Ja vastquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:40 schreef SoupNazi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spookslotquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:41 schreef fm07 het volgende:
Spookslot van MB , word niet meer verkocht maar is nog wel te krijgen op marktplaats etc
[ afbeelding ]
Daarnaast ook leuk is dokter bibber
[ afbeelding ]
Heb je kinderen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:41 schreef fm07 het volgende:
Spookslot van MB , word niet meer verkocht maar is nog wel te krijgen op marktplaats etc
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:40 schreef SoupNazi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap nooit zo goed waarom kinderen dit van hun ouders mogen spelen. Call of Duty is een vrij gewelddadig spel, dat is toch geen voorbeeld van een kind van 10?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:09 schreef Xith het volgende:
World of Warcraft en Call of Duty over LAN (thuisnetwerk) vanuit de woonkamer en Wesley's (10 jaar) slaapkamer.
Ik ga even reclame maken want ik heb deze handige kwartethouders besteld en ze zijn geweldig!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:48 schreef bixister het volgende:
[edit]ik zat nog even te googlen en vond ook deze. misschien nog wel wat handiger in gebruik, zeker met kwartetten, waar 't vaak echt veel kaarten tegelijk betreft[/edit]
Oooh spookslot brings back memoriesquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:41 schreef fm07 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |