Dat ook, alsof-ie je een prachtig kado wil geven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:10 schreef Mar123 het volgende:
[knip]
3e: Ik wil je echt een kans geven,
Mensenkennis +15.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:32 schreef Copycat het volgende:
Ik vermoed 's nachts. Rond ruktijd.
Dat vermoed ik dus ook, vandaar de vraagquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vermoed 's nachts. Rond ruktijd.
ruktijden dusquote:
Ok, heel knap van je.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:46 schreef Mar123 het volgende:
ik heb echt niks van me laten horen!!
Goeie, doen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:12 schreef erikkll het volgende:
Ik zou ook maar eens gaan vragen waarom je nu opeens niet meer te jong bent
en je hoopt met dit falende stukje Tina-proza te bewijzen dat je níet te jong voor hem bent?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:21 schreef Mar123 het volgende:
oke, dit zijn zijn gedachten:
Zwoele zomeravond, verschrikkelijk clichao.
Je keek naar mij en vroeg me, ga je met me mee.
Ik had toen beter moeten weten, je keek al zo verliefd naar mij.
Je zag in mij de ware liefde, maar jij jij jij jij...
Jij was alleen maar een verlangen, je was niet meer dan dat.
Je was een vlucht en een achterdeur en toen ik je had.
Was je een doodgebloed verlangen, je was niet meer dan dat.
Van liefde was geen sprake, jij was alleen iets wat ik nodig had...
Was voor een nacht, niet voor een leven
Ik heb geen eeuwigheid beloofd.
Je moet jezelf de schuld maar geven, als je daarin hebt geloofd.
Ik kan mijn hart niet laten stilstaan, het gevoel gaat snel voorbij.
Oh, maar jij jij was op zoek naar romantiek, maar voor mij mij mij mij...
Ohhhhhhhh, waarom moet het toch altijd zoooooooo.....
Waarom wordt er toch altijd meer verwacht, naaaaaaa één nacht.
Jij was allen maar een verlangen, je was niet meer dan dat.
Je was een vlucht, je was een achterdeur en toen ik je had.
Was je een doodgebloed verlangen, je was niet dan dat
Nee, van liefde was geen sprake, jij was alleen iets wat ik nodig had.
Ik ben het eens met liefie.... hoe kun je het hem nou kwalijk nemen, terwijl jij diegene bent die verschillende signalen uitzendt?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:04 schreef liefie_ het volgende:
Je zei toch zelf dat je niks verwachte
Dan mag je van hem ook niet verwachten dat ie nu opeens 180 graden draait
Hij vind je te jong, heeft dat eerlijk gezegd, jij bent toch met hem het bed in gedoken ookal wist je dat, en hij vind je nog steeds te jong en zegt dat weer eerlijk
Je moet je niet opdringen, er valt niks te bepraten hij heeft al gezegd wat er te zeggen valt
Lik je wonden en move on
Dit lijkt me de beste optie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:20 schreef Oblivion het volgende:
Terug sms'en en NIET meer met hem plat gaan!
Hoor je na een aantal dates niks meer of hij begint te zeuren....Opzouten!
Weet je gelijk of hij uitsluitend voor de seks doet.
Waarom eigenlijk niet? Dit is toch wat je wil? Dan krijg je het op een presenteerblaadje en dan haak je weer af?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:46 schreef Mar123 het volgende:
ik heb echt niks van me laten horen!!
he, je hebt het wel over typisch vrouwengedrag he; niet te rationaliserenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Dit is toch wat je wil? Dan krijg je het op een presenteerblaadje en dan haak je weer af?
Goede aanvulling!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:47 schreef soylent het volgende:
[..]
Dit lijkt me de beste optie.
Duidelijk wil je meer dan alleen maar nuecken. Dus probeer eerst maar eens een paar dates uit of hij dat ook zo ziet. En zo ja DAN kun je verkering nemen en weer de liefde consumeren. Anders wordt het pas echt huilen.
Oh ja, en: je vangt meer vliegen met honing dan met azijn. Dus niet al meteen jammeren over commitments en ringen en samenwonen en trouwen enzo. Gewoon ouderwets pleizier maken, uittesten hoe het gaat en steeds je vlag verzetten.
Overigens wil ik je namens alle oudere jongeren bedanken voor je inzet en enthousiasme. Dat maar vele leeftijdsgenoten je voorbeeld mogen volgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |