quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat je gewoon op je voeten kunt blijven staan. Al word dat soms ook wat lastig..
Aménquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:30 schreef freecell het volgende:
Iedereen maar aan het kletsen over seks.... Daar moet je niet over praten, dat moet je gewoon dóen
Alsof we het hier nog niet genoeg over sex hebben!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Vrouwen die seks onbespreekbaar vinden
daarom staat ie ook in een quotequote:Op maandag 4 augustus 2008 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou ik zo weer weghalen als ik jou was.
Ik hoop niet dat je nog een dozijn flessen sterke drank hebt die ook opmoetenquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:47 schreef AKnynke het volgende:
argh, ik ben ook een muts.
Net een glaasje wijn ingeschonken (ja, de wijn moet ook op voordat ik wegga, vervelend!) En tis ehct een lekkere wijn.
Dus ik, hard op, terwijl ik in m'n eentje ben: "mmm, lekker wijntje zeg!"
Nee. ik tel nu nog 5 flessen rose, en een wit. En een rode wijn verstopt in t kastje. Maar eigenlijk houd ik niet van rosé. Dat zijn van die dingen die mensen meenemne, en dan niet opkomen. Erg jammer!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je nog een dozijn flessen sterke drank hebt die ook opmoeten![]()
Als jij het niet blieft, en je kan het niet bij vrienden of huisgenoten kwijt, kan je t altijd nog door de gootsteen mikken toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee. ik tel nu nog 5 flessen rose, en een wit. En een rode wijn verstopt in t kastje. Maar eigenlijk houd ik niet van rosé. Dat zijn van die dingen die mensen meenemne, en dan niet opkomen. Erg jammer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |