abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60583120
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Iets zegt me dat Ooijer een dezer dagen wel eens als nieuwe aankoop wordt gepresenteerd.

Niet dat ik voor zijn komst ben maar Ajax wil nu eenmaal een Nederlandse verdediger. Ik bedoel wie zou anders in beeld zijn?
Wordt moeilijk inderdaad. Ooijer, Donk of Dingsdag schieten mij als eerste binnen. Loovens misschien ook nog.
pi_60583153
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wordt moeilijk inderdaad. Ooijer, Donk of Dingsdag schieten mij als eerste binnen. Loovens misschien ook nog.
Dan zou ik echt voor Donk gaan
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60583211
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:03 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dan zou ik echt voor Donk gaan
Ik vind het allemaal niet echt goed klinken, behalve Ooijer dan. Ik zie liever Wielaert komen dan Donk, Dingsdag of Loovens.
pi_60583250
Dingsdag is wel de laatste persoon die ik zie komen.

Zijn vervelende streekjes tegen Huntelaar ben ik niet vergeten

Sowieso heeft ie bewezen niet het niveau van Heerenveen aan te kunnen.
pi_60583300
Donk, Dingsdag en Loovens hoeven van mij allemaal niet te komen. Ooijer liever niet want dan krijgen we weer zo'n Stam-verhaal. Wielaert mag van mij komen.
pi_60583351
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wielaert mag van mij komen.
Van mij ook wel. Maar niet voor 6 miljoen.
pi_60583397
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60583411
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Absoluut niet. Het zou prachtig zijn als we iets konden met Bakircioglu, Perez of Leonardo, maar meer dan 3 miljoen zou Ajax er zeker niet voor moeten betalen.
pi_60583453
quote:
Ik zag het vandaag ook al staan, wanneer is het erop gespoten?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:17:58 #235
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60583502
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:57 schreef E- het volgende:
Hallo! Wie kan mij vertellen wat het rugnummer was van Jan Wouters bij Ajax?
Ik dacht 6, maar ben daar niet 100% zeker van
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_60583534
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:17 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik dacht 6, maar ben daar niet 100% zeker van
Ik dacht ook 6 inderdaad.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:19:38 #237
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60583550
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat bedrag zou voor Ajax voor geen enkele speler mogen betalen - dan liever 5 of 7 miljoen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_60585353
V.d. Wiel is niet bang voor concurrentie

dinsdag 05 augustus, door AFCAOSDORP22, Amsterdam, 16:44u, Sportweek

Ajax-verdediger Gregory van der Wiel was vorig seizoen maandenlang niet inzetbaar vanwege een knieblessure. Dit seizoen is de twintigjarige verdediger weer terug bij de Amsterdammers en zal hij vechten om een plek in de basis te veroveren.

Van der Wiel is tevreden dat Ajax de Spaanse verdediger Oleguer Presas heeft aangetrokken, want ondanks de extra concurrentie denkt Van der Wiel veel van de voormalig FC Barcelona-mandekker te kunnen leren.

‘Het is normaal dat Oleguer is gekomen, omdat Heitinga weg is gegaan. Hij is een speler met heel veel ervaring en ik heb het gevoel dat ik heel veel van hem kan leren,’ aldus Van der Wiel tegenover de camera van SBS 6. ‘Ik ben niet bang voor de concurrentie, want ik weet wat ik zelf kan. Ik ben een speler die niet snel in paniek raakt.’

De zware knieblessure begint langzaam naar de achtergrond te verdwijnen voor de centrale verdediger: ‘Het gaat goed met mijn knie. In de voorbereiding had ik soms nog wel een pijntje, maar mijn knie voel ik niet. Ik begin aardig fit te worden en ik heb veel vertrouwen in het nieuwe seizoen. Bovendien hangt er een leuke sfeer in de kleedkamer en maakt trainer Van Basten tot nu toe een rustige indruk. Je merkt echt dat hij op het hoogste niveau heeft gespeeld.

naar mijn mening is vd wiel vervanger nummer 1 voor vermaelen of oleguer, supertalent
pi_60586105
quote:
Recordaantal bezoekers op Open dag

De jaarlijkse Open Dag van Ajax heeft meer dan vijftigduizend bezoekers getrokken: een absoluut record. Het drukst was het op parkeerterrein P2 waar de selectie werd gepresenteerd.

Het was weer een prachtig gezicht: de duizenden mensen die de brug overstaken van de Amsterdam ArenA naar parkeerterrein P2. Een roodwitte optocht op weg naar de plek waar het hoogtepunt van de Open Dag, de presentatie van de spelers, plaats vond.

Na alle activiteiten in het stadion en op sportcomplex de Toekomst verzamelden zich op de grote parkeerplaats meer dan vijftigduizend Ajax-supporters. Dat is minimaal vijfduizend bezoekers meer dan vorig jaar. Diverse artiesten hielden de stemming er goed en in en bouwden de spanning op richting de spelerspresentatie.

Om 14.00 uur was het zover. Alle spelers en technische staf werden door presentator Wim Bohnenn om beurten voorgesteld aan het enthousiaste publiek. Iedereen, spelers en staf, werd met een oorverdovend applaus ontvangen. Tijdens de presentatie werden mooie en verwachtingsvolle woorden uitgesproken.

,,Wat verwacht je van je eerste seizoen bij Ajax?”, vroeg Bohnenn aan Miralem Sulejmani. ,,De titel”, antwoordde de Serviër resoluut. Ook Marco van Basten maakte nog maar eens duidelijk dat het kampioenschap van Nederland prioriteit nummer één is.

Ismaïl Aissati weet wat het is om kampioen van Nederland te worden. Hij pakte met PSV vier titels op rij. Toch was hij flink onder de indruk van de manier waarop er in Amsterdam feestjes worden gevierd. ,,Ik heb het nog nooit zo druk gezien”, aldus de nieuwe middenvelder.

Joop Leeuwendaal, zanger en teammanager van Ajax F1, sloot de presentatie af met het clublied. Daarna restte de fans nog één opdracht: handtekeningen verzamelen van alle Ajacieden. Het seizoen is begonnen!
pi_60586960
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:05 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal niet echt goed klinken, behalve Ooijer dan. Ik zie liever Wielaert komen dan Donk, Dingsdag of Loovens.
Fuck it gewoon gaan voor Marcellis
pi_60587487
Mendes da Silva terughalen.

Die kerel kan praktisch overal spelen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:02:56 #242
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60587691
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:42 schreef BonJovi het volgende:
Mathijssen!
nnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, laat dat svp niet gebeuren!!!!!!
pi_60588378
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:55 schreef koningdavid het volgende:
Mendes da Silva terughalen.

Die kerel kan praktisch overal spelen.
De keren dat hij naast Jaliens stond vond ik hem verdedigend niet veel soeps. Dus overal? Neh.

Trouwens voor de mensen die zo hebben genoten van de open dag. Hier is het terug te bekijken.

woensdag 6 augustus 2008 @ 00:53:48 #244
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60590553
ik kan niet anders dan concluderen dat mvb het tot nu toe uitstekend doet qua beleid. . aan het veldspel moet alleen nog gewerkt worden.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60591111
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 00:53 schreef Fortitudo het volgende:
ik kan niet anders dan concluderen dat mvb het tot nu toe uitstekend doet qua beleid. . aan het veldspel moet alleen nog gewerkt worden.
Het is toch logisch wat hij allemaal doet, wat had je dan verwacht? Ben er heel blij mee maar allemaal vrij logisch dit.
pi_60591314
nevermind
pi_60591333
-dubbel-
pi_60591385
Ajacieden willen maar één ding
Door NIK KOK
AMSTERDAM - Kenneth Perez had gisteren een atv-dag opgenomen en dat was niet zomaar. De Deen kreeg 24 uur eerder net als ploeggenoot Albert Luque te horen dat er voor hem geen plaats meer is in de A-selectie en zou zich gisteren ongetwijfeld niet erg vermaakt hebben op de vrolijke Ajax-instuif die Open Dag heet.
afbeelding vergroten Een jongetje juicht zijn helden toe. De Open dag van de Amsterdammers is vooral een feest voor vaders en opa's met kinderen. FOTO PRO SHOTS
Want er waren gisteren louter blije gezichten op de dag van het verlangen. De dag ook waarop een seizoen nog een onbeschreven blad is. Dus nog zonder ontslag, zonder een messias die voor even terugkeert, zonder onderzoeksrapporten en (voorlopig) zonder miskopen.

Kinderen met veel te grote shirts. Met Huntelaar of Suárez achterop of gewoon Kees of Joey. Op de schouders van vader met een ouderwets strak om het lijf zittend ‘TDK-shirt’. De dag ook van het verlangen naar wat Ajax al zo lang niet meer is geweest: kampioen.

Het is allemaal net een circus. Gisteren was de Arena de tent, Marco van Basten de spreekstalmeester en de spelers de te temmen leeuwen.

Dat vak gaat de nieuwe trainer van de club goed af. Rustig en bekwaam legt hij de halfvolle Arena uit welke oefeningen er door de spelers ten uitvoer moeten worden gebracht.

Ondertussen observeert hij. Van Basten legt ook uit dat er wat trainingsspullen per abuis in Engeland zijn achtergebleven en dat conditietrainer René Wormhoudt zich moet bedienen met reservemateriaal.

Hier en daar krijgen spelers een compliment. Zo wordt Bruno Silva door Van Basten betiteld als ‘onze Tassotti’. Dat compliment kan de rechtsback in zijn zak steken. In Van Bastens hoogtijdagen bij AC Milan was Tassotti een belangrijke ploeggenoot in de Milanese defensie. Bepaald geen periode zonder successen.

Bij de opkomst van de spelers in het stadion was het tellen geblazen. Geen Perez en Luque in de Arena. Wél aanwezig waren Leonardo, Dennis Rommedahl, Kennedy Bakircioglu en George Ogararu. Hen werd medegedeeld vooral niet op veel speelminuten te rekenen dit seizoen. Jeffrey Sarpong en Jan Arie van der Heijden ondervonden teveel last van hun blessures om aan de openbare training mee te doen.

De oplettende teller kwam zo bij een aantal van elf spelers uit de eigen jeugd, terwijl Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen en Kenneth Vermeer zich voorbereiden op de Olympische Spelen. Met hen erbij telt de A-selectie straks liefst veertien spelers uit de eigen gelederen. Een pleidooi voor De Toekomst.

Het jeugdcomplex was gisteren strijdtoneel voor de oude garde. Sjaak Swart is dit jaar zeventig geworden maar bleek gisteren nog aardig mee te kunnen voetballen met Lucky Ajax. Dat is het veteranenteam van de club, waar het balorigheid troef is als kwajongen Richard Witschge stadionspeaker Floor Tholen probeert te raken met een welgemikte trap.

Bryan Roy en de gebroeders De Boer lachen hard en slaan ploeggenoot Witschge op de schouders. Tegenstander Aegon blijkt geen partij voor de veteranen. 11-3 was de veelzeggende eindstand.

Ook aanwezig op De Toekomst: een bewijs uit een rijk verleden, de cup met de grote oren. Fans kunnen er mee op de foto terwijl liefst twee bewakers een oogje in het zeil houden. Je weet maar nooit, als ie gestolen wordt, zijn er nog drie en het kan nog zo lang duren voordat die collectie weer kan worden aangevuld.

De club moet dit seizoen kampioen worden en dat zoemde gisteren overal rond op de feestdag. Ook een man met een afgewassen geel Ajax-shirt met daarop de naam Machlas koestert dat verlangen. Op P2, de enige parkeerplaats van Nederland waar ooit een kampioenschap is gevierd, aanschouwt hij de spelerspresentatie. Hij klapt wat als hij een toch goedgeluimde Rommedahl op het podium ziet verschijnen, lacht als Aissati zegt dat hij zoiets in Nederland nog nooit heeft gezien en springt op als aanvoerder Klaas Jan Huntelaar ten tonele verschijnt.

Die zegt het nog maar eens: De schaal, daar gaat hij dit seizoen voor.

Als de spelers het nu maar beter doen dan die demon uit het verleden, die naam achter op het gele verwassen Ajax-shirt van de man op P2.

Super goed stuk en dan vooral de jeugd!
pi_60591419
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 01:31 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Het is toch logisch wat hij allemaal doet, wat had je dan verwacht? Ben er heel blij mee maar allemaal vrij logisch dit.
Bij Ajax is al 10 jaar niks meer logisch. Dus dit is wel lekker.
pi_60591460
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 01:31 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Er wordt in ieder geval geinvesteerd in kwaliteit. Spelers als Sulejmani kosten wat, maar leveren ook weer wat op integenstelling tot iemand als Rommedahl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')