zijn omdat dat clubs in de buurt zijn? Ik ben voor Ajax omdat ik het de mooiste club vind, met de mooiste spelers en het meest verzorgde voetbal.

En toevallig stond er vandaag een pannenkoek uit Kudelstaart naast me (wat dan regio-technisch gezien een Ajacied zou moeten zijn) geloof me, als supporter heb je meer aan mij dan aan zo iemand. Het gaat om de gedachten die je voor een club hebt niet om de plaats waar je vandaan komt.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60581529
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:37 schreef Breach het volgende:
De opmerking dat je als 'zuiderling' niet voor Ajax zou kunnen of mogen zijn vind ik echt nergens op slaan. Iemand die dat roept vereenzelvigt zich met die pannenkoek uit het welbekende 'als-je-uit-Oss-komt-ben-je-voor-TOP-filmpje'.

Ik ben opgegegroeid en woon in Noord-Brabant (praat gelukkig niet met een zachte G en haat Guus Meeuwis), maar betekend dat dat ik dan maar voor NAC of PSV moet zijn omdat dat clubs in de buurt zijn? Ik ben voor Ajax omdat ik het de mooiste club vind, met de mooiste spelers en het meest verzorgde voetbal.

En toevallig stond er vandaag een pannenkoek uit Kudelstaart naast me (wat dan regio-technisch gezien een Ajacied zou moeten zijn) geloof me, als supporter heb je meer aan mij dan aan zo iemand. Het gaat om de gedachten die je voor een club hebt niet om de plaats waar je vandaan komt.
Neppert

Maar dit is weer zo'n onzindiscussie die al 100x is geweest
pi_60581560
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:40 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Maar dit is weer zo'n onzindiscussie die al 100x is geweest
Ik voel me er door aangesproken omdat het nergens op slaat. Dus ik probeer inhoudelijk te reageren
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60581602
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Leuk nummertje, artiest/titel iemand?
Haha, ik klikte dat aan omdat er stond leuk nummertje. Ik dus Bob Marley - Three little birds op pauze doen, krijg ik er precies hetzelfde nummer voor terug
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60581641
Het gaat mij er ook niet om dat mensen die niet uit de buurt komen geen supporter kunnen zijn. Ik snap alleen nooit waarom je geen binding hebt met een club in de buurt zoals ik bijvoorbeeld. En ja over "kutboeren" draafde ik misschien een beetje door, maar vandaag viel het mij echt heel erg op. En dan doen ze eerst interessant om te laten zien dat ze alles weten om vervolgens zachtjes aan de persoon naast hem te vragen "Wie is die speler" en dat ging over Suarez...

Voor de rest heb ik alle respect voor de supporters die van ver komen, en ik denk dat ik hiermee mijn zegje wel gedaan heb sorry als ik iemand beledigd heb met "kloteboeren".
pi_60581707
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:46 schreef _Mike_ het volgende:
En dan doen ze eerst interessant om te laten zien dat ze alles weten om vervolgens zachtjes aan de persoon naast hem te vragen "Wie is die speler" en dat ging over Suarez...
Dat is wel heel triest zeg
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60581832
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60581938
Vermakelijke discussie elke keer weer, ga aub door!
pi_60582507
Iets zegt me dat Ooijer een dezer dagen wel eens als nieuwe aankoop wordt gepresenteerd.

Niet dat ik voor zijn komst ben maar Ajax wil nu eenmaal een Nederlandse verdediger. Ik bedoel wie zou anders in beeld zijn?
pi_60582724
Mathijssen!
AFC AJAX
pi_60582813
Als er echt een Nederlander gehaald moet worden haal dan maar Ryan Donk dat is tenminste een jongen met potentie, en hij heeft ons al een gunst bewezen.

pi_60583020
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:46 schreef _Mike_ het volgende:
Als er echt een Nederlander gehaald moet worden haal dan maar Ryan Donk dat is tenminste een jongen met potentie, en hij heeft ons al een gunst bewezen.

Donk
pi_60583035
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:42 schreef BonJovi het volgende:
Mathijssen!
Die heeft het zwaar te verduren bij HSV ja
pi_60583049
Hallo! Wie kan mij vertellen wat het rugnummer was van Jan Wouters bij Ajax?
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_60583064
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Donk
Oh, daarom moest Kenneth dus weg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')