Whehehe subtiel he, mijn duivelse plan om mensen te lokken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen die GTA als titel in KLB gebruiken verdienen het sowieso om te sterven.
Goed, levenslange opsluiting, als goedmakertje.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Whehehe subtiel he, mijn duivelse plan om mensen te lokken.
Laat over het volgende geen misverstand bestaan:GTA
Ja maar daar is de helft van de games met slechte/geen online ondersteuningquote:
Komt eind dit jaar ergens toch? Zeggen ze?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:34 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is dat spel trouwens nog niet voor de PC uit
JOS !quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:55 schreef afcajos het volgende:
whehe dat is wel heel erg pauperig ja
IK HEB NERGENS GEZEGD DAT IK HET NIET MET JE EENS WASquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
JOS !
Je bent de eerste die het met eens is!
Ik zal voor altijd van je houden![]()
![]()
IK KLAAG NIET OVER GTAquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
IK HEB NERGENS GEZEGD DAT IK HET NIET MET JE EENS WASIK ZEI ALLEEN DAT JE DOOD MOET OMDAT JE KLAAGT OVER GTA.
HAD JE DAT IN DE OP MOETEN ZETTENquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
IK KLAAG NIET OVER GTAIK KLAAG OVER HET FEIT DAT EEN OF ANDERE KUTMONGOOL GTA UITSPREEKT ALS DZJIE TIE EE.
![]()
JE VERDIENT HET.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
HAD JE DAT IN DE OP MOETEN ZETTEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:28 schreef G-Mart het volgende:
Hehe, ik zeg ook altijd "Dzjie Tie Ee"Bijzonder slecht verkapte 'kijk-mij-in-Engeland-wonen'-post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
><(({°>
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:28 schreef G-Mart het volgende:
Hehe, ik zeg ook altijd "Dzjie Tie Ee"TENKS FOR DIE INFO BUDDIESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
NEE. DINSDAGNACHT KWALITEITSTOPIC.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:18 schreef Paaskonijn het volgende:
DINSDAGNACHT RELTOPIC OFZOEOAOO!?
OH!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
NEE. DINSDAGNACHT KWALITEITSTOPIC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |