Deze quote zegt genoeg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:46 schreef Danny het volgende:
MOD BREAK
Zouden we met de al dan niet verkapte bedreigingen over persoonlijke bezoekjes kunnen stoppen. Het lijkt me leuker als we het voor iedereen leuk houden en als dit topic gewoon open kan blijven. Ik snap dat het lollig bedoeld is en er geen kwaad in de zin is, maar niet iedereen kan dit soort 'humor' waarderen. Vriendelijk bedankt
Moet ik ff headertje voor maken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:11 schreef right_turn het volgende:
Gooi je dees er ook in?
[ afbeelding ]
of je klikt in het flash gedeelte op je rechtermuisknop en dan settings daarna de tab met dat mapje .. dat zijn je cookies.. en die schuif zet je helemaal naar links.. zo nu staan je cookies uit en je kan overal meteen weer terug erin als een roomstarter je kicktquote:# Ik ben gekicked uit een chatroom en ik kom er niet meer in?
# Ga eerst andere chatroom in en uit en dan kom je met een andere naam de chatroom weer binnen waar je gekicked was.
Zou ik ook in de header mogen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:11 schreef right_turn het volgende:
Gooi je dees er ook in?
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:26 schreef DemonRage het volgende:
@ right_turn :
Ik heb een link naar een tekstbestand van de openingspost in de OP geplaatst, mocht je 'm graag willen onderhouden.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:18 schreef Paaskonijn het volgende:
I'm off
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |