abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60580194
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:32 schreef Copycat het volgende:
Ik vermoed 's nachts. Rond ruktijd.
Mensenkennis +15.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:37:36 #103
163650 Greys
pi_60580279
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vermoed 's nachts. Rond ruktijd.
Dat vermoed ik dus ook, vandaar de vraag
En ik was ook even benieuwd hoe lang er zat tussen sms 1 en die 'Hallo?'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60580354
1e: 00.13
2e: 00.49
3e: 01.01
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:44:05 #105
163650 Greys
pi_60580397
Oke, dankjewel
Wel gek dat hij niet snapt dat jij wellicht slaapt, na middernacht, als je niet reageert op het eerste smsje. Dat hij dan (opdringerig, vind ik) er nog 2 achteraan gooit.

En je hebt hem de hele dag niets terug laten horen? Geloof ik niet zo eerlijk gezegd

Als je nog interesse in hem hebt (dom van me, natuurlijk heb je dat, da's wel duidelijk ), dan zou ik HEM laten lopen voor jou en niet andersom. Dat 3e smsje ook, dat hij jou wel een kans wil geven. Pffff. Wat een eigendunk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60580400
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:41 schreef Mar123 het volgende:
1e: 00.13
2e: 00.49
3e: 01.01
ruktijden dus

tussen 0:13 en 0:49 was ie blijkbaar al rustig bezig, maar kon het uiteindelijk niet meer houden.... dus werd hij weer wakker door de gedachtes die hij had aan jullie nachtje.... dus deed hij 't blijkbaar nog maar een keer... ( 1:00 ) en nadat hij zijn zaakje gelost had smste hij dat hij je mist, en de relatie een kans wilt geven en achteraf na de gedane gedoe denkt..... gewoon voor de sex... that's it.... meer gevoelens heb ik hier niet bij.... zul je maar zien dat hij vandaag niets heeft laten horen (?)

Kijk vanavond er nog maar eens tegenaan
I pwn u!
pi_60580453
ik heb echt niks van me laten horen!!
pi_60580462
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:44 schreef weasel85 het volgende:

[..]

ruktijden dus
Ruktijden? En ik maar blij sjorren en denken dat ik de hele dag met mijn piel kon spelen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:48:26 #109
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60580487
mensen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:55:02 #110
163650 Greys
pi_60580630
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:46 schreef Mar123 het volgende:
Ok, heel knap van je.

Ik denk dat je er wel op in wilt gaan, toch? En dat wij dat allemaal kunnen gaan ontraden, maar dat je het toch graag wilt. Bedenk nou even wat je echt van hem wilt. Is het ok wat jou betreft om een gezellige tijd te hebben, af en toe sex, maar verder geen relatie?
Als je wilt dat het meer de relatiekant op moet gaan, dan kan je hem smsen 'Waarom nu wel, ben ik nu niet te jong meer?' en kijken hoe hij daarop reageert
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60580739
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:48 schreef Re het volgende:
mensen
Life is Music
pi_60583347
Ik zou ook maar eens gaan vragen waarom je nu opeens niet meer te jong bent
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:30:14 #113
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60583780
Oeh, nu wil ik hier wel een tvp hebben, wat een wendingen, wat een wendingen !
KuikenGuppy
pi_60583784
Ow nee dit ken ik
Zo een die je snachts mist en s avonds in de kroeg niet naar je kijkt
Tot dat ie toch weer alleen naar huis is gegaan en jou smst

Zoals ik al zij, hebben we (bijna) allemaal wel eens mee gemaakt
Hou de eer aan jezelf

Als ie het meent, meent ie het overdag ook nog wel, en de komende 3 weken ook nog wel en dan merk je het vanzelf

Ik vind het niet echt smsjes van iemand die het meent maar ja
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:15:04 #115
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_60586378
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:12 schreef erikkll het volgende:
Ik zou ook maar eens gaan vragen waarom je nu opeens niet meer te jong bent
Goeie, doen!
Stop the world, I want to get out.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 00:39:10 #116
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60590222
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:21 schreef Mar123 het volgende:
oke, dit zijn zijn gedachten:

Zwoele zomeravond, verschrikkelijk clichao.
Je keek naar mij en vroeg me, ga je met me mee.
Ik had toen beter moeten weten, je keek al zo verliefd naar mij.
Je zag in mij de ware liefde, maar jij jij jij jij...

Jij was alleen maar een verlangen, je was niet meer dan dat.
Je was een vlucht en een achterdeur en toen ik je had.
Was je een doodgebloed verlangen, je was niet meer dan dat.
Van liefde was geen sprake, jij was alleen iets wat ik nodig had...

Was voor een nacht, niet voor een leven
Ik heb geen eeuwigheid beloofd.
Je moet jezelf de schuld maar geven, als je daarin hebt geloofd.
Ik kan mijn hart niet laten stilstaan, het gevoel gaat snel voorbij.
Oh, maar jij jij was op zoek naar romantiek, maar voor mij mij mij mij...

Ohhhhhhhh, waarom moet het toch altijd zoooooooo.....
Waarom wordt er toch altijd meer verwacht, naaaaaaa één nacht.

Jij was allen maar een verlangen, je was niet meer dan dat.
Je was een vlucht, je was een achterdeur en toen ik je had.
Was je een doodgebloed verlangen, je was niet dan dat
Nee, van liefde was geen sprake, jij was alleen iets wat ik nodig had.
en je hoopt met dit falende stukje Tina-proza te bewijzen dat je níet te jong voor hem bent?

veel reacties hierboven zijn wellicht enigszins lullig, maar dit helpt je zaak ook niet.

dus kappen met zeuren, get over it; je bent 18 jaar en je komt amper kijken; er zijn genoeg andere jongens die gerust met je naar bed willen de eerste nacht en dat herhaling willen geven.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_60590469
NOu hou het lekker luchtig en begin niks serieus. Mooi als scharrel houden ?
pi_60590691
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:04 schreef liefie_ het volgende:
Je zei toch zelf dat je niks verwachte
Dan mag je van hem ook niet verwachten dat ie nu opeens 180 graden draait
Hij vind je te jong, heeft dat eerlijk gezegd, jij bent toch met hem het bed in gedoken ookal wist je dat, en hij vind je nog steeds te jong en zegt dat weer eerlijk

Je moet je niet opdringen, er valt niks te bepraten hij heeft al gezegd wat er te zeggen valt
Lik je wonden en move on
Ik ben het eens met liefie.... hoe kun je het hem nou kwalijk nemen, terwijl jij diegene bent die verschillende signalen uitzendt?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 02:47:35 #119
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60591861
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:20 schreef Oblivion het volgende:
Terug sms'en en NIET meer met hem plat gaan!
Hoor je na een aantal dates niks meer of hij begint te zeuren....Opzouten!

Weet je gelijk of hij uitsluitend voor de seks doet.
Dit lijkt me de beste optie.

Duidelijk wil je meer dan alleen maar nuecken. Dus probeer eerst maar eens een paar dates uit of hij dat ook zo ziet. En zo ja DAN kun je verkering nemen en weer de liefde consumeren. Anders wordt het pas echt huilen.

Oh ja, en: je vangt meer vliegen met honing dan met azijn. Dus niet al meteen jammeren over commitments en ringen en samenwonen en trouwen enzo. Gewoon ouderwets pleizier maken, uittesten hoe het gaat en steeds je vlag verzetten.

Overigens wil ik je namens alle oudere jongeren bedanken voor je inzet en enthousiasme. Dat maar vele leeftijdsgenoten je voorbeeld mogen volgen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_60592036
update?

Ook tvp namens Nanking
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 augustus 2008 @ 09:23:11 #121
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60593828
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:46 schreef Mar123 het volgende:
Waarom eigenlijk niet? Dit is toch wat je wil? Dan krijg je het op een presenteerblaadje en dan haak je weer af?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:03:04 #122
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60597276
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk niet? Dit is toch wat je wil? Dan krijg je het op een presenteerblaadje en dan haak je weer af?
he, je hebt het wel over typisch vrouwengedrag he; niet te rationaliseren
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:18:44 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60597674
En? Heeft ie vannacht weer sms-jes gestuurd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 augustus 2008 @ 12:36:32 #124
163650 Greys
pi_60598035
Ja, en heb je nou al gevraagd waarom je nu ineens niet meer te oud bent?
Hup, updates willen we!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60598654
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 02:47 schreef soylent het volgende:

[..]

Dit lijkt me de beste optie.

Duidelijk wil je meer dan alleen maar nuecken. Dus probeer eerst maar eens een paar dates uit of hij dat ook zo ziet. En zo ja DAN kun je verkering nemen en weer de liefde consumeren. Anders wordt het pas echt huilen.

Oh ja, en: je vangt meer vliegen met honing dan met azijn. Dus niet al meteen jammeren over commitments en ringen en samenwonen en trouwen enzo. Gewoon ouderwets pleizier maken, uittesten hoe het gaat en steeds je vlag verzetten.

Overigens wil ik je namens alle oudere jongeren bedanken voor je inzet en enthousiasme. Dat maar vele leeftijdsgenoten je voorbeeld mogen volgen.
Goede aanvulling!
Zie je het werkt wel, man en vrouw samen..
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60599118
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

dat dacht ik nou ook!
maar toen zag ik dat de smsjes 's nachts verstuurd waren en denk ik: was gewoon een booty-call
en da's niet wat je wilt als je meer voelt dan alleen lust...
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 augustus 2008 @ 13:34:39 #127
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60599387
Misschien is het wel gewoon een nachtdier. Of een barman.
pi_60602631
Eigenlijk denk ik in dit geval dat leeftijd er wel degelijk mee te maken heeft. Deze jongen is 26 en weet dat die dit bij een meisje van zijn eigen leeftijd niet hoeft te flikken omdat die wel degelijk weten wat ze willen en hoe ze behandeld willen worden en een 18 jarig meisje weet dat toch minder.
Eigenlijk zou ik de topicstarter willen aanraden juist nu ook aan hem duidelijk te maken dat je dat soort sms-jes rond die tijd niet waardeert en dat je het ook niet waardeert dat hij je alleen voor de sex wil gebruiken. Het is moeilijk omdat je hem leuk vind maar zou je op lange termijn ben je juist trots op jezelf omdat je zelf hebt gezegd van dit wil ik niet. Nu heb ik namelijk het vermoeden dat juist doordat je niet reageerd en voor jezelf niet de grenzen aangeeft hij er misbruik van maakt en ik denk dat je veel beter verdient.
pi_60603013
ik ben weer bij m langs geweest, dat vroeg hij.
Toen we een tijdje aan het praten waren probeerde hij me te zoenen, dit heb ik keurig afgeslagen.
Want ik vind het een leuke jongen, dus als we eenmaal aan het zoenen zijn weet ik ook waar het op uitloopt!
Voor de rest was het gezellig, hij heeft gezegd dat hij me leuk vind, ondanks mn leeftijd.
Hier heb ik zo mn twijfels over, maar ja we zullen zien..!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 augustus 2008 @ 16:15:42 #130
163650 Greys
pi_60603059
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:13 schreef Mar123 het volgende:
Toen we een tijdje aan het praten waren probeerde hij me te zoenen, dit heb ik keurig afgeslagen.
Want ik vind het een leuke jongen, dus als we eenmaal aan het zoenen zijn weet ik ook waar het op uitloopt!
Voor de rest was het gezellig, hij heeft gezegd dat hij me leuk vind, ondanks mn leeftijd.
De volgende keer als hij vraagt of je langs komt, kan je ook zeggen dat hij best naar jou toe kan komen als hij je graag wil zien. Nu ben je eigenlijk een beetje op komen draven omdat hij dat wilde. Maar dat is misschien wel weer ver gezocht en zeikerig van me

Kijk het maar even aan hoe het gaat! Als ik jou was, was ik wel lekker gaan zoenen, want wat is daar mis mee? Wel verstandig dat je niet meteen weer met hem tussen de lakens bent gedoken. Tenminste, als jij daar geen genoegen mee neemt, met enkel een sexmaatje. Anders kan je het best doen natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60603202
tvp
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_60604598
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:13 schreef Mar123 het volgende:
Je kan hem mooi op de proef stellen dmv voor te stellen uit te gaan samen naar de plek waar jouw en evt zijn vrienden uitgaan. Kan je heerlijk verliefd doen samen daar, en dan niet een bitch zijn en enkel met je vrienden gaan praten want dat is typisch jonge meisjes gedrag (en feeksen gedrag)
pi_60604927
Denk je nou serieus dat deze relatie nog iets word? Jij bent zo dom om je benen te spreiden voor hem, hij maakt er (uiteraard!) gebruik van, die arme jongen denkt nog een paar keer te kunnen neuken voor 'ie (weer?) aan een serieuze relatie begint (want dat kan niet met zo'n naief meisje als jou, TS)..

Dus of gun hem dat lolletje of vermijd hem/verbreek het contact.
pi_60605959
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:15 schreef Greys het volgende:

[..]

De volgende keer als hij vraagt of je langs komt, kan je ook zeggen dat hij best naar jou toe kan komen als hij je graag wil zien. Nu ben je eigenlijk een beetje op komen draven omdat hij dat wilde. Maar dat is misschien wel weer ver gezocht en zeikerig van me

Kijk het maar even aan hoe het gaat! Als ik jou was, was ik wel lekker gaan zoenen, want wat is daar mis mee? Wel verstandig dat je niet meteen weer met hem tussen de lakens bent gedoken. Tenminste, als jij daar geen genoegen mee neemt, met enkel een sexmaatje. Anders kan je het best doen natuurlijk.
Precies wat ik dacht
Vooral dat van dat je op komt draven

Ik had gezegd we kunnen ook zoals normale mensen die elkaar leuk vinden een terrasje pakken of zo
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_60606083
topicstarter waarom als je toch twijfels hebt ga je toch als hij vraagt ?? Die twijfels zijn er met een reden.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:57:33 #136
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60606350
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:40 schreef DarkSystem het volgende:
Denk je nou serieus dat deze relatie nog iets word? Jij bent zo dom om je benen te spreiden voor hem, hij maakt er (uiteraard!) gebruik van, die arme jongen denkt nog een paar keer te kunnen neuken voor 'ie (weer?) aan een serieuze relatie begint (want dat kan niet met zo'n naief meisje als jou, TS)..

Dus of gun hem dat lolletje of vermijd hem/verbreek het contact.
beetje te vaak een blauwtje gelopen knul?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60606671
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:57 schreef Re het volgende:

[..]

beetje te vaak een blauwtje gelopen knul?
Neehoor, maar een hekel aan dit soort meisjes.. Wees gerust, jij mag ze hebben..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 augustus 2008 @ 19:28:01 #138
163650 Greys
pi_60607078
Hou eens op met dat haantjesgedag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 augustus 2008 @ 19:47:24 #139
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_60607506
*leest mee*
pi_60711810
Even een update: We hebben het heel leuk met elkaar!

Ik ben niet nog een keer met m naar bed geweest, ook uitgelegd waarom.
Hij begreep het, en vind het wel spannend om te wachten, des te leuker is het als het eenmaal gebeurd!

Het gaat goed, we vinden elkaar leuk, hij heeft hartstikke leuke vrienden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')