tis eem mod van solo die ons probeert te rickrollen , maar wij hebben maddoxx nog achter de handquote:
Mooi zo, je wordt eindelijk genegeerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:26 schreef devrouwvan het volgende:
kunnen jullie het niet vinden?
hahahahaha. dan niet!
By the way: Ik ben geen moderator. En ook geen administratorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
tis eem mod van solo die ons probeert te rickrollen , maar wij hebben maddoxx nog achter de hand
hahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een honden
Ik heb niks gedaan en ik ben weer gebanned
Ja, maar de admins kennen hem nu wel en ik ben daarom gebandquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:38 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dat filmpje met die open bek doet het goed!
hss?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar de admins kennen hem nu wel en ik ben daarom geband
(Gelukkig werkt hss)
Geef mij dan even een verkapte uitleg, heb het geinstalleerd enzo. gebruik firefox, maar kan nog steeds niet der op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren. Gewoon normaal gedragen of webcam emteen aanzetten.
Trouwens hotspotshield werkt hier perfect!
Geef even een uitleg dan, ik krijg ook waarschuwing van MCAffee trouwens..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:50 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Hotspotshield. Is al erg vaak genoemd.
Als je daar uitleg voor nodig hebt houd het op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Geef even een uitleg dan, ik krijg ook waarschuwing van MCAffee trouwens..
Programma geeft je een ander ip. Vandaar ook die waarschuwing van mcafee waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Geef even een uitleg dan, ik krijg ook waarschuwing van MCAffee trouwens..
Ik had het al gedownload, maar als ik hem nu aanklik begint hij wel gewoon hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:52 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik denk dat wij geen Hotspot Shield meer mogen gebruiken...![]()
![]()
Zie op http://www.anchorfree.com/downloads/hotspot-shield/ de link onder: 'Download Hotspot Shield'
[ afbeelding ]
Thank you NL![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |