Why play hard to get?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:06 schreef Oblivion het volgende:
Muts!
Zodra je binnen stapte had je je knieën tegen elkaar moeten houden...![]()
Nu heeft ie al gehad wat hij wilde hebben.
Niets meer aan toe te voegen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:04 schreef Dickies het volgende:
Je bent toch zelf zo dom geweest om met je geile kop alsnog zijn neukstaaf tussen je beentjes te nemen nadat hij van te voren duidelijk had gezegd dat hij je te jong vindt.
Dan kan je het hem moeilijk kwalijk nemen als een jonge meid van 18 blijft pushen.
Neuk net zo lang met hem totdat hij van gedachten veranderd. Uiteindelijk zal hij zwichten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Mar123 het volgende:
Wat maakt leeftijd tegenwoordig nog uit?!
Hij zegt dat wij wel op dezelfde lijn zitten, maar hij vind mijn vrienden nog zo jong...
Ik heb ontzettend goeie gesprekken met hem gehad.. over dingen waar we vaak precies hetzelfde over dachten..
Die blikken in zijn ogen zeiden mij genoeg, ik denk dat hij ergens bang voor is...
Je ouders.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Mar123 het volgende:
ik denk dat hij ergens bang voor is...
Voor een relatie is 18 te jong voor 'm, maar voor een (paar) keer lekkere seks vind ie 18 een prima leeftijd, schat ik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ben het eens met de reacties boven me, maar aan de andere kant: iemand te jong vinden en er dan tóch mee neuken![]()
Nee jij wil dat ie ergens bang voor isquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Mar123 het volgende:
Hij zegt dat wij wel op dezelfde lijn zitten, maar hij vind mijn vrienden nog zo jong...
Ik heb ontzettend goeie gesprekken met hem gehad.. over dingen waar we vaak precies hetzelfde over dachten..
Die blikken in zijn ogen zeiden mij genoeg, ik denk dat hij ergens bang voor is...
Waarschijnlijk maakt die leeftijd ook niets uit, maar vindt hij je gewoon niet leuk genoeg om serieus iets mee te hebben, maar wel leuk genoeg om een keer te neuken. De leeftijd is een leuk argument om je meteen al duidelijk te maken dat je niets moet verwachten, ook niet nadat jullie geneukt hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Mar123 het volgende:
O jee, leer dit snel af. Ga niet invullen voor de ander, want dan vul je het zo mooi mogelijk in voor jezelf en word je alleen maar meer geraakt door de harde realiteit. Ga af op wat hij je zegt, daar zul je het mee moeten doen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Mar123 het volgende:
Doe niet zo dramatischquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:22 schreef Mar123 het volgende:
Maar ik blijf die ene nacht met haar broer altijd voor me zien wanneer ik bij mn vriendin ben en hij toevallig ook...pfff
Inderdaad. Hij had dus wel degelijk gelijk dat ze te jong is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch
No offence maar je bent wel duidelijk 18
Over een jaar of zo dan lach je hier om en denk je hoe kon ik zo suf zijn maar ach de sex was wel lekker
Jij bent wel een dramaqueen hè?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:22 schreef Mar123 het volgende:
Nu heb ik nog een probleem,
Het is de broer van een goeie vriendin, we zien mekaar al wat langer, maar we spraken eigenlijk nooit met elkaar..
Mn vriendin weet van niks, dat wil ik graag zo houden... Maar ik blijf die ene nacht met haar broer altijd voor me zien wanneer ik bij mn vriendin ben en hij toevallig ook...pfff
Zij heeft echt 1000x gezegd dat wij goed bij elkaar zouden passen, nooit op in gegaan, nooit serieus genomen, nooit gekeken of ze gelijk had....en nu is dit dus gebeurd...!!!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:35 schreef Mar123 het volgende:
?????????
Hij heeft je ook niet gebruikt, hij heeft duidelijk gezegd wat je kunt verwachten: niets serieus.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:43 schreef Mar123 het volgende:
Het klinkt heel stom, maar ik weet dat hij niet zo is, hij "gebruikt" meisjes niet...
Bedankt, mijn reactie was anders ook serieus bedoeldquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef Mar123 het volgende:
eindelijk iemand die serieus reageert! Bedankt!!
Ik wil me ook niet opdringen, want ik ben niet wanhopig, en ik kom ook geen aandacht te kort.
Ik baal gewoon van het feit dat hij het geen kans wil/kan geven...
Die nacht heeft hij nog gezegd dat hij me gauw weer wilt zien, op het moment zelf wilt hij het dus wel een kans geven, maar als hij er een aantal uren over na heeft gedacht dan haakt hij toch af.
Je kan het toch ook gewoon over je heen laten komen? En zien waar het schip strandt? Of is dit een hele domme gedachtegang?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Mar123 het volgende:
Ja, voor ons is ie duidelijk. Maar TS vindt hem leuk. Plus TS is nog jong en vast nog onervaren, dus loopt ze achter hem aan. Erg begrijpelijk allemaal.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:38 schreef Dickies het volgende:
Hij is toch verdomme al duidelijk geweest?
Deze sletten geven mannen dus een slechte naam. Boehoe hij heeft me gebruikt is het dan.
Pleur toch op.
Dan wil ze er vast nog niet aanquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:36 schreef Falalalan het volgende:
stel ik voor dat je hem om absolute duidelijkheid vraagt. Zo van: "Als je echt niets meer wilt, dan wil ik dat graag onverbloemd horen, en geen excuus dat ik te jong ben of iets dergelijks."
Gewoon duidelijkheid vragen. Let maar op wat hij dan zegt.
LOL.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:39 schreef OldJeller het volgende:
Falalal, PM d'r gewoon een foto van je gezicht met de juiste blik in je ogen, dan gaat ze wel overstag.
Prachtige post. Wou dat ik het zo had kunnen zeggen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:36 schreef Falalalan het volgende:
Mensen zijn nooit, maar dan ook nóóit te bang om de juiste persoon dichtbij of in hun leven te laten, of om er een relatie mee aan te gaan. Dat is altijd de rationele verklaring die de afgewezene geeft aan het feit dat iemand je wel aardig vindt, maar niet meer dan alleen maar vrienden met je wil zijn.
Vergeet dus je gedachte dat ie te bang is, TS. Dat is hij niet. Je bent gewoon niet de juiste.
Waarschijnlijk heeft hij door je gedrag en uitingen het gevoel dat je meer wil dan alleen iets voor de lol. Of misschien was je voor hem gewoon een lekker ding waar ie wel even van wilde proeven. Dat heeft ie dan nu gedaan.
Omdat hij je niet duidelijk durft af te wijzen, vertelt hij je iets wat hem geen slecht gevoel over zichzelf geeft. Ik bedoel: mensen afwijzen voelt ook voor de afwijzer vervelend. In zijn uitvluchtige oplossing van dat je te jong bent, zie jij alleen maar openingen in om het toch te proberen. Dat is je niet aan te rekenen, je vindt hem leuk.
Omdat je het moeilijk vindt te accepteren dat je bent afgewezen (het is ook best moeilijk om een uitvlucht als afwijzing te zien als je iemand leuk vindt), stel ik voor dat je hem om absolute duidelijkheid vraagt. Zo van: "Als je echt niets meer wilt, dan wil ik dat graag onverbloemd horen, en geen excuus dat ik te jong ben of iets dergelijks."
Gewoon duidelijkheid vragen. Let maar op wat hij dan zegt. Als ie niet te laf is althans om het onverbloemd te zeggen. (Niets meer horen is ook een afwijzing. Zij het een nog laffere.)
Succes TS.
Ik vrees dat ik niet veel meer kan doen dan ook mijn kansen grijpen wanneer meisjes zo dom als TS zich aan mijn voeten werpen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:41 schreef Falalalan het volgende:
[..]
Ja, voor ons is ie duidelijk. Maar TS vindt hem leuk. Plus TS is nog jong en vast nog onervaren, dus loopt ze achter hem aan. Erg begrijpelijk allemaal.
In plaats van te trappen zou je ook kunnen bijdragen aan de opleiding van 's werelds naïeve vrouwen, Don Juan.
Zoals een Kung Fu master nou net door z'n skills in de steek gelaten wordt wanneer hij overvallen wordt door drie boeven.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:06 schreef Mar123 het volgende:
ik ben er nog ja!
Sommige mensen denken hele goeie mensenkennis te hebben,interressant..!
Slet? nee! Goedkoop? nee!
Ik ben iemand met zelfrespect, mensenkennis en inschattiingsvermogen.
Die 3 dingen hebben me die bewuste nacht helaas in de steek gelaten...
Maar nu dan toch niet meer?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:06 schreef Mar123 het volgende:
Hoe wil jij het noemen, vrouwelijke intuitie?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:12 schreef Mar123 het volgende:
Ja, naja, als jij dat zo wilt noemen...
Dat maakt niet uit, dat overomt iedereen wel eensquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:06 schreef Mar123 het volgende:
ik ben er nog ja!
Sommige mensen denken hele goeie mensenkennis te hebben,interressant..!
Slet? nee! Goedkoop? nee!
Ik ben iemand met zelfrespect, mensenkennis en inschattiingsvermogen.
Omg sorry maar ik moet het gewoon nog een keer zeggenquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:21 schreef Mar123 het volgende:
oke, dit zijn zijn gedachten:
Zwoele zomeravond, verschrikkelijk clichao.
Je keek naar mij en vroeg me, ga je met me mee.
Ik had toen beter moeten weten, je keek al zo verliefd naar mij.
Je zag in mij de ware liefde, maar jij jij jij jij...
Jij was alleen maar een verlangen, je was niet meer dan dat.
Je was een vlucht en een achterdeur en toen ik je had.
Was je een doodgebloed verlangen, je was niet meer dan dat.
Van liefde was geen sprake, jij was alleen iets wat ik nodig had...
Was voor een nacht, niet voor een leven
Ik heb geen eeuwigheid beloofd.
Je moet jezelf de schuld maar geven, als je daarin hebt geloofd.
Ik kan mijn hart niet laten stilstaan, het gevoel gaat snel voorbij.
Oh, maar jij jij was op zoek naar romantiek, maar voor mij mij mij mij...
Ohhhhhhhh, waarom moet het toch altijd zoooooooo.....
Waarom wordt er toch altijd meer verwacht, naaaaaaa één nacht.
Jij was allen maar een verlangen, je was niet meer dan dat.
Je was een vlucht, je was een achterdeur en toen ik je had.
Was je een doodgebloed verlangen, je was niet dan dat
Nee, van liefde was geen sprake, jij was alleen iets wat ik nodig had.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:21 schreef Mar123 het volgende:
Jij bent echt heel irriantquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:55 schreef Falalalan het volgende:
Ik denk dat TS gewoon een lief, eerbaar en gevoelig meisje is. En ze schrijft op een leuke manier.
TS, zullen we eens PMen? Lijkt me leuk.
Gast...quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:55 schreef Falalalan het volgende:
Ik denk dat TS gewoon een lief, eerbaar en gevoelig meisje is. En ze schrijft op een leuke manier.
Nou ja...quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jij bent echt heel irriant
En niet alleen in dit topic
Jezus... ik probeer gewoon de luchtigheid erin te houden. Zo wanhopig ben ik niet hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Gast...Probeer een beetje waardigheid te behouden. Dit is de tweede keer al in dit topic. De eerste keer is lichtelijk sneu, dit is wanhopig. Kansen verkeken.
dat is dan al 2 keer fout :pquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Omg sorry maar ik moet het gewoon nog een keer zeggen
Your so 18![]()
Dat dus.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:04 schreef Dickies het volgende:
Je bent toch zelf zo dom geweest om met je geile kop alsnog zijn neukstaaf tussen je beentjes te nemen nadat hij van te voren duidelijk had gezegd dat hij je te jong vindt.
Dan kan je het hem moeilijk kwalijk nemen als een jonge meid van 18 blijft pushen.
Niks, zolang 't bij neuken blijftquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Mar123 het volgende:
Ja, precies. Moet hij de hele avond met een Breezer in z'n hand over de laatste aflevering van Hollands next top model ouwehoeren.quote:Hij zegt dat wij wel op dezelfde lijn zitten, maar hij vind mijn vrienden nog zo jong...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:05 schreef Re het volgende:
-break-
en TS... korreltje zout enzo... meestal bedoelen ze het wel goed hier hoor
stoppen met scheren, dan houden de mannen vanzelf opquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Zucht meid bij de kerk gaan is zo slecht nog niet, die jongens zijn echt lief voor je.
Ze houden van je om wie je bent, trouwen voor de sex enzo daarom is die regel in het leven geroepen zodat meisjes zich niet langer verdrietig hoeven te voelen maar beschermd zijn voor andere slecht volk door de man van hun dromen die echt van ze houdt.
Zo sad dit weer een meisje in de kladden van een vent van 26 die ff lekker geneugten nam maar meer niet...
Vanaf nu kun je kiezen of je gaat mega stoer doen en het zelf ook flikken bij kerels...of je denkt ok ik plak het ff af van onderen en wacht tot ze echt interesse tonen zo niet dan geen sex!
Of je gaat echt bij een kerk...
sorry kan er niets meer van maken dan dit.
respectloosheid, liefdeloosheid, en maar neuken tot ze er bij neervallen en de girlies laten zich gewoonweg pakken dommies toch
Alsof ik me alleen daarvoor scheer!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
stoppen met scheren, dan houden de mannen vanzelf op
Is dat om te juichen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nu heeft hij je geneukt en ben je niet meer interessant! Op naar het volgende slachtoffer!
Slachtoffer, wat een drama maken velen er altijd van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nu heeft hij je geneukt en ben je niet meer interessant! Op naar het volgende slachtoffer!
Als je zo tegen hem praat, dan zal hij jou inderdaad als 18 jarige zien. Damn...quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:21 schreef Mar123 het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:55 schreef Falalalan het volgende:
Oh ja, is ook wel weer zo...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:26 schreef Greys het volgende:
Dat 'Hallo?' smsje tussendoor ook, als je even niet meteen reageert.
Zo opdringerig
Ik vermoed 's nachts. Rond ruktijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:30 schreef Greys het volgende:
Zomaar even uit nieuwsgierigheid: op welke tijdstippen waren de smsjes verzonden?
Dat ook, alsof-ie je een prachtig kado wil geven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:10 schreef Mar123 het volgende:
[knip]
3e: Ik wil je echt een kans geven,
Mensenkennis +15.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:32 schreef Copycat het volgende:
Ik vermoed 's nachts. Rond ruktijd.
Dat vermoed ik dus ook, vandaar de vraagquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vermoed 's nachts. Rond ruktijd.
ruktijden dusquote:
Ok, heel knap van je.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:46 schreef Mar123 het volgende:
ik heb echt niks van me laten horen!!
Goeie, doen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:12 schreef erikkll het volgende:
Ik zou ook maar eens gaan vragen waarom je nu opeens niet meer te jong bent
en je hoopt met dit falende stukje Tina-proza te bewijzen dat je níet te jong voor hem bent?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:21 schreef Mar123 het volgende:
Ik ben het eens met liefie.... hoe kun je het hem nou kwalijk nemen, terwijl jij diegene bent die verschillende signalen uitzendt?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:04 schreef liefie_ het volgende:
Je zei toch zelf dat je niks verwachte
Dan mag je van hem ook niet verwachten dat ie nu opeens 180 graden draait
Hij vind je te jong, heeft dat eerlijk gezegd, jij bent toch met hem het bed in gedoken ookal wist je dat, en hij vind je nog steeds te jong en zegt dat weer eerlijk
Je moet je niet opdringen, er valt niks te bepraten hij heeft al gezegd wat er te zeggen valt
Lik je wonden en move on
Dit lijkt me de beste optie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:20 schreef Oblivion het volgende:
Terug sms'en en NIET meer met hem plat gaan!
Hoor je na een aantal dates niks meer of hij begint te zeuren....Opzouten!
Weet je gelijk of hij uitsluitend voor de seks doet.
Waarom eigenlijk niet? Dit is toch wat je wil? Dan krijg je het op een presenteerblaadje en dan haak je weer af?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:46 schreef Mar123 het volgende:
ik heb echt niks van me laten horen!!
he, je hebt het wel over typisch vrouwengedrag he; niet te rationaliserenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Dit is toch wat je wil? Dan krijg je het op een presenteerblaadje en dan haak je weer af?
Goede aanvulling!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:47 schreef soylent het volgende:
[..]
Dit lijkt me de beste optie.
Duidelijk wil je meer dan alleen maar nuecken. Dus probeer eerst maar eens een paar dates uit of hij dat ook zo ziet. En zo ja DAN kun je verkering nemen en weer de liefde consumeren. Anders wordt het pas echt huilen.
Oh ja, en: je vangt meer vliegen met honing dan met azijn. Dus niet al meteen jammeren over commitments en ringen en samenwonen en trouwen enzo. Gewoon ouderwets pleizier maken, uittesten hoe het gaat en steeds je vlag verzetten.
Overigens wil ik je namens alle oudere jongeren bedanken voor je inzet en enthousiasme. Dat maar vele leeftijdsgenoten je voorbeeld mogen volgen.
dat dacht ik nou ook!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Dit is toch wat je wil? Dan krijg je het op een presenteerblaadje en dan haak je weer af?
De volgende keer als hij vraagt of je langs komt, kan je ook zeggen dat hij best naar jou toe kan komen als hij je graag wil zien. Nu ben je eigenlijk een beetje op komen draven omdat hij dat wilde. Maar dat is misschien wel weer ver gezocht en zeikerig van mequote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:13 schreef Mar123 het volgende:
ik ben weer bij m langs geweest, dat vroeg hij.
Toen we een tijdje aan het praten waren probeerde hij me te zoenen, dit heb ik keurig afgeslagen.
Want ik vind het een leuke jongen, dus als we eenmaal aan het zoenen zijn weet ik ook waar het op uitloopt!
Voor de rest was het gezellig, hij heeft gezegd dat hij me leuk vind, ondanks mn leeftijd.
Hier heb ik zo mn twijfels over, maar ja we zullen zien..!
Je kan hem mooi op de proef stellen dmv voor te stellen uit te gaan samen naar de plek waar jouw en evt zijn vrienden uitgaan. Kan je heerlijk verliefd doen samen daar, en dan niet een bitch zijn en enkel met je vrienden gaan praten want dat is typisch jonge meisjes gedrag (en feeksen gedrag)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:13 schreef Mar123 het volgende:
ik ben weer bij m langs geweest, dat vroeg hij.
Toen we een tijdje aan het praten waren probeerde hij me te zoenen, dit heb ik keurig afgeslagen.
Want ik vind het een leuke jongen, dus als we eenmaal aan het zoenen zijn weet ik ook waar het op uitloopt!
Voor de rest was het gezellig, hij heeft gezegd dat hij me leuk vind, ondanks mn leeftijd.
Hier heb ik zo mn twijfels over, maar ja we zullen zien..!
Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
De volgende keer als hij vraagt of je langs komt, kan je ook zeggen dat hij best naar jou toe kan komen als hij je graag wil zien. Nu ben je eigenlijk een beetje op komen draven omdat hij dat wilde. Maar dat is misschien wel weer ver gezocht en zeikerig van me![]()
Kijk het maar even aan hoe het gaat! Als ik jou was, was ik wel lekker gaan zoenen, want wat is daar mis mee? Wel verstandig dat je niet meteen weer met hem tussen de lakens bent gedoken. Tenminste, als jij daar geen genoegen mee neemt, met enkel een sexmaatje. Anders kan je het best doen natuurlijk.
beetje te vaak een blauwtje gelopen knul?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:40 schreef DarkSystem het volgende:
Denk je nou serieus dat deze relatie nog iets word? Jij bent zo dom om je benen te spreiden voor hem, hij maakt er (uiteraard!) gebruik van, die arme jongen denkt nog een paar keer te kunnen neuken voor 'ie (weer?) aan een serieuze relatie begint (want dat kan niet met zo'n naief meisje als jou, TS)..
Dus of gun hem dat lolletje of vermijd hem/verbreek het contact.
Neehoor, maar een hekel aan dit soort meisjes.. Wees gerust, jij mag ze hebben..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:57 schreef Re het volgende:
[..]
beetje te vaak een blauwtje gelopen knul?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |