niet zo tegen barbapapaquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:10 schreef Lyzio het volgende:
Nils HolgerssonPaulus de Boskabouter
Boes
Alfred J. Kwak
Barbapapa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Bekkie was m'n lievelings!quote:
Flikker alsjeblieft op. Looney Tunes is de grootste berg stront ooit gemaakt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:07 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik wil ook weer de loney tunes, merry melodies en de oude walt disneys!!!
Die 145 in een gross shit van tegenwoordig
En ja, ik ben ook oud.. So what?
En jij noemt de looney tunes stront?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:54 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]dat zag ik van de week nog.
Jeugdsentiment!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:10 schreef Lyzio het volgende:
Nils HolgerssonPaulus de Boskabouter
Boes
Alfred J. Kwak
Barbapapa
Dragon baaaaalll Zeeee!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:56 schreef Nemain het volgende:
[..]
Jeugdsentiment!
Die lelijke manga-rommel zou per direct van de buis moeten worden gehaald, het verdibiliseerd die kinderen waar je bij staat.
Doe 's normaal man.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:56 schreef Nemain het volgende:
[..]
Jeugdsentiment!
Die lelijke manga-rommel zou per direct van de buis moeten worden gehaald, het verdibiliseerd die kinderen waar je bij staat.
Neuh, toch net niet dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:53 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Flikker alsjeblieft op. Looney Tunes is de grootste berg stront ooit gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
Platvoetquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:20 schreef The_Terminator het volgende:
TS vergeet de Terrible Thunder Lizards!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is het niet,... Vroegah waren de cartoons veel cooler (oke en wat groffer misschien) maar die kutcartoons proberen allemaal zo vreselijk slecht een digitale mens uit te beelden ipv een cartoon.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Gooit baby tegen de muur.
De baby: Auw, Again!
Nee. Daar heb je Fok! voor!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:27 schreef Daeron het volgende:
Kunnen we niet gewoon onze eigen tv-zender oprichten waar dit soort geweldige tv-programma's op uitgezonden worden?
Fok!tv op YouTube?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:27 schreef Daeron het volgende:
Kunnen we niet gewoon onze eigen tv-zender oprichten waar dit soort geweldige tv-programma's op uitgezonden worden?
Rechten en zo... Wordt moeilijk. Verder een leuk ideequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:36 schreef Daeron het volgende:
Dan moet je zelf nog alles in de juiste volgorde zetten.
Nee ik bedoel dus echt een tv-zender waar dat soort pareltjes gewoon in chronologische volgorde uitgezonden worden.
God damn, Die was ik zo vergeten, met de kat genaamd MAFIAquote:
Meesterlijke intro (en stomme Wieneke)..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:29 schreef PinPine het volgende:
[..]
God damn, Die was ik zo vergeten, met de kat genaamd MAFIA
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:45 schreef Vodkadruppel het volgende:
Die tv troep van nu is ook de reden dat de jeugd steeds kanslozer wordt.
Echt waar, beginnen bij de basis.
Heul niet! Was onderdeel van EEk! The Cat. Ik nam even aan dat iedere zichzelf respecterende cartoonliefhebber dat wel wist.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:20 schreef The_Terminator het volgende:
TS vergeet de Terrible Thunder Lizards!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |