In Amerika ja, maar voordat je hem hier heb zit er weer een paar euro tientjes kwa verzendkosten erbij plus dat ik de fabrieksverpakking erbij hebquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:40 schreef santax het volgende:
Cool spulmaar die dingen kosten toch maar rond de 200 dollar?
Nouja bedoelde het niet fout, want het ding is zeker cool. Maar ik heb inmiddels wel een paar aanbieders gezien op inet die in dollars best wel ver onder jouw prijs zitten. Geen idee of daar de fabrieksverpakking bij zit want dat zal voor verzamelaars zeker uitmaken. Moet er ook bij zeggen dat ze op die site pas in september leverbaar warenquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:04 schreef Abdul_Alhazred het volgende:
[..]
In Amerika ja, maar voordat je hem hier heb zit er weer een paar euro tientjes kwa verzendkosten erbij plus dat ik de fabrieksverpakking erbij heb
Dan kom je eerder rond de 250
120 euro ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:44 schreef Treinhomo het volgende:
R2D2 (1) kom ik voor 100 Euro bij je ophalen.
haha wat is er dan ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:51 schreef santax het volgende:
Treinhomo die een R2D2 koopt bij Abdul_Alhazred... hehehe het moet niet gekker worden
(vind de nieuwe prijs trouwens een stuk beter)
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:46 schreef santax het volgende:
Ik zag het even voor me...
Ergens op een treinstation in nederland
Abdul staat te wachten met zijn R2D2(1) Drome op de koper van het bezige bijtje.
De koper komt eraan en Abdul meent hem te herkennen. Hij stelt zich voor.
"Hoi, abdul aangenaam'
"hoi, homo aangenaam'
Ik mag hopen dat je weet dat dit niet me echte naam isquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:46 schreef santax het volgende:
Ik zag het even voor me...
Ergens op een treinstation in nederland
Abdul staat te wachten met zijn R2D2(1) Drome op de koper van het bezige bijtje.
De koper komt eraan en Abdul meent hem te herkennen. Hij stelt zich voor.
"Hoi, abdul aangenaam'
"hoi, homo aangenaam'
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:44 schreef mrPanerai het volgende:
of dat homo de verkeerde arabier aanspreekt....
...Mocro staat op het station te wachten....
...Hoi, ik ben homo...zocht je mij Jou zocht ik....
...[insert] verzin hier een einde [/insert]
hahaquote:
Dan wens ik de volgende kandidaat meer succes.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:03 schreef Abdul_Alhazred het volgende:
haha
110 ! en dat is me laatste bod,
Da's helemaal niet makkelijker; ik ga overal met de auto naartoe.quote:je krijgt trouwens die batterijen erbij en we kunnen afspreken op een treinstation, is ook makkelijker dan naar mij toekomen.
En ik wil geen vreemden over de vloer hebben je weet maar nooitquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan wens ik de volgende kandidaat meer succes.
[..]
Da's helemaal niet makkelijker; ik ga overal met de auto naartoe.
Parkeren op stations is categorisch kut.
Nee, die is een klein beetje duurder (nieuwprijs rond de 3000).quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:19 schreef Roi het volgende:
oh wacht dit is niet degeene die DVD's afspeelt![]()
Kan je vriendin goed ahum stofzuigen ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:45 schreef jpg97 het volgende:
kan ie ook afwassen? zo ja, ruilen tegen mijn vriendin?
yup :-)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:02 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dus het kan dat dans dingetje, een blikje pakken en hij kent star wars mannetjes?
Zet je hem toch gewoon op een mooie plank naast je andere figuurtjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:46 schreef Nam_Soldier het volgende:
Als groot Star Wars fan mag ik dit eigenlijk niet links laten liggen, maar ik ben bang dat dat ding na een week stof gaat verzamelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |