abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60559367
Lieve mensen,
Ik heb echt jullie hulp nodig, want ik weet het allemaal niet meer!..

Ik ben een meisje van 18 jaar oud en heb pas geleden een leuke jongen van 26 leren kennen.
We hebben gezoend, en niet lang daarna hebben we een afspraak gemaakt.
De dag van het afspraakje gaf hij via sms aan dat hij me toch wat jong vond, dus dat hij liever toch niet wilde afspreken.
Ik zei dat het me niet uitmaakte, dat ik ook niet op zoek was naar iets serieus... dus dat het echt geen kwaad kon als ik langs zou komen.. hij ging akkoord.
Ik ben naar zn huis gegaan en daar eenmaal binnen, voelde ik toch iets bijzonders... hoe we elkaar aankeken enzo, het leek gewoon goed.
Van het een kwam het ander, we hebben seks gehad. Ik ben naar huis gegaan, in de veronderstelling dat hij zich toch bedacht had, en dat hij het toch wilde proberen.
Helaas, ik had het verkeerd. Hij vind me leuk, lief, aardig, mooi, lekker enz enz enz MAAR ik ben toch te jong....

Hij zegt ook dat hij nog niet weet of hij nog wel een keer wil afspreken... hij heeft van me genoten, ik van hem, dus wat is het probleem?
ik snap het gewoon echt niet meer....

Moet ik wachten en me niet opdringen, moet ik naar zn huis toe gaan om erover te praten...??

ik weet het niet en ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen...

liefs..
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:03:26 #2
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_60559421
Volgens mij heb je je laten gebruiken door hem.
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:03:37 #3
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_60559431
Laat 'm uitleggen waaróm hij je te jong vindt, zodat je kunt achterhalen of dat de echte reden is dat hij je blijkbaar op afstand wil houden.
Stop the world, I want to get out.
pi_60559443
Je bent toch zelf zo dom geweest om met je geile kop alsnog zijn neukstaaf tussen je beentjes te nemen nadat hij van te voren duidelijk had gezegd dat hij je te jong vindt.

Dan kan je het hem moeilijk kwalijk nemen als een jonge meid van 18 blijft pushen.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_60559460
Je zei toch zelf dat je niks verwachte
Dan mag je van hem ook niet verwachten dat ie nu opeens 180 graden draait
Hij vind je te jong, heeft dat eerlijk gezegd, jij bent toch met hem het bed in gedoken ookal wist je dat, en hij vind je nog steeds te jong en zegt dat weer eerlijk

Je moet je niet opdringen, er valt niks te bepraten hij heeft al gezegd wat er te zeggen valt
Lik je wonden en move on
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_60559501
Muts!

Zodra je binnen stapte had je je knieën tegen elkaar moeten houden...
Nu heeft ie al gehad wat hij wilde hebben.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60559534
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:06 schreef Oblivion het volgende:
Muts!

Zodra je binnen stapte had je je knieën tegen elkaar moeten houden...
Nu heeft ie al gehad wat hij wilde hebben.
Why play hard to get?
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:09:40 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60559590
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:04 schreef Dickies het volgende:
Je bent toch zelf zo dom geweest om met je geile kop alsnog zijn neukstaaf tussen je beentjes te nemen nadat hij van te voren duidelijk had gezegd dat hij je te jong vindt.

Dan kan je het hem moeilijk kwalijk nemen als een jonge meid van 18 blijft pushen.
Niets meer aan toe te voegen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60559662
Ik ben het eens met de reacties boven me, maar aan de andere kant: iemand te jong vinden en er dan tóch mee neuken
pi_60559674
Wat maakt leeftijd tegenwoordig nog uit?!
Hij zegt dat wij wel op dezelfde lijn zitten, maar hij vind mijn vrienden nog zo jong...
Ik heb ontzettend goeie gesprekken met hem gehad.. over dingen waar we vaak precies hetzelfde over dachten..
Die blikken in zijn ogen zeiden mij genoeg, ik denk dat hij ergens bang voor is...
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:12:41 #11
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_60559675
Inderdaad, het antwoord staat hier al en daar sluit ik me ook bij aan.
Overigens geven de meeste mannen niet eens dusdanig veel duidelijkheid, dus bij hem ligt het probleem in deze al helemaal niet dunkt mij.
pi_60559695
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Mar123 het volgende:
Hij zegt dat wij wel op dezelfde lijn zitten, maar hij vind mijn vrienden nog zo jong...
Ik heb ontzettend goeie gesprekken met hem gehad.. over dingen waar we vaak precies hetzelfde over dachten..
Die blikken in zijn ogen zeiden mij genoeg, ik denk dat hij ergens bang voor is...
Neuk net zo lang met hem totdat hij van gedachten veranderd. Uiteindelijk zal hij zwichten.
pi_60559702
quote:
ik denk dat hij ergens bang voor is...
Je ouders.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:15:55 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60559764
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ben het eens met de reacties boven me, maar aan de andere kant: iemand te jong vinden en er dan tóch mee neuken
Voor een relatie is 18 te jong voor 'm, maar voor een (paar) keer lekkere seks vind ie 18 een prima leeftijd, schat ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60559771
quote:
Nee jij wil dat ie ergens bang voor is
Dan kun je tenminste nog op hem in praten en dan bij toverslag word ie enorm verliefd op je en hebben jullie verkering
It's not going to happen

Hij is niet verliefd op je en gaat dat niet worden
Je was lekker voor een keer
Klaar
  Moderator maandag 4 augustus 2008 @ 21:16:31 #16
5428 crew  miss_sly
pi_60559779
quote:

Waarschijnlijk maakt die leeftijd ook niets uit, maar vindt hij je gewoon niet leuk genoeg om serieus iets mee te hebben, maar wel leuk genoeg om een keer te neuken. De leeftijd is een leuk argument om je meteen al duidelijk te maken dat je niets moet verwachten, ook niet nadat jullie geneukt hebben.

Die blik in zijn ogen lees je zeer waarschijnlijk verkeerd: het is geen liefde, verliefdheid maar gewoon simpelweg lust.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:17:41 #17
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_60559820
quote:

O jee, leer dit snel af. Ga niet invullen voor de ander, want dan vul je het zo mooi mogelijk in voor jezelf en word je alleen maar meer geraakt door de harde realiteit. Ga af op wat hij je zegt, daar zul je het mee moeten doen.
Stop the world, I want to get out.
pi_60559945
Nu heb ik nog een probleem,
Het is de broer van een goeie vriendin, we zien mekaar al wat langer, maar we spraken eigenlijk nooit met elkaar..
Mn vriendin weet van niks, dat wil ik graag zo houden... Maar ik blijf die ene nacht met haar broer altijd voor me zien wanneer ik bij mn vriendin ben en hij toevallig ook...pfff
Zij heeft echt 1000x gezegd dat wij goed bij elkaar zouden passen, nooit op in gegaan, nooit serieus genomen, nooit gekeken of ze gelijk had....en nu is dit dus gebeurd...!!!
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:23:37 #19
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_60559977
je bent een 18 jarig neuk slaafje:P meer niet, get over it!
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_60560002
TS: Oeh wat ben je lief en is je piemel dik
Battieboy: Ja, maar jij bent te jong
TS: Oke, maar ik wil wel neuken zonder verder gedoe hoor
Battieboy: * piemel uit broek slingert
TS: Oehhh wat is je borstkas lekker warm
Battieboy: Doos, we zouden alleen neuken! Het is al 0930, je vader zal wel ongerust worden dus optiefen naar huis

TS:

Zoiets?
pi_60560051
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:22 schreef Mar123 het volgende:
Maar ik blijf die ene nacht met haar broer altijd voor me zien wanneer ik bij mn vriendin ben en hij toevallig ook...pfff
Doe niet zo dramatisch
No offence maar je bent wel duidelijk 18
Over een jaar of zo dan lach je hier om en denk je hoe kon ik zo suf zijn maar ach de sex was wel lekker
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 augustus 2008 @ 21:26:53 #22
163650 Greys
pi_60560089
Ik kan niet anders concluderen dan dat het je eigen domme schuld is, sorry.
Hij gaf duidelijk aan dat hij je te jong vond, jij zei letterlijk 'ik ben toch niet op zoek naar iets serieus, ik kom wel even langs'. Je had net zo goed in je ondergoed naar binnen kunnen lopen, je gaf jezelf op een presenteerblaadje. Je kunt hem eerlijk gezegd weinig kwalijk nemen.

Jij baalt nu dat hij 'het niet toch wil proberen', dat je dat eigenlijk verwacht had.
Waarom zei je dan dat je niet op zoek was naar iets serieus? Dan geef je hem toch vollédig verkeerde signalen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 4 augustus 2008 @ 21:27:02 #23
5428 crew  miss_sly
pi_60560096
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:25 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Doe niet zo dramatisch
No offence maar je bent wel duidelijk 18
Over een jaar of zo dan lach je hier om en denk je hoe kon ik zo suf zijn maar ach de sex was wel lekker
Inderdaad. Hij had dus wel degelijk gelijk dat ze te jong is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:28:45 #24
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_60560143
aangezien het verhaaltje en aangezien TS maar een post heeft en wel deze denk ik dat het een faker is
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_60560191
ik heb me net aangemeld op FOK! omdat ik er niet met mn beste vriendin over kan praten, omdat t haar broer is, dit is idd mn eerst post en wat betekent TS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')