Van mij mag je hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:09 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ja, en waarom zou ik de kast verplaatsen? Net alsof ik 'm ergens anders in de slaapkamer zou zetten.![]()
En dan nog, het is maar verf. Big deal. Het is niet alsof ik de helft niet gestuuct hebt. Ongelooflijk, dat mensen nog steeds doorjanken over die verf.
Ja, maar dat is niet echt een optie.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:05 schreef BuupWerk het volgende:
Hmm heb hier halverwegen een plattegrond zien staan...heb je er over gedachte om de achterkant door te breken keuken+slaapkamer+woonkamer= ruime woon eetkamer en de voorkans als ruime slaapkamer te gebruiken ??
Whehe, nouja ik kwam dus ook precies uit met de verf. Echt precies. Als ik nog genoeg verf over had, had ik alles wel geverft.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:15 schreef Alcatrash het volgende:
Best slim eigenlijk, van die verf. Vraag me af waarom ik dat niet zo heb gedaan bij mijn slaapkamer... ik moest er nota bene een nieuwe emmer voor aanbreken.
valt zeker mee, in ieder geval genieten we mee op afstand.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:01 schreef Syytön het volgende:
Energie? Vol houden?![]()
We klussen zo'n 60 minuten, totaal per week.Dus dat valt wel mee.
![]()
ik was even abuis: inderdaad 6% geldt allleen voor stucwerk en schilderwerk en behangen; wel vreemd overigens dat dat niet ruimer...quote:De vloer in de keuken moeten we nog verder leggen inderdaad, maar dat is veel zaagwerk dus da's weer zo'n uitstelklusje.
Er is gewoon 19% BTW berekend aangezien verlaagd tarief alleen van toepassing is op stucwerk en schilderwerk. Voor het stucwerk heb ik inderdaad 6% btw betaald.
wordt vervolgd...quote:Er is gelukkig geen vochtprobleem in de studeerkamer, het stucwerk achter dat karton heeft alleen een hele gore kleur. De witte krassen komen door de schroevendraaier waarmee ik het omhoog wip.
Het is er nu bijna af, alleen achter de verwarming nog, maar dan moet de verwarming er weer af enzo.
Dat laminaat is van Praxis, kleur walnoot. 22,95 per m2.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:26 schreef styliste het volgende:
ziet er al mooi uit! Welk laminaat is dat in de woonkamer en keuken?
Is dat het walnotenkeukenblad van ikea? Wij gaan binnenkort ook verbouwen dus ik zijt sgieuwnierig!
wat jammer dat het laminaat jullie niet bevalt!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:20 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dat laminaat is van Praxis, kleur walnoot. 22,95 per m2.
We vinden het allebei echt heel lelijk, was echt een miskoop, alleen heb ik nu geen geld om iets anders te leggen (ik wil massief hout).
De kleur van het werkblad is inderdaad Walnoot. Bevalt goed! Zou zeker aanraden de spoelbak in te laten fresen, tenzij je niet kiest voor de DOMSJO spoelbak.
gaan wij ook doen...en dan in de oliequote:Op zondag 8 februari 2009 22:20 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dat laminaat is van Praxis, kleur walnoot. 22,95 per m2.
We vinden het allebei echt heel lelijk, was echt een miskoop, alleen heb ik nu geen geld om iets anders te leggen (ik wil massief hout).
wij hebben een kleinere DOMSJO gekocht- maar laten frezen is toch altijd makkelijker, of is het meer dan het gemak?quote:De kleur van het werkblad is inderdaad Walnoot. Bevalt goed! Zou zeker aanraden de spoelbak in te laten fresen, tenzij je niet kiest voor de DOMSJO spoelbak.
die DOMSJO steekt uit, dus die kan je niet laten infrezen.. volgens mij.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
gaan wij ook doen...en dan in de olie
[..]
wij hebben een kleinere DOMSJO gekocht- maar laten frezen is toch altijd makkelijker, of is het meer dan het gemak?
Nee, die waren al geverfd.. wel heel lelijk, de gaten zijn gewoon dichtgesmeerd met verf. Dus die kan ik ook nog gaan afbranden/afbijten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:28 schreef CollinDH het volgende:
Lekker dat er nu dubbel glas in de voorpui zit, knapt lekker op.
Ik zie volgens mijn ook al twee geschilderde paneeldeuren in de suitekasten. Dit voorjaar de resterde deuren schuren en verven in de achtertuin ?
Nee hoor, ik heb ze niet geschilderd. Dat was al zo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Je hebt de kozijnen buiten mooi geschilderd zie ik. Vakwerk
? gelukkig zegt TS het al..de vensterbanken zijn nl mee geschilderd kon het me dus al niet voorstellenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Je hebt de kozijnen buiten mooi geschilderd zie ik. Vakwerk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |