Overal zijn van dit soort gasten, pure onzin wat jij tegen mij lult momenteel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten.
Dat doet je goed.
Koop er eentje voor me en ik maak geld overquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:31 schreef neo2000 het volgende:
Schijnt inderdaad in Antwerpen e.d. op markten gewoon verkocht te worden. Mocht je echter aan de grens aangehouden worden hebbie een probleem. (never gonna happen)
Ik zie overigens steeds overal gevcraagd worden naar BBguns, ik zou eigenlijk (15 minuten vanaf Belgische grens wonend) een handeltje moeten starten of zo.. Alleen justitie in je nek is weer zo lastig..![]()
Overigens in België nog nooit met eigen ogen BB guns in een winkel zien liggen. Schijnt dat ze het overigens erg zwaar kunnen beboeten. Een hk G36 replica lijkt mij echter ook wel nice.
Dat is zeker een goed alternatief, maar het blijft tricky.quote:Verzending naar Nederland = 7 eur/pakket (één of meerdere
artikelen).
Paketten voor Nederland doen wij rechtstreeks in Nederland
op de TNT post. Dat kan omdat wij op slechts 4 Km van de
Nederlandse grens bevinden, en dus de paketten voor
Nederlandse kopers in NL op de post doen. Voordeel is dat
NL-kopers slechts het binnenlands verzendtarief (van
tnt-post) betalen. Bovendien krijgen NL-kopers hun pakket
ook snel en veilig aan thuis.
Per pakket kan u meerdere artikelen laten verzenden zodat u
slechts éénmaal de verzendkosten betaald.
Van alle artikelen hebben wij meerdere stuks in stock, zodat
u dus ook meerdere kunt bestellen.
Verzendwijze : Al onze aritkelen zijn nieuw en zitten in de
orginele doos.
Voor verzending verpakken wij in een stevige tweede neutrale
en discrete omdoos waar enkel uw adres opstaat. Zodoende zal
de postbode niet schrikken of nieuwschierig zijn wat er in
het pakket zit.
De doos wordt gevuld met het artikel en verder opgevuld met
krantenpapier zodat het artikel niet heen en weer schud in
de doos tijdens transport.
Nee, ik zoek er een die helemaal glad is aan de bovenkant, zodat er een zuignap op kan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:08 schreef lezut het volgende:
@Maruna
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8053
Mss dat je zoiets bedoeld?
(jeh, eerste post op fok. Maar ben meer een lezer dan een schrijver)
Ik moet zeggen dat ik het ook erg tof vindt, alleen het blijft toch erg gevaarlijk (ligt aan de gebruiker uiteraard).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:57 schreef Dionysiou het volgende:
Tja, België he..
Vooral deze: http://www.marktplaza.be/(...)J-250Fps-6068016.php
Met een rode laser om te richten, die is echt tof..
Je hebt er zelfs tanks die je kan besturen en schieten en kan draaien alles niet normaal.
Je hebt zelf perongeluk op ENABLE BULKRATE PRICES geklikt. Dat doet DS niet om te naaienquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:00 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil een bestelling plaatsen, en ineens moet ik 1,70$ extra betalen
1.70 Package Tracking Service is mandatory for BULKRATE orders
Maar ik heb geen bulkrate shit.. en dan leeg ik m'n hele winkelwagen, en doe ik ander producht weer 1,70$ proberen ze me er in te naaien ofzo?
EDIT: Opgelost, ik weet niet of ze het express deden maar bij Coupon stond er: BULKRATE.
Pas op met die dingen, ik heb ze zelf ook gekocht van DX, en er is er eentje meteen na het indrukken van het dingetje in mijn oog ontploft. Dat brandt ontzettend, en je stinkt daarna ook fokking erg. Het is alleen veilig als je het vanaf een afstandje met een stok kan indrukken/inslaan ofzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:24 schreef Dionysiou het volgende:
Haha sorry, ik zal niet meer zo doen
Ik zag het moest de coupon code verwijderen
Heb trouwens net weer 2 orders neergezet totaal 12 euro ongeveer, de dollar moet weer 1,60 worden! Gaat dat nog gebeuren?
-knip-
1x 08570 Smelly Fart Bomb 10-Pack (Practical Joke)
Zijn er nog dingen die leuk zijn om te kopen?
Als je een écht goed zichtbare wilt moet je de True 50 nemen, die is echt tof om te zien gewoonquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:38 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil trouwens van DX een goeie groene laser kopen die goed zichtbaar is hij hoeft niet te branden want daarvoor koop ik die 200mW al voor. Iemand daar zei dat dit het beste was, maar ik wil toch weten wat denken jullie? Hij moet sterk, goedzichtbaar zijn, en een beetje mooi eruit zien. En de batterijtjes
I'd recommend getting a 30mW Romisen L-B030 laser (sku.10557 )
The Romisen just has much better durability than the True 30mW (sku.469 )
Along with some rechargeable CR2 batteries, some rechargeable CR123A batteries, and a CR123A charger (I'd recommend the Trustfire) and the CR2 charger (sku.2031 )
Kan je het niet neerleggen en erop trappen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:48 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Pas op met die dingen, ik heb ze zelf ook gekocht van DX, en er is er eentje meteen na het indrukken van het dingetje in mijn oog ontploft. Dat brandt ontzettend, en je stinkt daarna ook fokking erg. Het is alleen veilig als je het vanaf een afstandje met een stok kan indrukken/inslaan ofzo.
Ik heb de true 30 gekocht omdat de 50 mij te duur was, maar vandaag bij een vriend die 50 gekocht, en nu heb ik besloten om een nog sterkere te kopen zodra de euro weer 1,60 dollar isquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:11 schreef Dionysiou het volgende:
Kan ook ja weet nog bij de kermis moest je zoveel punten hebben voor 1 ding (oplichters) en dan stampte je erop, maar bedankt voor de waarschuwing!
Waarom heb jij de 30 dan gekocht en niet de true 50?
PS: Spam ik teveel... ?
Ga ik ook doen, waarschuw me dan tegen die tijd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb de true 30 gekocht omdat de 50 mij te duur was, maar vandaag bij een vriend die 50 gekocht, en nu heb ik besloten om een nog sterkere te kopen zodra de euro weer 1,60 dollar is
Oja, nu zie ik het 54$ iets te duur voor mij..quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb de true 30 gekocht omdat de 50 mij te duur was, maar vandaag bij een vriend die 50 gekocht, en nu heb ik besloten om een nog sterkere te kopen zodra de euro weer 1,60 dollar is
Hee bedankt ; top uitleg ; eindelijk eens kunnen zien hoeveel t bij patpal isquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik had 'm ook al gezien.. Maar dan heb ik er maar eentje, terwijl ik voor bijna hetzelfde geld 3 zou kunnen hebben.. Als die ooit op voorraad waren.. Zal er wel op uitdraaien dat ik uiteindelijk gewoon 3 losse pouches koop ja..Kost natuurlijk netto nog niets.
![]()
Overigens, de wisselkoersen van Paypal kan je alleen zien als je ingelogd bent.. En dan hebben ze het ook nog eens freaking makkelijk (NOT) gemaakt. Hoe? Nou:
* Log in op je paypal;
* ga naar Help rechts boven in;
* Kies artikel nummer 5 uit de top 5 meest gestelde vragen: "Waar vind ik de wisselkoersen van Paypal?";
* In het antwoord op die vraag staat een link naar de valuta omreken functie.
Schijnt overigens zo te zijn dat je bij het uiteindelijke betalen met Paypal dit ook ergens moet kunnen zien, maar ik reken spullen bij DealExtreme altijd af met de Express Checkout, en daar ben ik het nog niet tegengekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |